AndroidHealthClinic

1e kuur voorstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroentj84

Novice
Waardering
14
Lengte
1m88
Massa
103kg
Vetpercentage
17%
na veel opzoeken en lezen over AAS wil ik eind augustus/begin september beginnen met me 1e kuur
train nu 2,5 jaar stats toen ik begon 140.6kg/bf 39.6%, stats nu zijn 103.4 en bf 18.2%. Wil de aankomende maanden % terug brengen naar 12% voordat ik aan de kuur begin .

Dit is de kuur die ik ga doen
Dbol 40mg/ ed 1-4 wk
Test E 500mg/pw 1-12wk
Deca 400mg/pw- 1-10wk
Nakuur : Nolvadex 20mg ed 14-16wk

Zit er ook aan te denken om gelijk HCG met te laten lopen tot begin nakuur
wat kan dan het beste doen 2x 500ui per week of 2x 250ui per week zetten? lees er namelijk verschilden verhalen over.

Fikse eerste kuur wel op meer dan een gram de eerste 4 weken. Op jouw BF en alleen maar aromatiserende middelen is vragen om een sky high bloeddruk en omzetting naar oestrogeen. Als je dan wilt stacken pak dan iets wat niet aromatiseert erbij. Dus sowieso niet beginnen op zo'n hoog BF, tenzij je de middelen aanpakt, maar dat is de verkeerde reden om middelen te mixen.

Imo nog even doorcutten naar de 12/13% voor je gaat kuren zoals je zegt, maar ik snap waar je vandaan komt en de drang naar progressie.

2x 500iu per week is aan te raden.

Fikse eerste kuur wel op meer dan een gram de eerste 4 weken. Op jouw BF en alleen maar aromatiserende middelen is vragen om een sky high bloeddruk en omzetting naar oestrogeen. Als je dan wilt stacken pak dan iets wat niet aromatiseert erbij. Dus sowieso niet beginnen op zo'n hoog BF, tenzij je de middelen aanpakt, maar dat is de verkeerde reden om middelen te mixen.

Imo nog even doorcutten naar de 12/13% voor je gaat kuren zoals je zegt, maar ik snap waar je vandaan komt en de drang naar progressie.

Er staat dat hij zijn vp naar 12% wilt brengen eerst :D
En persoonlijk zou ik kiezen voor een test only. 500 test 400 deca vind ik wat veel voor eerste kuur.
Misschien beter nog iets van mast of primo erbij gooien. Veel mensen die hoog in bodyfat zaten willen dit niet al te gauw terug, door test deca dbol kan je veel vocht krijgen waardoor je denkt dat je 'vet' wordt (sommigen toch). Weet uit ervaring dat er dan minder gegeten wordt en de gains minder zullen zijn.

Vind 12% ook al best hoog voor een test/deca/dbol kuur. Helemaal als eerste kuur waar je toch zoveel mogelijk massa wilt pakken.
En verder is deze kuur ook zwaar overdreven als eerste kuur. Als je niet gaint op een halve gram test doe je echt iets fout.

Veel te veel voor 1ste kuur toch? Waarom niet gewoon enkel op test proberen. Heb je haast?

Miss anavar erbij doen?

• Topic Starter Topic Starter

het is zeker een flinke kuur en zeker voor de eerste keer, maar wil het gelijk goed doen,
daarom nu even nog door knallen om het bf naar 12% te brengen. en ga er dan pas ook mee beginnen.

Gelijkg 1g zetten als eerste kuur gaat je niks opleveren behalve sides...

Halveer de doseringen maar, en je zult hetzelfde resultaat hebben. Dbol, test deca zou ik nooit durven doen.

Gelijkg 1g zetten als eerste kuur gaat je niks opleveren behalve sides...

Halveer de doseringen maar, en je zult hetzelfde resultaat hebben. Dbol, test deca zou ik nooit durven doen.
Een gram gaat hem zeker genoeg opleveren, maar dat doet een lagere dosering ook. Een hoge dosering heb je echt niet nodig (zelfs ik niet met mijn massa) en je hebt alleen maar meer kans op bijwerkingen. Ik heb het zelf ook meegemaakt. Je hebt ook alleen maar kans op moeilijker herstel en meer terug val. Ga voor kwaliteit en zorg dat je voeding en training top zijn en als je kuurt, ga dan voor een beetje normale dosering.

Waarom niet gewoon test-e 500mg/week en dbol 1-4?
Lekker goede kwaliteitsmassa pakken en voor je volgende kuur deze kuur.
Op de lange termijn veel beter lijkt me.

ik heb zelf nog nooit gekuurd maar heb onderwerp al wel jaren redelijk bestudeerd en ik zou zelf niet hoger dan 500mg beginnen dan kun je 2de kuur op 700mg 3de weer iets meer als je zou willen maar als je al op 1gr begint zit je ook veel sneller op de 2 gram lijkt me.

ik zou persoonlijk nu gewoon zo laag mogelijk in vet% gaan en dan bedoel ik met een 4 puntmeting toch wel onder de 8% want dan kun je ook gevoelsmatig beter bulken, want je hebt meer spelingsruimte

ik zou persoonlijk nu gewoon zo laag mogelijk in vet% gaan en dan bedoel ik met een 4 puntmeting toch wel onder de 8% want dan kun je ook gevoelsmatig beter bulken, want je hebt meer spelingsruimte

Natty onder de 8% gaan om te bulken?
Why ? Zonde van de tijd en spierverlies.
Maar 10% vind ik wel een goed punt om een flinke eerste bulkkuur ge beginnen.

met onder de 8% bedoelde ik dat ik een keer gemeten ben op 7.8% ik bedoelde geen 6% ofzo, daarnaast geloof ik niet zo in spierverlies als je hard genoeg traint en genoeg eiwitten eet en niet onder de 2500calorieen gaat dan denk ik niet dat je gauw spieren zult verliezen.
Je kunt wel kracht verliezen maar we weten allemaal dat daar andere processen aan ten grondslag kunnen liggen: minder massa, minder calorieën(dus minder energie) daarnaast kun je met een hoger vet% meer kracht leveren.

Je kan trainen wat je wilt maar als jij onder de 8% wilt ga je echt wel spier verliezen. Natty helemaal.

ik denk dat het vooral vocht is wat in de spier zit en dan de illusie geeft van spierverlies maar we zullen wel hetzelfde bedoelen denk ik.

haha spierverlies wat een gelul zeg gewoon goed eten en goed trainen dan verlies je geen spieren
Wie heeft de fabel in de wereld gebracht dat je in een cut niet spier kan aanzetten (met een deficit van 1000 zal het niet lukken nee)

wanneer praat ik over zwaar afvallen (met onder 8% in een eerdere post bedoelde 7.8%)
als je naar de 6% gaat(vierpuntsmeting) dan zal het in de praktijk wel kloppen ja.

haha spierverlies wat een gelul zeg gewoon goed eten en goed trainen dan verlies je geen spieren
Wie heeft de fabel in de wereld gebracht dat je in een cut niet spier kan aanzetten (met een deficit van 1000 zal het niet lukken nee)

Als jou dat wel lukt heb je kut stats. Met goeie stats moet je gewoon bulken wil je vvm aankomen en probeer je in de cut zoveel mogelijk vvm te behouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven