XXL Nutrition

1m80 & maar 58kg!

2000kc per shake..
dat lijkt me wel erg veel!

Werkt goed, 300kc per stuk 8gr eiwit. Wel veel carbs.

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

2000kc per shake? Welke?

je hebt ze ook per 18g eiwit, als je daar 4 van neemt per dag tussendoor heb je er toch weer 1 toto 1,5k kcal bij.

op me 18 woog ik ook 58kg en ben even groot als je, true storry

Trainen en eten,

met jouw stats, vooral veel eten 7 keer per dag hoeft niet zo clean te zijn, heb ooit maanden aan een stuk dagelijks zo veel eten naar binnen geduwd als ik kon.

edit: VEEL VLEES ETEN

Ik hou niet van kaas dus ik eet geen kwark? ???

Sinds wanneer smaakt kwark naar kaas?

met die instelling gaat het nooit wat worden

Shake van 2000 kcal ? what

Nutridrink kan je aanvragen via de huisarts als je (veel) ondergewicht hebt. Je moet aan bepaalde eisen voldoen. En gratis... ja.. als je gehele eigen risico van 375 euro op is. Dan is het pas gratis. ;) valt nog bar tegen want ze zijn zo een 3 a 4 euro per flesje.. Je hebt je eigen risico dan wel snel vol als je er veel van gebruikt.
Ik heb het zelf jaren gebruikt.. niet te zuipen en mierzoet (tenzij je dus van mierzoet houdt). En bij mij zette het geen zoden aan de dijk. Maar goed.. dan heb ik toch liever een flinke bak kwark met havermout, eiwitten, lijnzaadolie en walnoten erdoor dan nutri... Maar goed dat is persoonlijk.

Nutridrink kan je aanvragen via de huisarts als je (veel) ondergewicht hebt. Je moet aan bepaalde eisen voldoen. En gratis... ja.. als je gehele eigen risico van 375 euro op is. Dan is het pas gratis. ;) valt nog bar tegen want ze zijn zo een 3 a 4 euro per flesje.. Je hebt je eigen risico dan wel snel vol als je er veel van gebruikt.
Ik heb het zelf jaren gebruikt.. niet te zuipen en mierzoet (tenzij je dus van mierzoet houdt). En bij mij zette het geen zoden aan de dijk. Maar goed.. dan heb ik toch liever een flinke bak kwark met havermout, eiwitten, lijnzaadolie en walnoten erdoor dan nutri... Maar goed dat is persoonlijk.

Heb ze ook nog staan en machtiging voor, drink alleen niet meer.
Ik vind de juicy stijl wel te zuipen, de melk(protein) niet.
7.92 euro per 4 stuks.
En als je niet aankwam had je dus toch te weinig kcal.
Kreeg me whey ook vergoed, had dozen vol.

Oke, bedankt voor de informatie [emoji106] kan je dus beter een whey shake nemen als je ziet wat voor een gedoe het is of idd een bak kwark met oats bijv. [emoji6] haha

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga nu 7x per dag eten, zou ik massgainer of pure whey drinken? Zal binnekort mijn schema eens uploaden!

Waarom "massgainer" en niet gewoon melk+ whey en (gemalen) havermout? Paar goede maaltijden (vlees/groente/ rijst/pasta) en wat goede tussendoortjes.

Ik ga nu 7x per dag eten, zou ik massgainer of pure whey drinken? Zal binnekort mijn schema eens uploaden!

Het gaat allemaal om je totaal kcal en macro's. Of je dan een massgainer of whey shake wil gebruiken hangt totaal af van de rest van je voeding.

veel meer eten !

iemand van 1.80 moet ongeveer op 64 kg zitten ( dan ben je wel zo goed als vetvrij... cutting dus...)

• Topic Starter Topic Starter
Upper/lower of fullbody, wat raden jullie me aan? Ben eindelijk begonnen aan de kwark en havermout! Probeer nu een 90g eiwitten per dag in te nemen (60x1,5g).
Misschien best overstappen van massgainer naar pure whey?
En ik drink nu volle ipv halfvolle melk!
Vraag me af of ik niet best massgainer drink aangezien ik al redelijk droog ben & in massgainer ook eiwitten zitten, nen bang dat ik anders mijn laatste laagje vet verlies! :D

Laatst bewerkt:
Beter pak je gewoon oats + whey + melk, goedkoper als een massgainer en voor mij veel beter van ingrediënten..
90gr eiwit voor iemand voor 1m80 vind ik nog steeds zeer weinig, ik zit met mijn 1m77 en 72kg op 230gr eiwit, als ik daaronder zit heb ik het idee dat ik iets mis .. Maar dat zal we persoonsgebonden zijn.

Als je echt moet bijkomen drink je toch gewoon smorgens 100gr oats + 30gr whey + melk extra en na je training één liter volle chocomelk. Imo goed om aan je kcal te komen hoor ..

...ik ben een moeilijke eter... OUT!

ik zit met mijn 1m77 en 72kg op 230gr eiwit, als ik daaronder zit heb ik het idee dat ik iets mis .. Maar dat zal we persoonsgebonden zijn.

Die gedachte is inderdaad persoonsgebonden, aangezien er genoeg onderzoeken zijn naar de benodigde hoeveelheid eiwitten.

Waarom iemand aanraden om zoveel mogelijk naar binnen te stouwen? Is geen kritiek, ben serieus benieuwd. Als iemand op een laag vetpercentage zit is dat alleen maar een relaxte uitgangspositie, gewoon een flinke bulk met overschot van 500+ kcal is prima natuurlijk maar alles eten wat los en vast zit lijkt mij niet gezond, voegt ook niet meer zo veel toe qua gainen van spiermassa en is ook moeilijk als je er dan weer mee moet stoppen.

Ik zou me persoonlijk richten op een halve kilo per week aankomen, dus dat is ongeveer een overschot van ruim 500 kcal per dag. Je onderhoud exact berekenen is moeilijk dus je kan het ook in de gaten houden door je zeer regelmatig te wegen (onder dezelfde omstandigheden)

Terug
Naar boven