Fitness Seller

1e kuur winny's (orals) LOG!!!!!

PlayerX

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Het is dan eindelijk zover........................
IK BEN BEGONNEN MET ME EERSTE KUURTJE WINNY'S (orals)
6 weken op 50 mg/d
vandaag begonnen met opbouwfase:
1> 20 mg
2> 20 mg
3> 30 mg
4> 30 mg
5> 50 mg (dit aanhouden tot dag 42)

dan nakuren met tamoxifen (nolvadex)
dit 4 weken:
week 1&2: 40 mg/d
week 3&4: 20 mg/d

supplementen die ik er bij gebruik zijn:
- whey shakes
- glutamine
- creatine
- omaga's
- multi vitamines

En bij de nakuur ga ik nog mariadistel gebruiken voor een extra reinigende werking van de lever (WANT DIE KRIJGT WEL EEN PAAR TIKKEN) :D

mijn stats nu aan het begin van de kuur
1.88 m
88,5 kilo
12% - 13% bodyfat

suc6

bedoel je van dag 1 tot 5
of week 1 tot 5?
zou gewoon 50mg per dag nemen dan en geen opbouw

zou kunnen mischien best wel dan;)

En als je logje gaat bijhouden wel in de juiste sectie doen he gab;)

Ik krijg zonder opbouw knallende koppijn dus denk dat de TS er wel verstandig aan doet om het rustig op te bouwen....

altijd voldoende (water) drinken, hoofdpijn verdwijnt dan als sneeuw voor de zon.

en orals opbouwen vind ik ook verstandig en is zeker niet achterhaald zoals hier wel eens beweerd wordt.
winny in 1 keer innemen zal je niet direct zo'n problemen geven, maar dianabol bijv. bouw je naar mijn bescheiden mening beter op...

Deze ga ik volgen

succes

Opbouwen heb ik niet gedaan , maar mss wel verstandig wnn je hoofdpijn tkrijgt als je direct 50mg neemt..

In ieder geval veel sucses met je kuur;)

Ga je log zeker volgen...

Grtz

Ben nu ook bezig met winny tabs 50 mg ed , en krijg tijdens de trainingen soms een knallende hoofdpijn waardoor ik even meot gaan rusten.

4 weken nakuur voor een lichte winstrol only. toch een beetje veel. moest je er nu nog 500 mg test gedurende 10 weken bij zetten, dan zou je die nakuur kunnen gebruiken. ik veronderstel dat je nog nooit iets genomen hebt. allez, jong 2 weken 40 mg nova en dan nog is twee weken 20 mg nolva.

• Topic Starter Topic Starter
4 weken nakuur voor een lichte winstrol only. toch een beetje veel. moest je er nu nog 500 mg test gedurende 10 weken bij zetten, dan zou je die nakuur kunnen gebruiken. ik veronderstel dat je nog nooit iets genomen hebt. allez, jong 2 weken 40 mg nova en dan nog is twee weken 20 mg nolvadex.

Nee dat klopt ja dit is me eerste kuur ,maar ik ben tot dit schema gekomen met behulp van wat mensen hier dus ga gewoon voor de 4 weken nolvadex als nakuur

Guys,

Ik veronderstel dat orals het beste voor de training genomen worden, zodat de bloedwaarden het hoogst zijn tijdens de training?

thanks

• Topic Starter Topic Starter
Update 1

Vandaag 3e dag aan de smarties training gaat gewoon lekker (niks nieuws) heb me carbs ff flink opgeschroefd voor de kuur dus ben aan het vreten als een idioot :) :kots:
Verder heb ik wel het idee dat ik meer aan het zweten ben tijdens lichamelijke inspanning maar dit kunnen ook allemaal PLACEBO effecten zijn.

Verder voor de gene die het boeit mijn training schema voor de kuur bestaat uit 4 x per week krachttraining en 1 x kickboksen

(volgende update over +- 1 week)

Laatst bewerkt:
Nee dat klopt ja dit is me eerste kuur ,maar ik ben tot dit schema gekomen met behulp van wat mensen hier dus ga gewoon voor de 4 weken nolvadex als nakuur

je nakuur is zwaar overdreven in verhouding tot je eigenlijke kuur, dat wil skydirk zeggen...
je bent ten eerste een zéér licht kuurtje aan het doen en bij een winny-only kuurtje is zelf niet echt een nakuur verplicht omdat het je axis weinig onderdrukt...
maar als je perse dan toch wil nakuren na die winny's : 2 weekjes nolvadex op 20mg/dag, dit is dan nog meer dan voldoende.

Laatst bewerkt:
je nakuur is zwaar overdreven in verhouding tot je eigenlijke kuur, dat wil skydirk zeggen...
je bent ten eerste een zéér licht kuurtje aan het doen en bij een winny-only kuurtje is zelf niet echt een nakuur verplicht omdat het je axis weinig onderdrukt...
maar als je perse dan toch wil nakuren na die winny's : 2 weekjes nolvadex op 20mg/dag, dit is dan nog meer dan voldoende.

Tot een deel heb je gelijk en je hebt Skydirk goed begrepen.

Waarom is een nakuur niet nodig na een winstrol only kuurtje?

Antwoord:

Winstrol heeft een chemische struktuur van 17-alpha-alkylated dit is een formule die niet aromatiseert naar oestrogenen. Zoals je al zei, dit onderdrukt je hormoon productie ook niet.
Hier bij dit soort aas soorten is nakuur niet nodig, zoals Skydirk al zei, als je nou 500mg test bij had gezet was het een andere verhaal.

Tot een deel heb je gelijk en je hebt Skydirk goed begrepen.

Waarom is een nakuur niet nodig na een winstrol only kuurtje?

Antwoord:

Winstrol heeft een chemische struktuur van 17-alpha-alkylated dit is een formule die niet aromatiseert naar oestrogenen. Zoals je al zei, dit onderdrukt je hormoon productie ook niet.
Hier bij dit soort aas soorten is nakuur niet nodig, zoals Skydirk al zei, als je nou 500mg test bij had gezet was het een andere verhaal.

Ook winstrol onderdrukt kerel.. Miss niet zo heftig en is een nakuur niet noodzakelijk, maar het onderdrukt wel.

Ook winstrol onderdrukt kerel.. Miss niet zo heftig en is een nakuur niet noodzakelijk, maar het onderdrukt wel.

Roep het niet zo hart kerel natuurlijk onderdrukt je HPTA maar zeer licht,
Het ligt aan je dosering wat je binnen krijgt maar 50mg is niet veel, dus onderdrukking zou ook zeer matig zijn.

koen85: laat je bloed is testen een paar weken na een winstrolonly kuurtje. dan zul je wel zien dat er bijna geen onderdrukking geweest is en dat je testosteron in je bloed een normale waarde heeft. een vriend van mij heeft het gedaan en hij had niet nagekuurd. ik heb ook niet nagekuurd jaren geleden na een winstrol only en ik heb niet de minste last gehad. toen ik zei dat testosteron ook goed was voor uithoudinssporten geloofde je mij ook niet. maar toen je zelf wat test had gebruikt, was dit het eerst wat je opgevallen was. en ahmet heeft inderdad begrepen wat ik wou zeggen. als je dan toch nakuurt na een winstrol only, dan is deze nakuur toch veel te zwaar. dan zal twee weekjes wel volstaan.

Terug
Naar boven