MuscleMeat

1e kuur voorstel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij zat aan AP :o :o :o niet eens een Nederlands merk maar oke

Als je daar een keuze moet gaan maken gaat het zo: nep, nep, nep, nep, nep, echt, nep, nep

Hoe komt het dan dat de meeste bodybuilders in the States zoveel malen groter zijn dan hier?

Wat die AP betreft! Hoeveel merken worden er niet nagemaakt in Nederland.

Ja klopt man, nog nooit zo bekeken. Het kom omdat alle gear in NL nep is en in de VS wel echt. Bedankt voor de verheldering, kan je nu opt*fen gauw?

Ja klopt man, nog nooit zo bekeken. Het kom omdat alle gear in NL nep is en in de VS wel echt. Bedankt voor de verheldering, kan je nu opt*fen gauw?

opt*fen voor jou omdat je weet dat ik gelijk heb. Mensen mogen toch weten dat je beter bestelt via the States in plaats van hier om geen feak gear te hebben of niet soms? Trouwens heb zelf al mails in mijn inbox gehad van gasten die hun gear daar besteld hebben of die dat nu gaan doen. Ze merken duidelijk een verschil dus er wordt wel degelijk veel nagemaakt hier. Zeker 60 a 70 % is ondergedosseerd of zit vol met rommel.

:roflol: in Amerika doen ze ook net zoals hier 500mg test kuurtjes met 4iu hgh

Kerel.. Je hebt hier echt totaal geen verstand van

Je gaat echt nooit zo huge worden zonder tientallen IU hgh ED te zetten wijsneus en juist in Amerika is de kans op fakes erg groot. Tuurlijk heb je daar goed spul maar dat is in Europa ook te scoren

Maar blijf jij maar lekker denken dat je mr universe kan worden met anabolen steroïden, ik wens je veel succes

Daar zit er 500 mg in maar hier nog niet eens de helft! :roflol:

Je gaat echt nooit zo huge worden zonder tientallen IU hgh ED te zetten wijsneus en juist in Amerika is de kans op fakes erg groot. Tuurlijk heb je daar goed spul maar dat is in Europa ook te scoren
Maar blijf jij maar lekker denken dat je mr universe kan worden met anabolen steroïden, ik wens je veel succes

Dat heb ik nooit gezegd! Die gasten zijn constant on en knallen waarschijnlijk een hoop shit in hun kont, maar naast dat zal hun voeding perfect in orde zijn en trainen ze bikkel hard in de gym! Het is zeker niet alleen de anabolen dat maakt dat je mr universe wordt en daar komt veel meer bij kijken dan dat alleen. Maar zonder die shit kom je nergens!

Ik heb het ook niet over voeding.. Perfecte voeding en de beste aas verkrijgbaar is nooit genoeg om zoals die gasten te worden :o maargoed laten we het simpel houden en denken dat het door beter gedoseerde aas komt, mij maakt het niet uit

Ik heb het ook niet over voeding.. Perfecte voeding en de beste aas verkrijgbaar is nooit genoeg om zoals die gasten te worden :o maargoed laten we het simpel houden en denken dat het door beter gedoseerde aas komt, mij maakt het niet uit

Zeg dan toch gewoon hoe jij denkt dat ze zo groot worden dan blijven rond de pot te draaien! Tis gewoon door een goede genetica, de juiste shit, voeding, training en rust.

Jij weet het toch allemaal zo goed... Het één begint met een H en het andere met een S. Succes :)

opt*fen voor jou omdat je weet dat ik gelijk heb. Mensen mogen toch weten dat je beter bestelt via the States in plaats van hier om geen feak gear te hebben of niet soms? Trouwens heb zelf al mails in mijn inbox gehad van gasten die hun gear daar besteld hebben of die dat nu gaan doen. Ze merken duidelijk een verschil dus er wordt wel degelijk veel nagemaakt hier. Zeker 60 a 70 % is ondergedosseerd of zit vol met rommel.

Jij wilde dat ik geef je alleen maar ongelijk ...

Jij wilde dat ik geef je alleen maar ongelijk ...

Ik ben niet op zoek naar mijn gelijk!
Geef slechts mijn ervaring en mening op dit forum zoals iedereem doet. Strookt die mening niet met anderen,....tant pis, maar lig daar echt niet wakker van! We zitten hier met 8 miljard ratten op dieje aardkloot die er allemaal wel een andere mening op na houden dus i really don't care. :)

Deze kuur is een perfecte beginnerskuur want test only 500 mg daar heb je bijna geen resultaat van. Ik zou wel deca vervangen door bondolone dat geeft pak minder vochtophoping en het voordeel bij bondolone is dat je constant hongergevoel hebt. Bij bondolone ook veel minder rap gyno en geen decadick.

Dus goede kuur, maar vervang deca door bondolone.

Succes ermee!

Bondolone :roflol:

Vito bondolone
2zxup6o.jpg

Ik citeer mezelf en lees even het dikgedrukte :rolleyes: wist je dat Europa groot is en niet alleen UG in huis heeft? En waarom denk jij dat Amerikaanse HG beter is dan bijvoorbeeld Nederlandse? Want in andere woorden zeg je dat nu

En heb je wel eens gehoord van Organon? Een Nederlands farmaceutisch bedrijf die, naast de eerste anticonceptiepil ter wereld ook middelen als sustanon en nandrolone deca maakte? Pregnyl? Zou dat tegenover het magische wereldwonder Amerika echt zo slecht zijn? Want ja, hun pakken meer massa dan ons :rolleyes:

Organon was gevestigd in Oss Brussel schaijk Apeldoorn en Boxtel

Ik citeer mezelf en lees even het dikgedrukte :rolleyes: wist je dat Europa groot is en niet alleen UG in huis heeft? En waarom denk jij dat Amerikaanse HG beter is dan bijvoorbeeld Nederlandse? Want in andere woorden zeg je dat nu

Tuurlijk dat Europa ook HG heeft dat betwist ik ook niet, maar wat ik zeg is dat je met een UG merk nooit zeker bent wat je in uw reet spuit.

Als ik zie wat een geweldige grote massieve top bodybuilders Amerika al heeft afgeleverd in het verleden en nu nog steeds dan veronderstel ik dat de producten daar wel van top kwaliteit moeten zijn. Ik ben ooit eens in zo een gold gym geweest en daar lopen beren rond die je hier zelden of nooit ziet rondlopen. Daar is dat ook geen taboe zoals hier om openlijk over anabolen te spreken.

En heb je wel eens gehoord van Organon? Een Nederlands farmaceutisch bedrijf die, naast de eerste anticonceptiepil ter wereld ook middelen als sustanon en nandrolone deca maakte? Pregnyl? Zou dat tegenover het magische wereldwonder Amerika echt zo slecht zijn? Want ja, hun pakken meer massa dan ons :rolleyes:

Organon was gevestigd in Oss Brussel schaijk Apeldoorn en Boxtel

Tis zoals de Amerikanen zeggen, what you see is what you get en in the States lopen gigantische monsters op bodybuilding gebied rond en hier zie je dat zelden zo iemand. Ga maar eens naar Venice Beach Californie, monsters die je hier bijna nooit ziet. Dat zegt toch al genoeg. The States blijft nog altijd land nr 1 en the place to be wat betreft bodybuilding. In Europa is dat toch pak minder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven