XXL Nutrition

1ste kuurtje

tonymontana22

Cool Novice
Waardering
3
Hey
Wil in mei me 1ste kuurtje beginnen..
Wil me vetpercentage wat omlaag hebben en tog paar kilo pakken..
me stats zijn:186cm,92kg,vetp.12% ong.
begin met tabs,staat vast!
Zat zelf eerst aan 6weken winstrol only te denken..
Alleen toen had ik contact met iemand en die raadde me 30mg winstrol en 20mg anavar voor 6 weken aan..dus ben van plan nou deze kuurtje te gaan doen..ga dan miss ook wel logje bij houden..
Groeten

50mg winstrol doen. 20mg anavar schiet niet op.

En die ug anavar schiet ook nix op. Daar mag je toch wel minimaal 70mg van pakken.

• Topic Starter Topic Starter
Hij zei dat je door de 20mg var net wat harder eruit komt..

Zou zeker geen 2 orals nemen als jou was zou lekker test e erbij zetten.
Zie je hier meer na 3 weken winny gaan ze allemaal aan de test e hahah
Succes goos

zou ook alleen op de winstrol gaan de anavar heeft zo laag gedoseerd geen meerwaarde.

pak gewoon 50mg winny

Nakuur is niet nodig toch?voor beide opties niet?dus de winny only of de combi winny/var..denk dat ik toch voor de combi ga aangezien dan de kans op haaruitval ook weer minder is..

Nakuur is niet nodig toch?voor beide opties niet?dus de winny only of de combi winny/var..denk dat ik toch voor de combi ga aangezien dan de kans op haaruitval ook weer minder is..

gewoon 6 weken op 50 mg Winstrol per dag gaan.
nakuur met winny is op zich niet nodig, ik doe het in ieder geval niet.

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Zou zeker geen 2 orals nemen als jou was zou lekker test e erbij zetten.
Zie je hier meer na 3 weken winny gaan ze allemaal aan de test e hahah
Succes goos
hij zegt net dat ie tabs wil doen.

week 1-6 100mg anavar (40/30/30)
week 1-6 50mg proviron

of

week 1-8 80mg anavar (30/30/20)
week 1-8 50mg proviron

daar zul je degelijk wat van verliezen en beetje vvm aanzetten, met 40/30/30 bedoel ik 40mg bij het ontbijt en na 8 uur 30mg en na 8 uur voor het slapen weer 30mg. DUS NIET ALLE 100MG IN 1 KEER!

Waarom kom je hier advies vragen als je toch je eigen achterlijke voorstel gaat doen ? Je doseringen slagen helemaal op niets. Het is weer zomer; de mentaal gehandicapten onder ons komen weer tevoorschijn.

alle AS onderdrukken je eigen aanmaak...de ene minder dan de andere.....dus nakuur is noodzakelijk!

en over de haaruitval....daar weet je ook niks van af.......ga eerst maar eens research doen over AS profielen! Van winny krijg je haaruitval omdat het een DHT is....en als je anavar hoog doseert, ook al is het een anabool zul je toch de sides beginnen te merken!

week 1-6 100mg anavar (40/30/30)
week 1-6 50mg proviron

of

week 1-8 80mg anavar (30/30/20)
week 1-8 50mg proviron

daar zul je degelijk wat van verliezen en beetje vvm aanzetten, met 40/30/30 bedoel ik 40mg bij het ontbijt en na 8 uur 30mg en na 8 uur voor het slapen weer 30mg. DUS NIET ALLE 100MG IN 1 KEER!

100 mg anavar roflol
dat zijn 2 dure kilo's vvm

Waarom kom je hier advies vragen als je toch je eigen achterlijke voorstel gaat doen ? Je doseringen slagen helemaal op niets. Het is weer zomer; de mentaal gehandicapten onder ons komen weer tevoorschijn.

Echt he!!Mag vragen waarom je een topic opent en vervolgens geen advies aanneemt??
Ik zou lekker winny nemen op 50mg ed niet met 30 beginnen rustig opbouwen ga nergens over!
Succes

Wil zeggen dat ik de wiki net wel heb door gelezen want anders zei ik da niet van haaruitval..heb een half jaar geleden ook al aan gedacht om kuurtje te doen en toen ook al veel gelezen..en van nakuur zei ik omdat best wel wat t niet doen na winny of var..

alle AS onderdrukken je eigen aanmaak...de ene minder dan de andere.....dus nakuur is noodzakelijk!

en over de haaruitval....daar weet je ook niks van af.......ga eerst maar eens research doen over AS profielen! Van winny krijg je haaruitval omdat het een DHT is....en als je anavar hoog doseert, ook al is het een anabool zul je toch de sides beginnen te merken!

is toch wel een beetje overdreven om te zeggen dat een nakuur noodzakelijk is. Meningen erover zijn verdeeld, maar of het ook daadwerkelijk noodzakelijk is, valt te betwisten. Of het beter is, is natuurlijk weer een ander verhaal;)
groeten

..

Iemand adviseerde me nou 1 potje winny 5 pil per dag en als die op is hetzelfde met de var te doen..
Wat vinden julli van die optie?

Iemand adviseerde me nou 1 potje winny 5 pil per dag en als die op is hetzelfde met de var te doen..
Wat vinden julli van die optie?

Lees je aub eens in. Alles wat je hier zegt trekt echt op niet veel.

En wat die nakuur betreft ik zelf zeg doen. Heb ooit eens al men gains kwijt geraakt op die manier, niet nog eens. Mijn mening.

Een gouden raad laat je niet adviseren door anderen. Lees en leer voor jezelf.
Dan heb je messchien een idee waar je aan begint.
Begrijp me niet verkeerd. Advies is goed. Maar als ik alles lees hoor je precies héél veel verschillende dingen en dat is nooit goed.
Zoek hier ff dan kom je er wel ;)

Hou het gewoon op 6 weken 50mg/winstrol per dag en nakuur zou ik doen. Maar it's up to you ;)

Laatst bewerkt:
Alleen 6weken op 50mg houden de winny. Kijk mijn logje, ik heb er ong 7kg mee gepakt in 4weken op 40mg en 3% minder vet. Gr

Terug
Naar boven