Fitness Seller

1ste kuurtje

Gille

Cool Novice
Waardering
0
hey,
ik ben met mijn 1ste kuur bezig,
om de 5dag deca 50 mg,en testoviron 250
om de 3 de dag winstrol 1mg
eetschema is ongeveer 3171 kcal per dag
263 gram eiwitten(1053 kcal), 451 gram koolhydraten(1804 kcal),34 gram vetten(307kcal)
en toch zwellt mijn buik ??? ???
ben ook toegenomen in gewicht,van 93 ,naar 96 kg

aja neem ook 2x per dag 2 koffielepels VENTIPULMIN(clenbuterol)

en train 5dagen perweek, 2dagen 1.5 uur gewichten.en 3 dagen 1 uur cardio,45min gewichten
.
greets

En je vraag is of hetgeen je nu al mee begonnen bent ok is?

das dus niet helemaal ok, deca op 50mg is erg weinig.

• Topic Starter Topic Starter
maartenonnink zei:
das dus niet helemaal ok, deca op 50mg is erg weinig.
tja ik wil ook nie extreem groot worden,en tis maar mijn 1ste kuur,ga wel verder opbouwen naar 2x 50 mg deca,maar moet die testo ook dan omhoog.
of kan ik het zo laten en kijken wat het resultaat word???
greets

Gille zei:
tja ik wil ook nie extreem groot worden,en tis maar mijn 1ste kuur,ga wel verder opbouwen naar 2x 50 mg deca,maar moet die testo ook dan omhoog.
greets

??? ???
??? ???
??? ???
??? ???
??? ???

:eek: :eek:
:eek: :eek:

Dacht dat de zomer al over was? :D

bij 250mg test zet je meestal 200mg deca. dat is wel het minste wat je gebruikt. en de winstrol bestaat in 2mg tabs en 5mg tabs, 1mg niet geloof ik. maar ook maar 1 of 2mg tabs per dag is zeer weinig.

Gille zei:
greets

:rolleyes:

Suat zei:
bij 250mg test zet je meestal 200mg deca. dat is wel het minste wat je gebruikt. en de winstrol bestaat in 2mg tabs en 5mg tabs, 1mg niet geloof ik. maar ook maar 1 of 2mg tabs per dag is zeer weinig.
ok dan ga ik dat verhogen,die winstrol injekteer ik wel,heb nie zo op met die tabletten.en doe dit om de 3dagen
greets en thanks;)

Gille zei:
ok dan ga ik dat verhogen,die winstrol injekteer ik wel,heb nie zo op met die tabletten.en doe dit om de 3dagen
greets en thanks;)

je kuur hoort dus te zijn 250mg test/200mg deca.
winstrol hoor je om de dag te zetten, 50mg per keer.
Als je hier van afwijkt (dus minder vaak of kleinere dosis) dan heb je een flutkuurtje. Zonde van je geld dus!

Maak er maar iets moois van zou ik zeggen.

Succes!

Suat zei:
je kuur hoort dus te zijn 250mg test/200mg deca.
winstrol hoor je om de dag te zetten, 50mg per keer.
Als je hier van afwijkt (dus minder vaak of kleinere dosis) dan heb je een flutkuurtje. Zonde van je geld dus!
Maak er maar iets moois van zou ik zeggen.
Succes!
maar ik ben nog maar pas bezig,en wil dit opbouwen ,dus ja, volgende week word er meer deca (150) gezet
maar die winstrol om de dag,pff zie ik nie zitten,of ik moest 't drinken.
mijn schouders branden als gek na die spuit.en dat drinken ,ik zoek naar studie's dat kan bewijzen dat het effekt zelfde is en nie schadelijk voor de lever bvb
dus ja liefst wat raad ,thanks
en hoe bouw ik beste op volgens jullie,want ik hoor overal verschillende verhalen???

Niet opbouwen!!

Gewoon constante dosis aanhouden.

Gille zei:
ik hoorde ,langzaam opbouwen tot de helft,en dan afbouwen terug,nu geraak ik nog verward,lol
greets

Testo heeft gelijk! Op- en afbouwen is allang achterhaald. Ik snap dat je nu in de war bent maar ik heb ook geen zin om mezelf te herhalen. De basiskuur heb ik in mn vorige post gezet.

Het is aan jou of je je eraan houdt. Wil je niet om de dag prikken gooi je de winstrol er toch gewoon uit.

Een eerste kuur hoort gewoon uit 250/200mg test/deca te bestaan.
Als je hier rondsurft zul je merken dat wat jij in je omgeving hebt gehoord, achterhaald is.

Suat zei:
Testo heeft gelijk! Op- en afbouwen is allang achterhaald. Ik snap dat je nu in de war bent maar ik heb ook geen zin om mezelf te herhalen. De basiskuur heb ik in mn vorige post gezet.
Het is aan jou of je je eraan houdt. Wil je niet om de dag prikken gooi je de winstrol er toch gewoon uit.
Een eerste kuur hoort gewoon uit 250/200mg test/deca te bestaan.
Als je hier rondsurft zul je merken dat wat jij in je omgeving hebt gehoord, achterhaald is.
ok,ik ga dat zo is proberen,en desnoods drink i k die winstrol met wat appelsiensap door
thanks en groetjes

Gille zei:
ok,ik ga dat zo is proberen,en desnoods drink i k die winstrol met wat appelsiensap door
thanks en groetjes

die winstrol kun je idd drinken. maar uit onderzoek blijkt (geen zin om t op te zoeken) dat je ongeveer anderhalf ampul moet drinken om het zelfde resultaat te kunnen behalen als injecteren van 1 ampul. Dus 75mg drinken is gelijk aan 50mg injecteren.

En drinken is ook schadelijker dan injecteren, drinken is gelijk aan tabletten slikken. Oraal is oraal tenslotte.

Waarom heb je die winnie depot dan gekocht als je het niet wil spuiten??

Laat me raden........je overbuurman had nog wat ampullen in zn kelder liggen?;)

Terug
Naar boven