AndroidHealthClinic

1e kuur, advies gevraagd ajb!

2700 kcals eten en afvragen waarom je niet vooruit gaat, dan maar gaan kuren... lol

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 17:51 ----------

en die winny had je al wat meer van moeten merken..

• Topic Starter Topic Starter
ha ha ha ;)

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 19:14 ----------

2700 kcals eten en afvragen waarom je niet vooruit gaat, dan maar gaan kuren... lol

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 17:51 ----------

en die winny had je al wat meer van moeten merken..
ten eerste, lees mijn eerste quote ; staat in vermeld dat ik droger wil worden. waarom mijn calorieen verhogen dan? ik neem winstrol om kracht bij te komen en mijn spiermassa te behouden. ;)

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 19:17 ----------

Hoeveel ben je nu bijgekomen?
ik weeg nu 83.7kg ( ik kwam van de 80kg ongeveer) en vetpercentage is momenteel 11%( en ik kwam van 14 % ongeveer).

ha ha ha ;)

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 19:14 ----------

ten eerste, lees mijn eerste quote ; staat in vermeld dat ik droger wil worden. waarom mijn calorieen verhogen dan? ik neem winstrol om kracht bij te komen en mijn spiermassa te behouden. ;)

En ten tweede?

Idd overheen gelezen, maar nogmaals, na drie weken op winny had je hem toch allang flink moeten merken..

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 19:19 ----------

Ja hoor, bijna 4 kg in gewicht gestegen en 3 procent vet gedaald in 3 weken tijd met winny... en je merkt ook nog es amper iets van de winny. Wat een lulkoek.

• Topic Starter Topic Starter
En ten tweede?

Idd overheen gelezen, maar nogmaals, na drie weken op winny had je hem toch allang flink moeten merken..

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 19:19 ----------

Ja hoor, bijna 4 kg in gewicht gestegen en 3 procent vet gedaald in 3 weken tijd met winny... en je merkt ook nog es amper iets van de winny. Wat een lulkoek.
zeg niet dat dit door de winny komt, denk meer door mijn voeding aan te passen dat ik gezakt ben in mijn vetpercentage. waarom zou ik staan lullen? wat win ik daar nou mee? + neem 4x per dag protein weight gainer, mss dat het daarmee te maken heeft.
wel is dit nu mij gewogen toestand, smorgens zal dit uiteraard minder zijn, mss 82kg.

zeg niet dat dit door de winny komt, denk meer door mijn voeding aan te passen dat ik gezakt ben in mijn vetpercentage. waarom zou ik staan lullen? wat win ik daar nou mee? + neem 4x per dag protein weight gainer, mss dat het daarmee te maken heeft.
wel is dit nu mij gewogen toestand, smorgens zal dit uiteraard minder zijn, mss 82kg.

onmogelijk in 3 weken, dan ben je een genetisch wonder. Jay cutler, kijk maar uit!:D

Terug
Naar boven