Fitness Seller

1e trainingsjaar gains

Het grappige is dat:
1 Wat mogelijk is natty is niet eens belangrijk. Dit zal niet voor iedere persoon hetzelfde zijn. Daarnaast is het stom jezelf met anderen te vergelijken aangezien een slimme AAS gebruiker niet gepakt wordt. Zo lang je maar een beetje een realistisch beeld hebt van wat je kan bereiken.
2 Mijn argument was simpelweg. Als je 40 kilo spiermassa kan bouwen als natty (voorbeeld). Dan is het dom om de eerste 20 kilo met de laatste 20 kilo te vergelijken, wat hij dus deed. Het ging niet om wat er absoluut natty mogelijk was. Dit kan je niet 100% precies berekenen.
je maakt er echter wel een heel probleem van om dit te bewijzen.
Het probleem zit hem in je eigen ervaring. je kan andere niet vertellen (die misschien 5+ of zelfs 10+ jaren trainingservaring hebben) dat iets niet mogelijk is wat zij hebben behaald.

Vervolgens als iets boven jouw exacte nummers komt, beschuldig je hen van aas gebruik

Kijk naar Frank Zane die onder 200 pond MR Olympia werd in een tijd waar ze AAS als snoepjes aten.

2wroynq.gif

je maakt er echter wel een heel probleem van om dit te bewijzen.
Het probleem zit hem in je eigen ervaring. je kan andere niet vertellen (die misschien 5+ of zelfs 10+ jaren trainingservaring hebben) dat iets niet mogelijk is wat zij hebben behaald.

Vervolgens als iets boven jouw exacte nummers komt, beschuldig je hen van aas gebruik

Ik heb hier niemand gezien die maar enig bewijs levert dat ook maar 1 persoon op aarde dit bereikt heeft :o 178 met 170 valt niet eens te vergelijken, Denk dat vele hier niet snappen dat zelfs 5 cm of enkele BF% kilo's gaat schelen.

Ook is er niet 1 persoon die durft te zeggen wat zij denken dat mogelijk is als een natural, Maar weten ze wel allemaal dat het blijkbaar meer is dan 90 kilo 10% op 170 cm :o

Zoals ik al zij interesseert het mij geen ruk. Het maakt mij niet uit of iemand natty is of niet, dit is een persoonlijke keuze die ieder voor zichzelf maakt en niemand anders wat aan gaat. Ik heb niemand ervan beschuldigd, behalve iemand die overduidelijk aan de AAS zit. Ik volg deze berekeningen niet als de end-all conclusie of iemand natty is of niet, dit heb ik ook nooit gezegd. Als je kijkt naar "natty" pro's, fitness modelen en berekeningen kan je wel een accuraat beeld schetsen van wat realistisch is.

Ik heb hier niemand gezien die maar enig bewijs levert dat ook maar 1 persoon op aarde dit bereikt heeft :o 178 met 170 valt niet eens te vergelijken, Denk dat vele hier niet snappen dat zelfs 5 cm of enkele BF% kilo's gaat schelen.

Ook is er niet 1 persoon die durft te zeggen wat zij denken dat mogelijk is als een natural, Maar weten ze wel allemaal dat het blijkbaar meer is dan 90 kilo 10% op 170 cm :o

Zoals ik al zij interesseert het mij geen ruk. Het maakt mij niet uit of iemand natty is of niet, dit is een persoonlijke keuze die ieder voor zichzelf maakt en niemand anders wat aan gaat. Ik heb niemand ervan beschuldigd, behalve iemand die overduidelijk aan de AAS zit. Ik volg deze berekeningen niet als de end-all conclusie of iemand natty is of niet, dit heb ik ook nooit gezegd. Als je kijkt naar "natty" pro's, fitness modelen en berekeningen kan je wel een accuraat beeld schetsen van wat realistisch is.
ik snap waar je heen wil en ik begrijp wel dat 90 kilo op 1,70 zeer onwaarschijnlijk natty is. alleen ik vind het wat makkelijk om als een kip zonder kop dit topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/natuurlijk-maximum-344322/ & deze http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/maxim-muscular-potential-324383/ na te praten zonder zelf de ervaring te hebben (of heb je al jaren ervaring?, als dat zo is biedt ik mijn excuses aan)

hij heeft ervaring met praten, dat heeft hij.

`mooi topic weer

ot: van 85 en 20% vet naar 110 en 16%

+20 kg met een redelijk laag vetpercentage (12 -14 %) is naturel heel goed mogelijk ,

een nog lager vetpercentage kan wel maar is niet lang vol te houden ,

het enigste wat je kunt vergeten is de hardheid ,behalve dat ene uurtje na de training dan

Chris Jones is 1.68m en ongeveer 90kg (@ 12-13%?) Die n*ger is echt wel natty, hij eet gewoon veel kip :roflol: Als je qua lichaamslengte kleiner bent (1.70m) lijkt het gewoon eerder massiever

0.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De linker is een kop groter, en heeft er al een paar kuurtjes op zitten om zijn fysiek te kunnen behalen

Chris Jones is 1.68m en ongeveer 90kg (@ 12-13%?) Die n*ger is echt wel natty, hij eet gewoon veel kip :roflol: Als je qua lichaamslengte kleiner bent (1.70m) lijkt het gewoon eerder massiever

Of hij echt natty is kun je alleen maar weten door in zijn broek te kijken of aan zijn ballen te voelen.
Misschien heeft hij super genetics, maar misschien ook niet (niet natty).
Iedereen claimt tegenwoordig natty te zijn, terwijl ze het (overduidelijk) niet zijn.

Puur gekeken naar zijn lengte, gewicht en vetpercentage, betwijfel ik een beetje of hij echt wel natty is... In zijn begin jaren had hij ook nauwelijks massa gepakt, zie foto's, na een aantal jaar verder (heeft hij geen foto's van) heeft hij veel massa weten te pakken. Beetje dubieus.
Ook traint hij niet zo gek lang, 7 jaar ongeveer.

Maar ja, we zullen het nooit weten. Verder prima channel. ;)

Laatst bewerkt:
Chris Jones natty?

Euh...

Of hij echt natty is kun je alleen maar weten door in zijn broek te kijken of aan zijn ballen te voelen.
Iedereen claimt tegenwoordig natty te zijn, terwijl ze het (overduidelijk) niet zijn.

Puur gekeken naar zijn lengte, gewicht en vetpercentage, betwijfel ik een beetje of hij echt wel natty is... In zijn begin jaren had hij ook nauwelijks massa gepakt, zie foto's, na een aantal jaar verder (heeft hij geen foto's van) heeft hij veel massa weten te pakken. Beetje dubieus.

trek jij je conclusies maar op die manier, je kunt er ook op andere manieren achter komen ;D

Was ook niet serieus bedoelt mannen ;) Bewijzen kunnen we niet inderdaad, maar op basis van kennis zou je de vermoedens wel kunnen onderbouwen natuurlijk

begon met 67 kg bij 1m85 (= zwaar ecto) en ik weeg nu rond de 80/82 kg. ik begon met trainen in eind oktober 2011 en hebb matige progressie geboekt. maar ik ben allang blij dat ik nu niet meer zo graatmager ben zoals vroeger.

71 @13% naar 81 @15%, zelfde lengte als in mn stats

Geen flauw idee..

Toen ik begon was ik een skinnie 1.87m en 70 kilo mofo.
Enkele jaren later sta ik op 103 kilo met 13%

begon met 67 kg bij 1m85 (= zwaar ecto) en ik weeg nu rond de 80/82 kg. ik begon met trainen in eind oktober 2011 en hebb matige progressie geboekt. maar ik ben allang blij dat ik nu niet meer zo graatmager ben zoals vroeger.

67kg op 185 is niet zwaar ecto hoor. :P Wel ecto ofc!

Ik ben 1.81, ben begonnen op 60kg en ben nu 70kg. Dat in 5 maanden :) Noob gainz denk ik aangezien ik de laatste 4½ maand niet op voeding lette en veel te weinig at + 1x in de week elk lichaamsdeel apart (3 dagen in de week) trainde. Ik ben nu overgestapt naar UB/LB en heb ineens van die groei striemen op mijn benen. D:

Zou het mijn god niet weten.

Was al rond de 90kg toen ik begon met trainen (19 jaar terug), dus wat dat betreft heb ik een waardeloze progressie ondergaan :P

7 kilo in 9 maanden tijd. bf van 19 naar 17 gegaan.

In 1.5 jaar 30kg

Denk eerste jaar kleine 20kg ongeveer. Toen niet heel veel vetter geworden

Anderhalf jaar 76/78kg - 15/17%bf naar 85kg - 12/14% bf. Woog na een jaar rond de 88kg maar ik vond mezelf maar een dikkertje en heb toen eigenlijk onbewust gecut naar hoe ik nu ben.

Terug
Naar boven