Fitness Seller

1ste kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

haso

Novice
Waardering
0
Ik ben kerel van 21jaar 1m65 en 66kg.
Ik train al 2 jaar en ben ik allen 5kg bij gekomen en nu wil ik ook eens kuren, ik bezit 20 sustanons en 20 primobolan als na kuuur heb ik nolvadex en pregnyl.
Kunnen julie voor mij een schema voorstellen a.u.b.
En wat ik in bezit heb is het genoeg of moet ik nog iets bij pakken.
Einde van de kuur wil ik 5kg spiermassa bij komen.

Laatst bewerkt:
herstel, Jochie!!!:cool:

kerel, je bent niet eens in staat om te gaan kuren. volgens mij doe je iets verkeerd, eetschema of trainingschema.

en voor schema mag je zelf zoeken hier, er staan genoeg voorbeelden.

• Topic Starter Topic Starter
allee ik zal niet liegen het zal mijn 2de kuur zijn maar mijn eerste kuur was klijne kuur die uit 15 testo en 10winstrol bestaat, en toen was ik 69kg. ik had heel goeie lagaam en ben ik ineens stoppen met trainen daarna ben al die killo's kwijt geraakt. nu train ik al 3 maanden terug.
En waarom ben ik niet eens staat om te kuren eigenlijk.

Na 2 jaar al een 2e cycle pakken is wel erg snel.

Ik betwijfel of de basis (voeding, training en rust) wel goed aanwezig zijn.

omdat je eerst een goed voedingsschema moet hebben .....
ik ben naturel 14 kg aan gekomen in een korte tijd door te vreten vreten en nog eens te vreten,ik zou met 66 Kg nergens op letten met eten,gewoon alles naar binnen gooien en alles eten wat op je pad ligt................

Ik ken mensen die jaarlijks 2 keer kuren.

omdat je eerst een goed voedingsschema moet hebben .....
ik ben naturel 14 kg aan gekomen in een korte tijd door te vreten vreten en nog eens te vreten,ik zou met 66 Kg nergens op letten met eten,gewoon alles naar binnen gooien en alles eten wat op je pad ligt................

jaa maar man ik ben wel een korte mens he, normaal gezien gemiddelde kilo in mijn leeftijd en lengte is rond 62kg. en ik wil naar 70kg stijgen in 3 maanden. alleen met trainen en vreten lukt het niet.

En trouwens zal niemand een goede schema voorstellen?
Ik heb die spullen in mijn hand ik ga zo of zo volgende week beginnen met kuren.
er is schema in mijn hoofd en dat is
2sutanons/week bv. maandags
2pirimos/week bv. vrijdags
en dat zal 10 weken duren!!!

Laatst bewerkt:
500 mg sust p/week?? lijkt me redelijk veel met jou stats!

en probeer zelf een schema op te stellen op de manier die hier gebruikelijk is in weken en in mg.

bijv.
wk 1-10 sust 500mg/week
wk 1-10 primo 200mg/week

en dan je nakuur, probeer het zelf en je zult veel meer advies krijgen waar je wat aan hebt.ik raad je alvast aan om nog te wachten met kuren! je bent pas weer 3 maanden aan het trainen + je hebt nog een hoop te gainen als je je eten eens onder de loep neemt. Desnoods post je je eetschema in de voedingselectie en laat je de geleerden er daar een oordeel over vellen.

succes

Ik heb van julie alleen schema gevraagd! was dat zo moeilijk...

blijkbaar wel want jou lukt het niet.

Ik heb eigenlijk geen eetschema, ik eet smorgens gewoon brood met thee middag
gewoon maaltijd en avond gewoon maaltijd en tijdens trainen drink ik 0.5ml milkshake.

dan zou ik ff kijken in de voedings sectie, daar een schematje plukken en die wat aan passen aan jou behoefte..

Dan zul je nog meer gains halenm dan dat je nu met de AAS zal behalen, en ze zullen nog eens beter blijven zitten.

als je dan nog eens aan de shizzle gaan denken dan zul je daar ook veel meer uit kunnen halen.

succes

Ik ben kerel van 21jaar 1m65 en 66kg.
Ik train al 2 jaar en ben ik allen 5kg bij gekomen en nu wil ik ook eens kuren, ik bezit 20 sustanons en 20 primobolan als na kuuur heb ik nolvadex en pregnyl.
Kunnen julie voor mij een schema voorstellen a.u.b.
En wat ik in bezit heb is het genoeg of moet ik nog iets bij pakken.
Einde van de kuur wil ik 5kg spiermassa bij komen.

Pak eerst nog eens 15 kilo naturel ofzo.

Jezus.

Ik heb eigenlijk geen eetschema, ik eet smorgens gewoon brood met thee middag
gewoon maaltijd en avond gewoon maaltijd en tijdens trainen drink ik 0.5ml milkshake.

Dan heb je in deze sectie serieus niets te zoeken.

AAS kunnen bepaalde processen versnellen, maar daarvoor heb je wel voedingsstoffen nodig. Voedingsstoffen die je nu al niet genoeg binnenkrijgt.

Dus eerst een jaartje focussen op je training en voeding. Daar heb je op de lange termijn veel meer aan. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven