AndroidHealthClinic

1st Voedingsschema

Maik3l

Novice
Waardering
0
Hallo,
Ben nieuw hier en wilde graag meteen mijn voedingsschema laten checken :D
Bij deze voedingsschema doe ik ook nog dagelijks een proteine shake (voor eiwitten) na het sporten. Ik sport iedere dag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eventueel aanpassingen?
Ojah volgens de calculator heb ik +- 2600 kcal nodig (ik wil er iets boven zitten voor te een klein beetje gainen, (o.a. met de proteineshakes))
mvg

Beetje vreemd schema, chocolade met noten?? noodles... ?? Je wilt toch groeien neem ik aan?

• Topic Starter Topic Starter
jah.. kdenk btw dat ik hem daar wel iets ga aanpasse want vond het zelf ook niet heelmaal goed bij die chocolade:p
waarschijnlijk iets van boterham met vlees? Het is btw niet egt noodle soup.. meer gewoon noodles

Of iemand mss een vervanging voor de chocolade?

gewoon droge noten geen vette zoals die noten met die grote schil die je meestal rond de kerst makkelijk kan krijgen (ben vergeten de naam) ok niet slecht maar zal de eerste maaltijd brinta of havermout pap nemen daarna de boterhammen minstens 8 boterhammen bij elkaar. ik neem aan dat je na schooltijd nog even naar huis gaat en dan trainen dus ik zal in plaats van die noodles rijst met kipfilet eten en een uurtje later trainen en in plaats van die noten kan je noodles nemen, na het trainen direct een eiwit shake dan avondmaaltijd met groente en aardappel de gewone avondeten. en een uur voor het slapen gaan een bak magere kwark van 500 ml. als je nog een shake erbij wilt nemen zou ik die direct in de ochtend nemen wanneer je wakker wordt misschien zal dit je helpen want niemand reageerd meer op de voedingsschema's

probeer ook ergens in de dag een blikkie tonijn te eten. probeer de eiwit uit zoveel mogelijk voedingsbronnen te halen.

Oke bedankt voor de reacties in 1 x :D
Het probleem is dat ik niet alles kan eten op school, kwark bederft namelijk ;)
Mijn trainingschema ziet er vanaf 1 februari waarschijnlijk zo uit:
Maandag: Fitness uit school, boksen 's avonds
Dinsdag: Conditietraining
Woensdag: Fitness
Donderdag: Boksen
Vrijdag conditietraining/fitness
Zaterdag: Fitness
Zondag rustdag

Zou dit vol te houden zijn? Mijn conditie is goed en ik drink niet (meer)

ja hoor is zeker vol te houden omdat je niet elke dag krachttraining doet of elke dag cardio, maar wat is je doel ? met deze schema verlies alleen maar vet en kom je niet veel aan in massa, als je eerst massa wilt opbouwen zou ik de conditie training schrappen maar ja dan gaat je box conditie ook achteruit het is maar wat je wilt dus wat is je doel ? massa bijkomen of een goed boks conditie krijgen, dan kan je pas echt je voeding en schema daar aan passen.

als het teveel wordt zou ik de zaterdag de vrijdag maken en vrijdag een rust dag nemen. altijd 2 dagen per week rust nemen en als het kan de 2 rustdagen met een paar dagen tussen de rustdagen dus bijv maandag-dinsdag trainen woensdag vrij donderdag-zaterdag trainen en zondag rustdag.

Laatst bewerkt:
oh en de kwark hoef je in de loop van de dag niet te eten dan gaat het vooral om khoolydraden binnen te werken en kwark is alleen maar eiwit dus savonds eten. probeer in de loop van de dag een mix te eten van khoolydraden en eiwit maar waar khoolydraden duidelijk de overhand heeft.

Terug
Naar boven