AndroidHealthClinic

1ste kuur test e +dianabol

• Topic Starter Topic Starter
in je lever zitten geen zenuwen dus kan je daar geen steken in voelen !!!

Zit nu in de eerste week van 6 weken op 40mg. ED.
Neem er nog wel een shitload aan andere shizzle bij btw.

Waarom 6 weken als ik vragen mag?
D-boll nam je toch voor een kick start en test werkt toch na 4 weken? (qua kracht)

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

heb nochtans 50mg ED gedurende 5 weken.
had op het laatst wel felle steke in mn lever.
succes met je kuur btw.

eet je ook nog veel vet of drink je alcohol erbij?

Waarom 6 weken als ik vragen mag?
D-boll nam je toch voor een kick start en test werkt toch na 4 weken? (qua kracht)

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

eet je ook nog veel vet of drink je alcohol erbij?

Toen ik begon had ik als kickstart Dbol erbij, die bleek achteraf fake te zijn.Bij wijze van experiment zeg maar, probeer ik het eens zo.Merk al wel een lichte krachttoename btw.

eet je ook nog veel vet of drink je alcohol erbij?[/QUOTE]

neenee maar met de feestdagen een wit wijntje gedronken meer niet.(ben niet echt n drinker)
vet eten doe k ook niet veel maar af en toe een fritje om de week om te zondige.

hoe gaat het verder met de gains? en andere dingen die interesant kunnen zijn :p

hoe gaat het verder met de gains? en andere dingen die interesant kunnen zijn :p

ben blijve hangen op 87,hoop de 90 nog te halen voor dat mn gear op is :p. sta wel al een stuk droger sinds k met de dbol ben gestopt.
1ste en laatste keer dat k dbol neem:) idd veel vocht enz zoals men zei.

Hoeveel ben je nu in totaal aangekomen? 4 kilo?

En hoeveel heb je er over gehouden?

hoeveel heb je overgehouden? ben nu ongeveer met dezelfde kuur bezig, 500 test e EW en 1 potje 100x10mg dbol over 4 weken, heb ook je logje gelezen dus ben wel benieuwd.

hoeveel heb je overgehouden? ben nu ongeveer met dezelfde kuur bezig, 500 test e EW en 1 potje 100x10mg dbol over 4 weken, heb ook je logje gelezen dus ben wel benieuwd.
heb nog 1 spuit te gaan en daarna nog de nakuur.
denk toch een goeie 12 kilokes zuiver als k klaar ben.
al bij al content van mn eerste kuur en zal ook niet de laatste zijn ;)
voor en na foto's komen er btw ook in de week.

nou ben benieuwt !!!! giv results

volgens mij ga je dus heel erg goed. mooi zo. Ik ga dezelfde kuur beginnen volgende week, dus goed voor mij ook om te lezen.
Heb wel een stuk hogere stats als jij (en een stuk meer gewicht), dus ik weet niet of ik hetzelfde groeiproces zal gaan doormaken, maar ben benieuwd en houdt ons up to date over de voortgang (nakuur)

nieuwe foto's in mn album gezet zoals beloofd.

nog nette vooruitgang gemaakt op je borst en armen man ;)
vergeleken met je oudere pics.

nu volhouden he :D

alweer wat teruggevallen?

12kg zuiver???dus jij wilt zeggen dat je 12kg spiermassa bent aangekomen?:-)

Terug
Naar boven