XXL Nutrition

1e trainingsjaar gains

Circa 41 kg en 23% toen ik begon (magertjes, ja)
1 maand geleden 53 kg en 23%
Nu beetje aan het droogtrainen 50.3 kg en 21%
op een lengte van 1.58

Je bent dik op de foto's in je galerij, langer dan 1,70 en op je huidige gewicht zeker niet natty als je een normaal vet percentage hebt.

Je snapt wat ik bedoel. Laat mij maar een 200 pound bodybuilder zien die 5'7" lang is en natural. Wat voor achterlijke opmerking is dit. :roflol:

Ja man, ben echt dik op die foto's. Prima bf% voor een goede bulk, al snap ik natuurlijk wel dat jij dat niet kan weten gezien je gewicht van 67kg.

ik heb net gekeken om te checken, maar hij is dus echt niet dik.

ik heb net gekeken om te checken, maar hij is dus echt niet dik.

Ach joh, laat maar. De knul kan via zijn glazenbol zien wat iemand zijn natuurlijke grens is. Maar betwijfeld dan wel weer of het mogelijk is om met aas 15kg vvm te gainen in 6 maanden.

Overduidelijk iemand die weet waar die over praat!

Ach joh, laat maar. De knul kan via zijn glazenbol zien wat iemand zijn natuurlijke grens is. Maar betwijfeld dan wel weer of het mogelijk is om met aas 15kg vvm te gainen in 6 maanden.

Overduidelijk iemand die weet waar die over praat!

Dus jij bent natural op 104kg en 1,74m? BF%?

Op al je foto's zijn je buikspieren verre van zichtbaar. Kan je jezelf geen bodybuilder noemen lijkt mij. Als je foto's hebt rond de 10% post maar. Anders maakt het mij geen zak uit hoeveel je weegt.
Je hebt waarschijnlijk ook meer verstand van wat er met AAS mogelijk is dan mij :trollface:

Laatst bewerkt:

Op al je foto's zijn je buikspieren verre van zichtbaar. Kan je jezelf geen bodybuilder noemen lijkt mij. Als je foto's hebt rond de 10% post maar. Anders maakt het mij geen zak uit hoeveel je weegt. Je hebt waarschijnlijk ook meer verstand van wat er met AAS mogelijk is dan mij :trollface:
:roflol: Je maakt jezelf belachelijk en je beseft het niet eens...

Op al je foto's zijn je buikspieren verre van zichtbaar. Kan je jezelf geen bodybuilder noemen lijkt mij. Als je foto's hebt rond de 10% post maar. Anders maakt het mij geen zak uit hoeveel je weegt. Je hebt waarschijnlijk ook meer verstand van wat er met AAS mogelijk is dan mij :trollface:
Waar heb jij mij zien zeggen dat ik nu nog natural ben dan? Aaah, dus eerst moeten je abs zichtbaar zijn voordat je jezelf bber mag noemen. Overigens heb ik geen foto's rond 10%, zit namelijk nog steeds in een bulk.

:roflol: Je maakt jezelf belachelijk en je beseft het niet eens...

Het is voor mij geen nieuws dat Meneer Ironhide regelmatig in de AAS sectie post. Vind het echter wel hilarisch dat hij weet wat er natty mogelijk is terwijl hij dat verre van is en slechts 22 jaar oud. Mijn berekeningen zijn gebaseerd op calculaties van mensen die er meer verstand hebben dan jij en zijn niet zomaar uit mijn reet getrokken.

Ik lees alleen maar domme opmerkingen. Maar geen enkel bewijs of argument van wat er fout was aan mijn post. Ik zou nog steeds een 5'7 198 pounds natural bodybuilder willen zien

Het is voor mij geen nieuws dat Meneer Ironhide regelmatig in de AAS sectie post. Vind het echter wel hilarisch dat hij weet wat er natty mogelijk is terwijl hij dat verre van is en slechts 22 jaar oud. Mijn berekeningen zijn gebaseerd op calculaties van mensen die er meer verstand hebben dan jij en zijn niet zomaar uit mijn reet getrokken.

Ik lees alleen maar domme opmerkingen. Maar geen enkel bewijs of argument van wat er fout was aan mijn post. Ik zou nog steeds een 5'7 198 pounds natural bodybuilder willen zien
Post die berekening dan eens en de bron.

Jij bent degene die dat roept knul, nu niks om gaan draaien.

Dik gedrukte stukje kerel:
Het gaat hierom wat in je 1ste begin jaar nodig is. Denk dat het logisch is dat we aannemen dat je weinig spiermassa hebt.

90 kilo met 1,70M is niet eens mogelijk natty (10%bf). Daarentegen is dat het wel met 1,90m. Een vergelijking maken met een gewicht dat niet eens natuurlijk mogelijk is slaat dan ook nergens op.
Je kan wel dichtbij de 90 kilo komen, maar je natuurlijke limiet bereiken duurt natuurlijk veel langer dan de kilo's die je krijgt bij je eerste beginjaren.

Haal eens aan waar ik beweer wat er natty mogelijk is. Kan het namelijk niet vinden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent dik op de foto's in je galerij, langer dan 1,70 en op je huidige gewicht zeker niet natty als je een normaal vet percentage hebt.

Je snapt wat ik bedoel. Laat mij maar een 200 pound bodybuilder zien die 5'7" lang is en natural. Wat voor achterlijke opmerking is dit. :roflol:
:roflol::roflol: STFU kerel

nobody touches ironhide!

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 19:31 ----------

Het zal wel aan zijn leeftijd liggen, niet op letten :rolleyes:

OT: geen flauw idee, ooit gemaxt op 88kg, dan afgevallen tot 74kg en 2j later woog ik rond de 90kg denk ik. Wel een hoger VP

De meeste die hard gainen hebben/hadden gewoon ondergewicht ...

edit: lawl hij is blijkbaar +20, dacht dat ie 16 was. Zal blijkbaar nog iemand zijn met zo'n avatar

Laatst bewerkt:
Jeraszi ...vervelend jong:rolleyes:

Jij bent degene die dat roept knul, nu niks om gaan draaien.

Dik gedrukte stukje kerel:

Haal eens aan waar ik beweer wat er natty mogelijk is. Kan het namelijk niet vinden.

Jullie maken beiden mijn post belachelijk dus waarom ligt de bewijslast bij mij?
Jullie zijn het toch oneens?

Kan je dan ook posten waarom?
En wat jullie denken wat er mogelijk is op 10% bf en 1,70m?

Ik ga nu ff trainen, zal het later uitgebreid voor jullie opschrijven. Of 90 kilo, 10% het absolute natty limiet is voor iemand die 1,70 is zeg ik overigens niet. Het zit er echter wel zo dicthbij dat mijn post belachelijk maken nergens op slaat.

Laatst bewerkt:

198pounds naturel bij 5'7 is perfect mogelijk. Waar je de mist in gaat is het niet bij vermelden hoe hoog z'n vetpercentage is bij dat gewicht en lengte.

Op al je foto's zijn je buikspieren verre van zichtbaar. Kan je jezelf geen bodybuilder noemen lijkt mij. Als je foto's hebt rond de 10% post maar. Anders maakt het mij geen zak uit hoeveel je weegt.
Je hebt waarschijnlijk ook meer verstand van wat er met AAS mogelijk is dan mij :trollface:

Jij luisterd teveel naar George Farrah met zn 'no abs in offseason you're no bodybuilder'
Onzin man.

Jullie maken beiden mijn post belachelijk dus waarom ligt de bewijslast bij mij?
Jullie zijn het toch oneens?

Kan je dan ook posten waarom?
En wat jullie denken wat er mogelijk is op 10% bf en 1,70m?

Ik ga nu ff trainen, zal het later uitgebreid voor jullie opschrijven. Of 90 kilo, 10% het absolute natty limiet is voor iemand die 1,70 is zeg ik overigens niet. Het zit er echter wel zo dicthbij dat mijn post belachelijk maken nergens op slaat.
Jij komt aan met een stelling dat je niet kan/wilt onderbouwen met legitieme bronnen... Wordt toch eens volwassen.

Het gaat hierom wat in je 1ste begin jaar nodig is. Denk dat het logisch is dat we aannemen dat je weinig spiermassa hebt.

90 kilo met 1,70M is niet eens mogelijk natty (10%bf). Daarentegen is dat het wel met 1,90m. Een vergelijking maken met een gewicht dat niet eens natuurlijk mogelijk is slaat dan ook nergens op.
Je kan wel dichtbij de 90 kilo komen, maar je natuurlijke limiet bereiken duurt natuurlijk veel langer dan de kilo's die je krijgt bij je eerste beginjaren.
dus Peanuthead is niet natty? :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tumblr_mejo8ldT6q1rqfhi2o1_250.gif

Bs, al ben ik 1.78, zo moeilijk was het niet om boven de 95KG te komen als natty. En dat terwijl ik nog steeds aankloot:roflol:

Jij komt aan met een stelling dat je niet kan/wilt onderbouwen met legitieme bronnen... Wordt toch eens volwassen.

Misc lingo gebruiken en meme's gebruiken, zonder enig argument te geven waarom het fout is. Heel volwassen hoor :o Als je op een normale manier reageert inplaats van iemand te beledigen, zal die persoon veel sneller een normale reactie teruggeven denk je ook niet?

Het grappige is dat:
1 Wat mogelijk is natty is niet eens belangrijk. Dit zal niet voor iedere persoon hetzelfde zijn. Daarnaast is het stom jezelf met anderen te vergelijken aangezien een slimme AAS gebruiker niet gepakt wordt. Zo lang je maar een beetje een realistisch beeld hebt van wat je kan bereiken.
2 Mijn argument was simpelweg. Als je 40 kilo spiermassa kan bouwen als natty (voorbeeld). Dan is het dom om de eerste 20 kilo met de laatste 20 kilo te vergelijken, wat hij dus deed. Het ging niet om wat er absoluut natty mogelijk was. Dit kan je niet 100% precies berekenen.

Kijk naar Frank Zane die onder 200 pond MR Olympia werd in een tijd waar ze AAS als snoepjes aten. Kijk naar Top level natty pro's, die elite genetics hebben, over het algemeen langer dan 1,70 zijn en de meeste niet eens natty zijn en nauwelijks boven de 90 kilo het podium op stappen.

Als je denkt dat je natty 95-100 kilo met 10% gaat zijn op 1,70 heb je echt waanbeelden. 90 kilo op 1,75 is naar mijn mening mogelijk. Het gaat hier om enkele kilo's, BF procenten en centimers of het natty mogelijk is of niet.

Hoewel het niet belangrijk is wat je natty kan bereiken. Zijn dit wel twee goeie artikels erover, die je een realistisch beeld geven wat je zou kunnen bereiken.
http://www.weightrainer.net/potential.html
http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/whats-my-genetic-muscular-potential.html

Voorbeeld berekening:
Casey Butt 1,70, 10%, 7.5 inch wrist, 9.5 inch ankle = 192.2 lbs = 87kg (pols en enkel grote zijn nog aan de grote kant)

Dit is eigenlijk alles wat ik op dit onderwerp te zeggen heb. Zoals ik al zij is je natty limit niet belangrijk en niet 100% accuraat te berekenen. Zolang ik 0 tegenargumenten of bewijs zie ziet ik hier gewoon mijn tijd te verspillen. Vind het maar triest gedrag om mensen te beledigen en dan met 0 argumenten te komen of je eigen mening erover te geven. Waardoor een discussie niet eens mogelijk is.

Terug
Naar boven