Fitness Seller

1ste kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

haso

Novice
Waardering
0
Ik ben kerel van 21jaar 1m65 en 66kg.
Ik train al 2 jaar en ben ik allen 5kg bij gekomen en nu wil ik ook eens kuren, ik bezit 20 sustanons en 20 primobolan als na kuuur heb ik nolvadex en pregnyl.
Kunnen julie voor mij een schema voorstellen a.u.b.
En wat ik in bezit heb is het genoeg of moet ik nog iets bij pakken.
Einde van de kuur wil ik 5kg spiermassa bij komen.

Laatst bewerkt:
herstel, Jochie!!!:cool:

kerel, je bent niet eens in staat om te gaan kuren. volgens mij doe je iets verkeerd, eetschema of trainingschema.

en voor schema mag je zelf zoeken hier, er staan genoeg voorbeelden.

• Topic Starter Topic Starter
allee ik zal niet liegen het zal mijn 2de kuur zijn maar mijn eerste kuur was klijne kuur die uit 15 testo en 10winstrol bestaat, en toen was ik 69kg. ik had heel goeie lagaam en ben ik ineens stoppen met trainen daarna ben al die killo's kwijt geraakt. nu train ik al 3 maanden terug.
En waarom ben ik niet eens staat om te kuren eigenlijk.

Na 2 jaar al een 2e cycle pakken is wel erg snel.

Ik betwijfel of de basis (voeding, training en rust) wel goed aanwezig zijn.

omdat je eerst een goed voedingsschema moet hebben .....
ik ben naturel 14 kg aan gekomen in een korte tijd door te vreten vreten en nog eens te vreten,ik zou met 66 Kg nergens op letten met eten,gewoon alles naar binnen gooien en alles eten wat op je pad ligt................

Ik ken mensen die jaarlijks 2 keer kuren.

omdat je eerst een goed voedingsschema moet hebben .....
ik ben naturel 14 kg aan gekomen in een korte tijd door te vreten vreten en nog eens te vreten,ik zou met 66 Kg nergens op letten met eten,gewoon alles naar binnen gooien en alles eten wat op je pad ligt................

jaa maar man ik ben wel een korte mens he, normaal gezien gemiddelde kilo in mijn leeftijd en lengte is rond 62kg. en ik wil naar 70kg stijgen in 3 maanden. alleen met trainen en vreten lukt het niet.