- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 6%
Ben van plan om in januari voor men 1st x hgh te gaan gebruiken voor 7 maandjes. Heb hiervoor al vele uuren het net afgezocht over informatie , maar persoonlijke ervaringen zeggen natuurlijk nog altijd meer.
Dit is het plan :
maand 1 tot 7 : 5iu/dag , 5 on 2 off . met T3
Begin van de 3de maand zou ik beginnen met AAS erbij te gebruiken
kuurtje van 10 weken :
Week 1 - 4 : Dianabol 30 mg ED
week 1 - 10 : 750 mg testosteren enanthaat EW
week 1 - 10 : trenbolone A 300mg EW
Over het gebruik van insuline ben ik nog aan het twijfelen. Daarmee ook nu al deze post en pas in januari beginnen , wil nog tijd genoeg om na te denken en erover bijleren , vind dit ZEER belangerijk.
Heb wel nog 1 vraag. Heb ook wel eens gelezen dat men testosteron gedurende heel de periode van het HGH gebruikt of na de kuur AAS blijft testosteron gebruiken voor de laatste maanden.
Wat denken jullie over hoe lang of wanneer men moet stoppen of beginnen met het gebruik van testo tijdens HGH ?
Alvast bedank! Met sportieve groet !
Dit is het plan :
maand 1 tot 7 : 5iu/dag , 5 on 2 off . met T3
Begin van de 3de maand zou ik beginnen met AAS erbij te gebruiken
kuurtje van 10 weken :
Week 1 - 4 : Dianabol 30 mg ED
week 1 - 10 : 750 mg testosteren enanthaat EW
week 1 - 10 : trenbolone A 300mg EW
Over het gebruik van insuline ben ik nog aan het twijfelen. Daarmee ook nu al deze post en pas in januari beginnen , wil nog tijd genoeg om na te denken en erover bijleren , vind dit ZEER belangerijk.
Heb wel nog 1 vraag. Heb ook wel eens gelezen dat men testosteron gedurende heel de periode van het HGH gebruikt of na de kuur AAS blijft testosteron gebruiken voor de laatste maanden.
Wat denken jullie over hoe lang of wanneer men moet stoppen of beginnen met het gebruik van testo tijdens HGH ?
Alvast bedank! Met sportieve groet !

ondertussen is men plan ookal hellemaal veranderd, daarmee ook zo vroeg de post , wou nog zoveel mogelijk tijd om aan te passen e.d! De HGH zal waarschijnlijk tijdje langer gaan doorlopen en zijn ookal aanpasingen in de AAS , word 20 weken.