Olympia
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werkt goed, 300kc per stuk 8gr eiwit. Wel veel carbs.
---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------
2000kc per shake? Welke?
Nutridrink kan je aanvragen via de huisarts als je (veel) ondergewicht hebt. Je moet aan bepaalde eisen voldoen. En gratis... ja.. als je gehele eigen risico van 375 euro op is. Dan is het pas gratis.
valt nog bar tegen want ze zijn zo een 3 a 4 euro per flesje.. Je hebt je eigen risico dan wel snel vol als je er veel van gebruikt. Nutridrink kan je aanvragen via de huisarts als je (veel) ondergewicht hebt. Je moet aan bepaalde eisen voldoen. En gratis... ja.. als je gehele eigen risico van 375 euro op is. Dan is het pas gratis.valt nog bar tegen want ze zijn zo een 3 a 4 euro per flesje.. Je hebt je eigen risico dan wel snel vol als je er veel van gebruikt.
Ik heb het zelf jaren gebruikt.. niet te zuipen en mierzoet (tenzij je dus van mierzoet houdt). En bij mij zette het geen zoden aan de dijk. Maar goed.. dan heb ik toch liever een flinke bak kwark met havermout, eiwitten, lijnzaadolie en walnoten erdoor dan nutri... Maar goed dat is persoonlijk.
Nutridrink kan je aanvragen via de huisarts als je (veel) ondergewicht hebt. Je moet aan bepaalde eisen voldoen. En gratis... ja.. als je gehele eigen risico van 375 euro op is. Dan is het pas gratis.valt nog bar tegen want ze zijn zo een 3 a 4 euro per flesje.. Je hebt je eigen risico dan wel snel vol als je er veel van gebruikt.
Ik heb het zelf jaren gebruikt.. niet te zuipen en mierzoet (tenzij je dus van mierzoet houdt). En bij mij zette het geen zoden aan de dijk. Maar goed.. dan heb ik toch liever een flinke bak kwark met havermout, eiwitten, lijnzaadolie en walnoten erdoor dan nutri... Maar goed dat is persoonlijk.
Ik ga nu 7x per dag eten, zou ik massgainer of pure whey drinken? Zal binnekort mijn schema eens uploaden!

ik zit met mijn 1m77 en 72kg op 230gr eiwit, als ik daaronder zit heb ik het idee dat ik iets mis .. Maar dat zal we persoonsgebonden zijn.