XXL Nutrition

1e kuur voorstel

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn stats zijn niet meer 100% actueel het is nu 99.5 kg 15%vet dit zijn opzich redelijke stats maar ik realiseer me ook dat ik nog wel een 10 kg vvm kan aankomen.

ik heb duidelijk gemaakt dat veel mensen denken dat ze spier verliezen maar dat ik denk dat dat vocht is, dit kan ook vet zijn. je zult in de cut ook wel wat kracht verliezen, mijn standpunt hierover is dat het niet per se spier hoeft te zijn wat hier aan ten grondslag ligt.

daarnaast zijn jouw stats inderdaad beter maar zo ongelooflijk verschillend zijn ze nu ook niet.

daarnaast ben ik van mening als je 200cal onder je onderhoud zit dat je dan wel spier kunt aankomen, het zal niet zoveel zijn als je gewoon bulkt dat klopt.

Hoelang wil je deze discussie nog voorzetten?

Hoe kan jij dan op 15% staan?
Want ik zou wel willen dat wat jij zegt klopt. Permanent onder onderhoud zitten en gewoon vvm aankomen [emoji41] year round op 7,8% en toch groter worden!

ik blijf deze discussie doorgaan omdat mijn punt niet word begrepen.

1. natuurlijk kom je meer spiermassa aan als je bulkt.
2. je kunt spiermassa aankomen met een zeer klein deficit maar minder effectief als met een cal surplus.
3. als je verstandig afvalt hoeft dit niet per se te leiden tot spierverlies.(dit kan wel) ligt aan het deficit, training, genen etc.

Ja je kan spiermassa aankomen in de cut, maar dan ben je gewoon heel ver van je natuurlijke limiet of een beginner.
Als je een tijdje traint en al wat spier hebt opgebouwd, kan je bijna niet cutten zonder spiermassa in te leveren. Laat staan er nog bij gainen.
Als je al jaren traint of in de buurt van je natty limiet zit moet je hopen niet te veel spiermassa te verliezen, zeker als je richting de 8% wil gaan.

Ja je kan spiermassa aankomen in de cut, maar dan ben je gewoon heel ver van je natuurlijke limiet of een beginner.
Als je een tijdje traint en al wat spier hebt opgebouwd, kan je bijna niet cutten zonder spiermassa in te leveren. Laat staan er nog bij gainen.
Als je al jaren traint of in de buurt van je natty limiet zit moet je hopen niet te veel spiermassa te verliezen, zeker als je richting de 8% wil gaan.

Gewoon dit zoals ik het ook al aangaf.
Met kutstats kan het, maar iemand met fatsoenlijke stats moet zijn best doen om zoveel mogelijk vvm te behouden in een cut.

ik blijf deze discussie doorgaan omdat mijn punt niet word begrepen.

1. natuurlijk kom je meer spiermassa aan als je bulkt.
2. je kunt spiermassa aankomen met een zeer klein deficit maar minder effectief als met een cal surplus.
3. als je verstandig afvalt hoeft dit niet per se te leiden tot spierverlies.(dit kan wel) ligt aan het deficit, training, genen etc.

Heb jij zelf welleens onder de 8 gestaan?

7,8 1x dus technisch ja lager niet. maar de discussie was volgens mij van 15-8% onder de 8% weet ik het niet, omdat ik het niet zelf heb ervaren.
daarnaast kunnen we er het over eens zijn dat we het oneens zijn.

mis ben ik gewoon nog ver af van persoonlijk limiet.

Zijn er wel meer dan alleen ik die het oneens met jou zijn :p

Deze kuur is een perfecte beginnerskuur want test only 500 mg daar heb je bijna geen resultaat van. Ik zou wel deca vervangen door bondolone dat geeft pak minder vochtophoping en het voordeel bij bondolone is dat je constant hongergevoel hebt. Bij bondolone ook veel minder rap gyno en geen decadick.

Dus goede kuur, maar vervang deca door bondolone.

Succes ermee!

Deze kuur is een perfecte beginnerskuur want test only 500 mg daar heb je bijna geen resultaat van. Ik zou wel deca vervangen door bondolone dat geeft pak minder vochtophoping en het voordeel bij bondolone is dat je constant hongergevoel hebt. Bij bondolone ook veel minder rap gyno en geen decadick.

Succes ermee!

Wat een bs, als jjj bijna geen resultaat had op een halve gram test als eerste kuur deed je toch heel wat fout.

Succes ermee!
leipe shit wel die 'bondolone'!

The name is Bondolone, James Bondolone.

prima kuurtje hoor voor mij was dit ook de eerste.
mijn lichaam reageert echt goed op deca.
daarna test tren kuur gedaan maar dat was helemaal nik voor mij.
je moet niet eend vragen hier want iedereen weet het toch beter gewoon lekker beginnen en zien hoe het gaat.

prima kuurtje hoor voor mij was dit ook de eerste.
mijn lichaam reageert echt goed op deca.
daarna test tren kuur gedaan maar dat was helemaal nik voor mij.
je moet niet eend vragen hier want iedereen weet het toch beter gewoon lekker beginnen en zien hoe het gaat.

En ik wilde net een topic openen om te vragen of iemand een eend voor mij heeft :(

Wat een bs, als jjj bijna geen resultaat had op een halve gram test als eerste kuur deed je toch heel wat fout.

Ondergedosseerde rommel allemaal dat kan ook en zeker UG labs van Nederland! Als je goede gear wilt moet je bestellen via the states of via apotheek!

Denk dat wij in NL geblessed zijn met onze ug labs tegenover de states. Sommige merken zijn gewoon goed. Bloedtesten bewijzen dat.
Dus of je had bunk gear of je deed iets niet goed. Maar om daarom iemand als eerste kuur gelijk te laten stacken is niet slim.
Wat als hij sides krijgt? Wie weet of het van de eq komt of test?

Als ik voor de eerste keer zou kuren zou ik kiezen voor oftewel elke 5 dagen 250mg(350mg per week) of gewoon 500mg per week voor de duur van 8-12 weken. Kijk wat het bij je doet, er komen denk ik nog genoeg mogelijkheden tot verhogen, verlagen zul je niet snel doen

Denk dat wij in NL geblessed zijn met onze ug labs tegenover de states. Sommige merken zijn gewoon goed. Bloedtesten bewijzen dat.
Dus of je had bunk gear of je deed iets niet goed. Maar om daarom iemand als eerste kuur gelijk te laten stacken is niet slim.
Wat als hij sides krijgt? Wie weet of het van de eq komt of test?

Hij zat aan AP :o :o :o niet eens een Nederlands merk maar oke haha

Je weet er echt niets van. De States? Laat mij niet lachen.

Als je daar een keuze moet gaan maken gaat het zo: nep, nep, nep, nep, nep, echt, nep, nep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven