Fitness Seller

1ste Kuur Serieus

Bezoekers in dit topic

hij is geeneens aan de roids en nu al aan het ragen :P
 
1 gram vet per lichaamsgewicht wordt inderdaad aangeraden, maar ik ken wel meer coaches die in de cut toch lager voorschrijven zodat er nog wat ruimte voor carbs over is (m.n. rondom te training). Ik had hier (richting mijn coach) ook mijn twijfels bij, maar heb uiteraard het schema van mijn coach gevolgd.

In het geval van TS is zijn VVM voor zijn stats vrij laag, waardoor er met cutten op 1 gram vet per kg BW (of VVM) en 200 gram eiwit per dag niet veel ruimte voor carbs meer over zou blijven (< 100 gram), dus ik snap de keuze om iets lager dan 1 gram te gaan wel. Overigens zou een low carb dieet in dit geval prima zijn en als je dan al carbs neemt, doe dit rondom je training. Vetten heb je sowieso nodig en dat je niet af kan vallen (vet kan verliezen) op 1 gram vet per kg BW is natuurlijk je reinste onzin, zolang je maar een kcal deficit houdt.
Ik vind de 1 RM's trouwens wel erg sterk trouwens voor iemand met een VVM van 65 kg (bij 1m78).
 
Deze man heeft een dumbbell van 40kg tegen zijn hoofd nodig, misschien dat hij dan weer normaal functioneert.
 
Ik heb waarschijnlijk 100x meer mensen geholpen dan jullie met deze stomme topic mag van mij gerust gesloten worden.
 
Mensen blijven anders kicken om hier commentaar te zetten.
 
Komt ervan hé op anabolen rekenen. Maar ja ik kan het jou niet kwalijk nemen zeker niet wanneer je actief bent op zo een kutforum als deze. Het is jou vergeven.
Prima om discussie te voeren en we hoeven het hier niet eens te zijn, maar ga als nieuweling hier nou niet zo reageren, want dat slaat nergens op. Mensen geven tips, bieden hulp en omdat je het er niet mee eens bent, is het forum met alles en iedereen kut. Veel succes. :wave:
Een goeie kuur kun je hier trouwens wel vinden:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/become-a-freak-kuurlog.416451/
 
  • Like
Waarderingen: BB_

Die

Screenshot_20190226-213907_Chrome.jpg
 
Back
Naar boven