XXL Nutrition

1ste kuur: Winstrol only

• Topic Starter Topic Starter
ik raad iedereen aan om een winstrol only te doen als 1e kuur maar dan inject voor 6 weken lang.

1. wen je gelijk aan het prikken om de dag

2. ben van mening dat je niet hoef na te kuren met winny only

3. je krijgt droge massa met weinig vocht en vet.

daarna kan je als 2e kuur nog altijd een test only doen die veel mensen hier aanraden als 1e kuur.

week 1-6 winny 100mg eod

is mijn advies als 1e kuur

Prikken zal waarschijnlijk voor mijn volgende kuur worden.
Het is niet altijd even gemakkelijk om elke ochtend te injecteren etc.
Plus het blijft voor vele een 'psychologische' barrière.

Een barrière is het zeker en vast, maar als je de eerste prik hebt doorstaan, is de rest een eitje :-)

Misschien dan tegen de zomer, wanneer ik voldoende tijd heb :)

Ohja, even een vraagje.
Dosering is 50mg. Is dit verspreid over de dag of niet?
& hoef je de dosering op te bouwen?

Winstrol injects only zou ik niet doen. Moet je elke dag prikken, en dat 6 weken lang. Nou, dan ben je 6 weken later een speldenkussen geworden haha

@Lean, 's ochtends 30mg en 's avonds 20mg (verschil in inname 8 uur); voorbeeldje: 10.00 en 18.00 uur. Heeft met halfwaardetijd te maken. Opbouwen hoeft niet. Gewoon gelijk 50mg pakken.

nakuur niet echt nodig met winny
500 boven onderhoud is goed voor een leangain
supps zoals proteine/amino/visoliecaps/multivita tijdens en na de kuur en inderdaad creatine na de kuur

zeg redbull74

Een vraagje ivm wel of geen nakuur. Is het niet zo dat je aromasin als nakuur kan gebruiken ivm de cortisolwaardes...?
of is dat alleen wanneer er wordt gestacked met test e en je dan arofixen nodig heb..?

Winstrol injects only zou ik niet doen. Moet je elke dag prikken, en dat 6 weken lang. Nou, dan ben je 6 weken later een speldenkussen geworden haha

@Lean, 's ochtends 30mg en 's avonds 20mg (verschil in inname 8 uur); voorbeeldje: 10.00 en 18.00 uur. Heeft met halfwaardetijd te maken. Opbouwen hoeft niet. Gewoon gelijk 50mg pakken.

je prikt om de dag niet elke dag en winstrol is op waterbasis die spuit je zo weg.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 23:53 ----------

zeg redbull74

Een vraagje ivm wel of geen nakuur. Is het niet zo dat je aromasin als nakuur kan gebruiken ivm de cortisolwaardes...?
of is dat alleen wanneer er wordt gestacked met test e en je dan arofixen nodig heb..?

cortisol is overrated helemaal op een winny only.

Bedankt jongens, top :thumb:

je prikt om de dag niet elke dag en winstrol is op waterbasis die spuit je zo weg.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 23:53 ----------

cortisol is overrated helemaal op een winny only.

ik ben al langer aanwezig in dit forum , alleen zonder account voordat ik reacties krijg ; 1e post enz.;)
maar ontopic ; je praat over winny depot alsof het een eitje is om te gebruiken , ik zou je woorden terug nemen want bij de meeste geeft het een injectiepijn die niet te verdragen is. en omdat het even schadelijk is als oral mede 17AA kan je beter orals kiezen voor die ene keer , al hoewel inject betere resulaten schijnt te geven , aangezien het de 1e kuur voor ts is en hij liever niet injecteert op dit moment , lijkt me de keuze snel gemaakt.
overigens zou ik TS wel een nakuur aanraden omdat elke aas invloed heeft op je Axis. 4 weken nolva 20mg , dit is puur een mening.
veel mensen zeggen hoeft niet en anderen zeggen beter van wel.

ik ben al langer aanwezig in dit forum , alleen zonder account voordat ik reacties krijg ; 1e post enz.;)
maar ontopic ; je praat over winny depot alsof het een eitje is om te gebruiken , ik zou je woorden terug nemen want bij de meeste geeft het een injectiepijn die niet te verdragen is. en omdat het even schadelijk is als oral mede 17AA kan je beter orals kiezen voor die ene keer , al hoewel inject betere resulaten schijnt te geven , aangezien het de 1e kuur voor ts is en hij liever niet injecteert op dit moment , lijkt me de keuze snel gemaakt.
overigens zou ik TS wel een nakuur aanraden omdat elke aas invloed heeft op je Axis. 4 weken nolva 20mg , dit is puur een mening.
veel mensen zeggen hoeft niet en anderen zeggen beter van wel.

ja vroeg of laat gaat die toch wel prikken en 2ml om de dag is echt niet veel.

enja winny geeft vaak pijnlijke injectiespots met winny only zal dat ook mee vallen.

enja winny geeft vaak pijnlijke injectiespots met winny only zal dat ook mee vallen.

dit begrijp ik helemaal niet , met winny only zal dat ook wel mee vallen ?
correct me if i'm wrong maar het komt er op neer dat je wil zeggen ; als je winny mixt met andere aas en injecteert doet het pijn ja maar als je alleen winny depot injecteert valt het wel mee. kijk ik spreek uit eigen ervaring , mijn 1e kuur was winny only en injects van zelfs HG , voor 6 weken om de dag 50mg .
het is niet te doen punt uit , en voor een beginner kan het een erge schrikkende ervaring zijn door de pijn die de gebruiker ervaart bij het zetten van winny dus daarmee bedoel ik tijdens het injecteren is het al erg pijnlijk en vrijwel direct na de injectie is de pijn niet te harden , en het moet dagelijks gezet worden dus roteren van spot is noodzakelijk en dat kan je een newbie niet aanraden dan ben je met fout advies bezig peroid.

Wil binnenkort ook een winny only doen. 60mg p/d 6 weken tabs en wil hierna een bloedtest doen om alles te checken. weet iemand waar ik me bloed dan op moet laten testen? zoiezo HDL en LDL neem ik aan. Leverfunctie misschien ook?

gr

ik raad iedereen aan om een winstrol only te doen als 1e kuur maar dan inject voor 6 weken lang.

1. wen je gelijk aan het prikken om de dag

2. ben van mening dat je niet hoef na te kuren met winny only

3. je krijgt droge massa met weinig vocht en vet.

daarna kan je als 2e kuur nog altijd een test only doen die veel mensen hier aanraden als 1e kuur.

week 1-6 winny 100mg eod

is mijn advies als 1e kuur

vind het maar een matig advies, waarom moet je wennen aan eod prikken ??? Beter doe je 500 mg test voor 10 weken... imo

Wil binnenkort ook een winny only doen. 60mg p/d 6 weken tabs en wil hierna een bloedtest doen om alles te checken. weet iemand waar ik me bloed dan op moet laten testen? zoiezo HDL en LDL neem ik aan. Leverfunctie misschien ook?

gr

Yeah, ALAT, ASAT en GammaGT

Gelijk even je bloeddruk laten meten, kan ook geen kwaad :)

Laatst bewerkt:
vind het maar een matig advies, waarom moet je wennen aan eod prikken ??? Beter doe je 500 mg test voor 10 weken... imo

ja ik vind z'n advies brol gewoon , slaat nergens op met je droge massa.
gast winstrol geeft je max 2-3 kg droge massa. en dat je hoort dat mensen 7kg zijn aangekomen door winny , dat is geen 7kg massa geloof mij nou maar anders ga ik nu direct kuren met winny als het zo was. test is the best;)
met 500mg eerste keer als je goed eet en traint kan je 5kg massa winnen.
met winny no change in hell laat staan de horrorinjecties

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 12:52 ----------

Winstrol prik je wel elke. Winstrol Depot heeft namelijk geen ester. 50mg e.d. met een kleine naald is het een fluitje van een cent.

Winstrol alleen geeft juist pijnlijke injectiespots.

Waaruit maak jij op dat het cortisol verhaal is overdreven?

indd leg maar uit , ik had er behoorlijk last van met winny .
hoog cortisol , is alles behalve wenselijk.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 12:55 ----------

laat dat hem lekker zelf uitmaken wanneer hij daar aan toe is. het is zijn lichaam niet de jouwe , het kan jou niks schelen als hij problemen ermee krijgt toch?

beter geef je advies zoals het hoort anders moet je niet reageren in een aas topic

Yeah, ALAT, ASAT en GammaGT

Gelijk even je bloeddruk laten meten, kan ook geen kwaad :)

Is gvd nog duurder al die drie potjes winny. Asat Gamma gt en lever samen kost al 99 euro.
En cholesterol, trygliceriden, HDL en LDL 59 euries.
Zie alleen alat er niet bij staan.

Is gvd nog duurder al die drie potjes winny. Asat Gamma gt en lever samen kost al 99 euro.
En cholesterol, trygliceriden, HDL en LDL 59 euries.
Zie alleen alat er niet bij staan.

op je gezondheid moet je niet bezuinigen chef.........

Gewoon bij je dokter langsgaan, wordt het via je zorgverzekeraar afgerekend. En natuurlijk niet vertellen dat je aan de AAS zit (of wel, als je goede band hebt met je dokter).

Gewoon bij je dokter langsgaan, wordt het via je zorgverzekeraar afgerekend. En natuurlijk niet vertellen dat je aan de AAS zit (of wel, als je goede band hebt met je dokter).

Eens, gewoon via je dokter laten doen, kan het je hoogstens je eigen bijdrage aan zorgverzekering kosten.

Eens, gewoon via je dokter laten doen, kan het je hoogstens je eigen bijdrage aan zorgverzekering kosten.

Ben militair en we hebben een eigen arts op de basis. Moeilijk om daar over te beginnen. Kan toch niet zomaar langs gaan en zeggen " ik wil dit, dit en dit laten testen ". Dan zal hij zeker vragen waarom?

Vandaar dacht ik dan maar iets betalen en " anoniem" blijven maar wordt toch best prijzig

Bump van dit topic.
Sorry voor mijn afwezigheid, laatste tijd zeer druk gehad en moest onderhoudend trainen.
Na overleg ben ik toch eerder aan het twijfelen om een iets zwaardere kuur te doen, gewoon om er toch alles uit te halen. :)
Toch hartelijk bedankt voor alle tips hier mannen!

Terug
Naar boven