XXL Nutrition

1st x hgh gebruik

VincPiana

Cool Novice
Elite Member
Waardering
5
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
6%
Ben van plan om in januari voor men 1st x hgh te gaan gebruiken voor 7 maandjes. Heb hiervoor al vele uuren het net afgezocht over informatie , maar persoonlijke ervaringen zeggen natuurlijk nog altijd meer.

Dit is het plan :

maand 1 tot 7 : 5iu/dag , 5 on 2 off . met T3
Begin van de 3de maand zou ik beginnen met AAS erbij te gebruiken
kuurtje van 10 weken :

Week 1 - 4 : Dianabol 30 mg ED
week 1 - 10 : 750 mg testosteren enanthaat EW
week 1 - 10 : trenbolone A 300mg EW

Over het gebruik van insuline ben ik nog aan het twijfelen. Daarmee ook nu al deze post en pas in januari beginnen , wil nog tijd genoeg om na te denken en erover bijleren , vind dit ZEER belangerijk.

Heb wel nog 1 vraag. Heb ook wel eens gelezen dat men testosteron gedurende heel de periode van het HGH gebruikt of na de kuur AAS blijft testosteron gebruiken voor de laatste maanden.
Wat denken jullie over hoe lang of wanneer men moet stoppen of beginnen met het gebruik van testo tijdens HGH ?

Alvast bedank! Met sportieve groet !

Zolang mogelijk AAS gebruiken in combi met HGH. Ik zou bridgen en terug blasten.

Waarom geen tren E dan ?

• Topic Starter Topic Starter

Heb nog nooit egt gehoord dat tren langer dan 10 of 12 weken word gebruikt . dacht dat deca dan wat veiliger was voor langere periodes.
Heb ook wel eens gelezen over een advanced trenbolone kuurtje :D
1st 12 weken van d kuur op deca en erna 8 op tren A , maar dit lijkt me toch wel heel lang...?

Heb nog nooit egt gehoord dat tren langer dan 10 of 12 weken word gebruikt . dacht dat deca dan wat veiliger was voor langere periodes.
Heb ook wel eens gelezen over een advanced trenbolone kuurtje :D
1st 12 weken van d kuur op deca en erna 8 op tren A , maar dit lijkt me toch wel heel lang...?
Je kan ook 12 weekjes op test deca gaan. Dan meteen verdergaan op korte esters test en tren. En dan off gaan weekje of 18-20 ON. Tren na deca ga je zeker nog gainen hoor. Dan kan je herstellen terwijl je hgh nog verderloopt dit zal je herstel beter maken.

Je kan ook 12 weekjes op test deca gaan. Dan meteen verdergaan op korte esters test en tren. En dan off gaan weekje of 18-20 ON. Tren na deca ga je zeker nog gainen hoor. Dan kan je herstellen terwijl je hgh nog verderloopt dit zal je herstel beter maken.

En dit allemaal binnen 7 maand HGH?

Ik zou HGH langer laten lopen dan. Na 8 weken hgh kuurtje beginnen van totaal 20 weken kzou hgh laten lopen tot 8 weken na nakuur.

Ja dit was eignlijk beetje het probleem waarom ik HGH 7 maand ging gebruiken, in de zomer gaat men vriendin graag op reis. dus zou dan een weekje of langer hellemaal off moeten gaan van alles. wel nog trainen en voeding tuurlijk !

Begin je toch na de zomer ?

Ja was er daarstraks op het werk nog over aan het nadenken , mischien al november ofzo dit jaar starten. Dan heb ik toch nog 3 maandjes om de puntjes op d i te zetten. is nog wel tijd genoeg. Ben van alles al vrij zeker alleen over het wel of niet gebruiken van insuline twijfel ik nog wat.

Ga je meteen 5iu hgh zetten of ga je het opbouwen? de eerste maand zou 7 op 7 beter zijn(wegens cummulatief effect).

Ga je meteen 5iu hgh zetten of ga je het opbouwen? de eerste maand zou 7 op 7 beter zijn(wegens cummulatief effect).

Zou direct beginnen op 5iu/dag . 5on , 2 off.
Heb al veel gehoord over het wel of niet opbouwen maarja ... gelijk altijd , de ene zegt dit de andere zegt dat :D

Heb al veel gehoord over het wel of niet opbouwen maarja ... gelijk altijd , de ene zegt dit de andere zegt dat :D

Je moet de "ene" en de "andere" niet zomaar geloven,je moet lezen lezen en nog es lezen,tot je :spaz::nut::zweet::D

Je moet de "ene" en de "andere" niet zomaar geloven,je moet lezen lezen en nog es lezen,tot je :spaz::nut::zweet::D

Ja ik weet het , ben de laatste maand niets anders aan het doen dan uren per dag het net af te schuimen , vermoeiend! :eek: ondertussen is men plan ookal hellemaal veranderd, daarmee ook zo vroeg de post , wou nog zoveel mogelijk tijd om aan te passen e.d! De HGH zal waarschijnlijk tijdje langer gaan doorlopen en zijn ookal aanpasingen in de AAS , word 20 weken.

Ja ik weet het , ben de laatste maand niets anders aan het doen dan uren per dag het net af te schuimen , vermoeiend! :eek: ondertussen is men plan ookal hellemaal veranderd, daarmee ook zo vroeg de post , wou nog zoveel mogelijk tijd om aan te passen e.d! De HGH zal waarschijnlijk tijdje langer gaan doorlopen en zijn ookal aanpasingen in de AAS , word 20 weken.

Succes Bob,knal ze!

Je kan het proberen, maar ik zou wel opbouwen.

Begrijp niet waarom de belangrijkste vraag niet gesteld is!
Welke HGH ga je zetten? ? ?

En opbouwen, zal het maar wel doen als ik jou was.
Sowieso ga je op het begin net zo hard op 3iu als je later op 5iu zal doen,
dus is het eigenlijk zonde om op 5iu te beginnen, daarnaast moet je de sites niet onderschatten. Bouw gewoon op. ;)

En die week op vakantie zonder HGH is juist lekker, lijkt wel alsof dan je eigen insuline aanmaak hoger wordt, maar je ook hoge igf levels hebt.
Had dit ook op vakantie of als ik 5 dagen stop. Op een gegeven moment moet je om het uur eten, anders val je om :D

Laatst bewerkt:
Begrijp niet waarom de belangrijkste vraag niet gesteld is!
Welke HGH ga je zetten? ? ?

En opbouwen, zal het maar wel doen als ik jou was.
Sowieso ga je op het begin net zo hard op 3iu als je later op 5iu zal doen,
dus is het eigenlijk zonde om op 5iu te beginnen, daarnaast moet je de sites niet onderschatten. Bouw gewoon op. ;)

En die week op vakantie zonder HGH is juist lekker, lijkt wel alsof dan je eigen insuline aanmaak hoger wordt, maar je ook hoge igf levels hebt.
Had dit ook op vakantie of als ik 5 dagen stop. Op een gegeven moment moet je om het uur eten, anders val je om :D

Twijfel tussen bleutops en hygetropin, voorkeur gaat natuurlijk naar hygetropin maar scheelt natuurlijk ook serieus in prijs als men het een jaar moet sponseren. en van die week vakantie had ik ondertussen ook al wat over opgezocht en blijkt dat dit idd hellemaal geen ramp is dus , daarover al geen zorgen meer! :D 1st 2 maand worden bij mij zonder AAS , hoe zou jij dit dan doen? 1st 2 maand opbouwen of maar een maandje voldoende?

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 14:30 ----------

komt inorde !! :d

Begin met 2iu en ga per week 1iu of halve iu naar boven.

Terug
Naar boven