je maakt er echter wel een heel probleem van om dit te bewijzen.Het grappige is dat:
1 Wat mogelijk is natty is niet eens belangrijk. Dit zal niet voor iedere persoon hetzelfde zijn. Daarnaast is het stom jezelf met anderen te vergelijken aangezien een slimme AAS gebruiker niet gepakt wordt. Zo lang je maar een beetje een realistisch beeld hebt van wat je kan bereiken.
2 Mijn argument was simpelweg. Als je 40 kilo spiermassa kan bouwen als natty (voorbeeld). Dan is het dom om de eerste 20 kilo met de laatste 20 kilo te vergelijken, wat hij dus deed. Het ging niet om wat er absoluut natty mogelijk was. Dit kan je niet 100% precies berekenen.
Het probleem zit hem in je eigen ervaring. je kan andere niet vertellen (die misschien 5+ of zelfs 10+ jaren trainingservaring hebben) dat iets niet mogelijk is wat zij hebben behaald.
Vervolgens als iets boven jouw exacte nummers komt, beschuldig je hen van aas gebruik

178 met 170 valt niet eens te vergelijken, Denk dat vele hier niet snappen dat zelfs 5 cm of enkele BF% kilo's gaat schelen.
Als je qua lichaamslengte kleiner bent (1.70m) lijkt het gewoon eerder massiever
Wel ecto ofc!
Noob gainz denk ik aangezien ik de laatste 4½ maand niet op voeding lette en veel te weinig at + 1x in de week elk lichaamsdeel apart (3 dagen in de week) trainde. Ik ben nu overgestapt naar UB/LB en heb ineens van die groei striemen op mijn benen. D: