Soraja
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m58
- Massa
- 57kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent dik op de foto's in je galerij, langer dan 1,70 en op je huidige gewicht zeker niet natty als je een normaal vet percentage hebt.
Je snapt wat ik bedoel. Laat mij maar een 200 pound bodybuilder zien die 5'7" lang is en natural. Wat voor achterlijke opmerking is dit.![]()
ik heb net gekeken om te checken, maar hij is dus echt niet dik.
Ach joh, laat maar. De knul kan via zijn glazenbol zien wat iemand zijn natuurlijke grens is. Maar betwijfeld dan wel weer of het mogelijk is om met aas 15kg vvm te gainen in 6 maanden.
Overduidelijk iemand die weet waar die over praat!

Dus jij bent natural op 104kg en 1,74m? BF%?
Op al je foto's zijn je buikspieren verre van zichtbaar. Kan je jezelf geen bodybuilder noemen lijkt mij. Als je foto's hebt rond de 10% post maar. Anders maakt het mij geen zak uit hoeveel je weegt. Je hebt waarschijnlijk ook meer verstand van wat er met AAS mogelijk is dan mij![]()
Je maakt jezelf belachelijk en je beseft het niet eens...Waar heb jij mij zien zeggen dat ik nu nog natural ben dan? Aaah, dus eerst moeten je abs zichtbaar zijn voordat je jezelf bber mag noemen. Overigens heb ik geen foto's rond 10%, zit namelijk nog steeds in een bulk.Dus jij bent natural op 104kg en 1,74m? BF%?
Op al je foto's zijn je buikspieren verre van zichtbaar. Kan je jezelf geen bodybuilder noemen lijkt mij. Als je foto's hebt rond de 10% post maar. Anders maakt het mij geen zak uit hoeveel je weegt. Je hebt waarschijnlijk ook meer verstand van wat er met AAS mogelijk is dan mij![]()
Je maakt jezelf belachelijk en je beseft het niet eens...
Post die berekening dan eens en de bron.Het is voor mij geen nieuws dat Meneer Ironhide regelmatig in de AAS sectie post. Vind het echter wel hilarisch dat hij weet wat er natty mogelijk is terwijl hij dat verre van is en slechts 22 jaar oud. Mijn berekeningen zijn gebaseerd op calculaties van mensen die er meer verstand hebben dan jij en zijn niet zomaar uit mijn reet getrokken.
Ik lees alleen maar domme opmerkingen. Maar geen enkel bewijs of argument van wat er fout was aan mijn post. Ik zou nog steeds een 5'7 198 pounds natural bodybuilder willen zien
Het is voor mij geen nieuws dat Meneer Ironhide regelmatig in de AAS sectie post. Vind het echter wel hilarisch dat hij weet wat er natty mogelijk is terwijl hij dat verre van is en slechts 22 jaar oud. Mijn berekeningen zijn gebaseerd op calculaties van mensen die er meer verstand hebben dan jij en zijn niet zomaar uit mijn reet getrokken.
Ik lees alleen maar domme opmerkingen. Maar geen enkel bewijs of argument van wat er fout was aan mijn post. Ik zou nog steeds een 5'7 198 pounds natural bodybuilder willen zien
Het gaat hierom wat in je 1ste begin jaar nodig is. Denk dat het logisch is dat we aannemen dat je weinig spiermassa hebt.
90 kilo met 1,70M is niet eens mogelijk natty (10%bf). Daarentegen is dat het wel met 1,90m. Een vergelijking maken met een gewicht dat niet eens natuurlijk mogelijk is slaat dan ook nergens op.
Je kan wel dichtbij de 90 kilo komen, maar je natuurlijke limiet bereiken duurt natuurlijk veel langer dan de kilo's die je krijgt bij je eerste beginjaren.
Je bent dik op de foto's in je galerij, langer dan 1,70 en op je huidige gewicht zeker niet natty als je een normaal vet percentage hebt.
Je snapt wat ik bedoel. Laat mij maar een 200 pound bodybuilder zien die 5'7" lang is en natural. Wat voor achterlijke opmerking is dit.![]()

STFU kerelHet zal wel aan zijn leeftijd liggen, niet op letten

Jij bent degene die dat roept knul, nu niks om gaan draaien.
Dik gedrukte stukje kerel:
Haal eens aan waar ik beweer wat er natty mogelijk is. Kan het namelijk niet vinden.
Het is voor mij geen nieuws dat Meneer Ironhide regelmatig in de AAS sectie post. Vind het echter wel hilarisch dat hij weet wat er natty mogelijk is terwijl hij dat verre van is en slechts 22 jaar oud. Mijn berekeningen zijn gebaseerd op calculaties van mensen die er meer verstand hebben dan jij en zijn niet zomaar uit mijn reet getrokken.
Dus jij bent natural op 104kg en 1,74m? BF%?
Op al je foto's zijn je buikspieren verre van zichtbaar. Kan je jezelf geen bodybuilder noemen lijkt mij. Als je foto's hebt rond de 10% post maar. Anders maakt het mij geen zak uit hoeveel je weegt.
Je hebt waarschijnlijk ook meer verstand van wat er met AAS mogelijk is dan mij![]()
Jij komt aan met een stelling dat je niet kan/wilt onderbouwen met legitieme bronnen... Wordt toch eens volwassen.Jullie maken beiden mijn post belachelijk dus waarom ligt de bewijslast bij mij?
Jullie zijn het toch oneens?
Kan je dan ook posten waarom?
En wat jullie denken wat er mogelijk is op 10% bf en 1,70m?
Ik ga nu ff trainen, zal het later uitgebreid voor jullie opschrijven. Of 90 kilo, 10% het absolute natty limiet is voor iemand die 1,70 is zeg ik overigens niet. Het zit er echter wel zo dicthbij dat mijn post belachelijk maken nergens op slaat.
dus Peanuthead is niet natty?Het gaat hierom wat in je 1ste begin jaar nodig is. Denk dat het logisch is dat we aannemen dat je weinig spiermassa hebt.
90 kilo met 1,70M is niet eens mogelijk natty (10%bf). Daarentegen is dat het wel met 1,90m. Een vergelijking maken met een gewicht dat niet eens natuurlijk mogelijk is slaat dan ook nergens op.
Je kan wel dichtbij de 90 kilo komen, maar je natuurlijke limiet bereiken duurt natuurlijk veel langer dan de kilo's die je krijgt bij je eerste beginjaren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Dus jij bent natural op 104kg en 1,74m? BF%?
Op al je foto's zijn je buikspieren verre van zichtbaar. Kan je jezelf geen bodybuilder noemen lijkt mij. Als je foto's hebt rond de 10% post maar. Anders maakt het mij geen zak uit hoeveel je weegt.
Je hebt waarschijnlijk ook meer verstand van wat er met AAS mogelijk is dan mij![]()
Het gaat hierom wat in je 1ste begin jaar nodig is. Denk dat het logisch is dat we aannemen dat je weinig spiermassa hebt.

Jij komt aan met een stelling dat je niet kan/wilt onderbouwen met legitieme bronnen... Wordt toch eens volwassen.
Als je op een normale manier reageert inplaats van iemand te beledigen, zal die persoon veel sneller een normale reactie teruggeven denk je ook niet?