XXL Nutrition

1e kuurschema

Yurium

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
Massa
155kg
Vetpercentage
5%
Hallo mensen,

Ik wil graag beginnen met kuren en lees zo hier en daar veel over de bijwerkingen er van. Wat is jou een mooie kuur om te beginnen, die opzich weinig bijwerkingen heeft waar de buitenwereld wat van ziet als je snapt wat ik bedoel, maar toch veel uit kan halen.

En als je het hebt over bijvoorbeeld bijwerkingen zoals acne of haaruitval, 1 op de hoeveel mensen krijgt hier last van? die cijfers staan namelijk weinig vermeld.

Graag hoor ik jullie mening hier over.

Mits voeding op orde Test-e 500mg ew 10-12 weken (Evt. HCG 2x pw 250). Nakuren met Nolva 3-4 weken op 20mg.

Over haaruitval en Acne zal niemand iets zinnigs kunnen zeggen. Daar zijn ook geen cijfers van voorhanden.

Mits voeding op orde Test-e 500mg ew 10-12 weken (Evt. HCG 2x pw 250). Nakuren met Nolva 3-4 weken op 20mg.

Over haaruitval en Acne zal niemand iets zinnigs kunnen zeggen. Daar zijn ook geen cijfers van voorhanden.
Dit wordt inderdaad het meeste aangeraden als eerste kuur. Als je het op nog safer wilt spelen kun je een gedeelte van de testosteron vervangen door primobolan, aangezien dit niet omzet naar oestrogeen en ook minder androgeen is. Je kunt er dan wel van uitgaan dat je minder resultaten boekt :)

• Topic Starter Topic Starter
Dit wordt inderdaad het meeste aangeraden als eerste kuur. Als je het op nog safer wilt spelen kun je een gedeelte van de testosteron vervangen door primobolan, aangezien dit niet omzet naar oestrogeen en ook minder androgeen is. Je kunt er dan wel van uitgaan dat je minder resultaten boekt :)

Ten eerste bedankt voor je reactie. Het gaat me alleen iets te boven wat je bedoeld met een gedeelte testo vervangen door primobalan, kan je uitleggen hoe ik zit dan in mn schema zou moeten aanpassen ? En wat raden jullie aan qua tijdsduur ? aangezien ik van de zomer er wel redelijk droog bij wil staan.

250 test e en 200mg (of meer) primo bijvoorbeeld.

250 test e en 200mg (of meer) primo bijvoorbeeld.

Thanks i get it!

En als ik bijvoorbeeld volgende week zou beginnen even als voorbeeld, hoe zou het dan uitkomen qua tijdsbestek met de zomer aangezien ik van de zomer op 10/12 % bf wil zitten.

Wut, primobolan is een dht variant wat acne en haaruitval kan verergeren lees namelijk op fora's dat acne veroorzakt KAN worden door een veel te veel aan oestrogeen en DHT.

Zelf zou ik 250 mg test-e en 200 mg deca als 1e kuur nemen als je voeding,training en rust 100 procent is dan anders verlies je een groot gedeelte in je nakuur

Wut, primobolan is een dht variant wat acne en haaruitval kan verergeren lees namelijk op fora's dat acne veroorzakt KAN worden door een veel te veel aan oestrogeen en DHT.

Zelf zou ik 250 mg test-e en 200 mg deca als 1e kuur nemen als je voeding,training en rust 100 procent is dan anders verlies je een groot gedeelte in je nakuur
Ja primobolan is een DHT variant, maar dat betekent niet direct dat het sterke androgene bijwerkingen heeft. Een stof dat lijkt op DHT doet vermoeden dat het vergelijkbaar is met DHT qua bijwerkingen, maar het is niet zo dat het dan ook daadwerkelijk zo is. In de praktijk is gebleken dat primobolan vrij milde androgene eigenschappen heeft :). Het heeft namelijk nog een extra dubbele binding.
Deca kan ook, maar als eerste kuur zou ik persoonlijk een middel kiezen waar je makkelijker van herstelt.

Primobolan is geen dht maar een dhb afgeleide ! Daarnaast bestaat er niet zoiets als androgene bijwerkingen maar slechts androgene eigenschappen die in meer of mindere mate voorkomen. De gevoeligheid voor haarverlies en dergelijke is sterk persoonsgebonden en sterk genetisch bepaald. Zowel de androgene als anabole kwaliteiten van primobolan zijn in verhouding tot testostron matig tot zwak. Doordat het niet aromatiseert tot oestradiol en afgeleiden bevordert het geen ongewenste vocht retentie.

Laatst bewerkt:
Weer iets begeleerd maar de herstel van deca zal toch meevallen als er nolva en hcg erbij word genomen en het een korte kuur is

Weer iets begeleerd maar de herstel van deca zal toch meevallen als er nolva en hcg erbij word genomen en het een korte kuur is
Men noemt deca niet voor niets een van de meest onderdrukkende AAS. Een enkele injectie van 100mg deca zorgt al voor het compleet platleggen van je testosteron, wat zich pas na een maand heeft hersteld. Ik weet niet hoe ernstig de onderdrukking zal zijn in een korte kuur t.o.v. de kuren die je hier vaak ziet (10 weken deca, 12 weken test e), maar wat is kort volgens jou? Dan moet er ook zeker rekening worden gehouden met de ester, want nandrolon decanoaat (de meest gebruikelijke vorm van deca) is nogal een lange ester, waardoor een korte kuur niet erg handig is.

Men noemt deca niet voor niets een van de meest onderdrukkende AAS. Een enkele injectie van 100mg deca zorgt al voor het compleet platleggen van je testosteron, wat zich pas na een maand heeft hersteld. Ik weet niet hoe ernstig de onderdrukking zal zijn in een korte kuur t.o.v. de kuren die je hier vaak ziet (10 weken deca, 12 weken test e), maar wat is kort volgens jou? Dan moet er ook zeker rekening worden gehouden met de ester, want nandrolon decanoaat (de meest gebruikelijke vorm van deca) is nogal een lange ester, waardoor een korte kuur niet erg handig is.

De enige vorm .. deca .. decanoaat .. :) de werkzame stof heet inderdaad nandrolon .. dit word vaak deca genoemd naar de ester ..

Laatst bewerkt:
Het gaat dus gewoon test e only worden, en als je tijdens je kuur gevoelige tepels krijgt of last krijgt van gyno direct beginnen met nolva? wil me graag goed voorbereiden inplaats van voor een verrassing komen te staan.

Het gaat dus gewoon test e only worden, en als je tijdens je kuur gevoelige tepels krijgt of last krijgt van gyno direct beginnen met nolva? wil me graag goed voorbereiden inplaats van voor een verrassing komen te staan.
Jup, en als het echt hardnekkige gyno is dan kun je een AI (arimidex / aromasin / letro) mee laten lopen of de test e verlagen.

Tythor zeth, vanaf welk moment zou ik deze AI mee kunnen laten lopen? stel dat ik in week 6 last krijg van gyno, moet ik er dan direct mee beginnen en hoe zit het dan met mijn nakuur etc?

Tythor zeth, vanaf welk moment zou ik deze AI mee kunnen laten lopen? stel dat ik in week 6 last krijg van gyno, moet ik er dan direct mee beginnen en hoe zit het dan met mijn nakuur etc?
Ja als gyno niet verdwijnt met nolvadex dan zou ik met een AI starten. Ik durf eigenlijk niet te zeggen hoe dat dan zit met de nakuur. Die moet je niet gaan overslaan, maar ik weet niet wanneer je dan het beste kan stoppen met de AI. Ik denk tot het begin van de nakuur, maar dat zullen anderen hier beter weten dan ik :)

Oke dan ga ik me daar nog even in verdiepen, hoeveel zou je kunnen pakken met deze kuur, en wat voor voeding zou jij er bij pakken ?

Oke dan ga ik me daar nog even in verdiepen, hoeveel zou je kunnen pakken met deze kuur, en wat voor voeding zou jij er bij pakken ?
Daar kan ik geen kgs aan plakken, zal sterk verschillen per persoon. Wat voor voeding? 800-1000 kcal boven onderhoud en 3 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht ;)

Terug
Naar boven