Yast2012
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 23%
Hallo,
ik ben nu 2weken bezig met trainen.. kom van 92kg en weeg nu 79kg
ik ga trainen als volgt:
maandag: Borst - Tricep
woensdag: Rug - Biceps
vrijdag: Benen - Schouders
Elke training doe ik met een warming up van ongeveer 10 minuten op de hometrainer.. erna begin ik met de krachttraining ongeveer neemt die een uur in beslag.. afhankelijk van de tijd die ik heb doe ik er na de training ook nog cardio bij (minstens 20minuten) en dan nog buikspieroefeningen...
Eveneens probeer ik op de dagen dat ik niet train thuis op de hometrainer een 30tal minuten cardio te doen.. daar ik nog heel wat vetmassa wil verliezen
meer details over mijn oefeningen: (elke oefening doe ik 4sets met min 6 reps en max 12reps)
Borst:
Bench Press
Inclince Bench Press
Dumbbell Flyes
Peck Deck
Triceps
Close Grip Bench Press
Skull Crushers (dumbbells)
Cable Tricep Extension (rope)
Seated Tricep Dumbbell Extension
Rug
Pull Ups
Incline Bench Pull
Seated Row
Seated Cable Row
Biceps
Chin-ups
Dumbbell Bicep Curl
Hammer Curl
Barbell Curl
Benen
Squat
Leg Extension
Leg Press Machine
Standing Calf Raise
Schouders
Military Press
Dumbbell Sholder Press
Lateral Raise
Front Raise
Ik zou dit schema willen doen tot half januari om wat te ontwikkelen en het trainen gewoon te worden.. Heb wel al de opmerking gekregen dat ik bij tricep en bicep een oefening minder moet doen maar ik voel me goed met deze oefeningen en heb deze erbij gedaan daar ik na bvb 3 oefeningen het gevoel had nog een oefening erbij te kunnen doen wat me ook lukt.. Het gewicht maakt mij niet zoveel uit (ook niet te licht) ik wil vooral de oefeningen correct uitvoeren wat ik zeer belangrijk vind door blessures die ik in het verleden heb gehad..
Ik heb namelijk amper spiermassa
ik ben nu 2weken bezig met trainen.. kom van 92kg en weeg nu 79kg
ik ga trainen als volgt:
maandag: Borst - Tricep
woensdag: Rug - Biceps
vrijdag: Benen - Schouders
Elke training doe ik met een warming up van ongeveer 10 minuten op de hometrainer.. erna begin ik met de krachttraining ongeveer neemt die een uur in beslag.. afhankelijk van de tijd die ik heb doe ik er na de training ook nog cardio bij (minstens 20minuten) en dan nog buikspieroefeningen...
Eveneens probeer ik op de dagen dat ik niet train thuis op de hometrainer een 30tal minuten cardio te doen.. daar ik nog heel wat vetmassa wil verliezen
meer details over mijn oefeningen: (elke oefening doe ik 4sets met min 6 reps en max 12reps)
Borst:
Bench Press
Inclince Bench Press
Dumbbell Flyes
Peck Deck
Triceps
Close Grip Bench Press
Skull Crushers (dumbbells)
Cable Tricep Extension (rope)
Seated Tricep Dumbbell Extension
Rug
Pull Ups
Incline Bench Pull
Seated Row
Seated Cable Row
Biceps
Chin-ups
Dumbbell Bicep Curl
Hammer Curl
Barbell Curl
Benen
Squat
Leg Extension
Leg Press Machine
Standing Calf Raise
Schouders
Military Press
Dumbbell Sholder Press
Lateral Raise
Front Raise
Ik zou dit schema willen doen tot half januari om wat te ontwikkelen en het trainen gewoon te worden.. Heb wel al de opmerking gekregen dat ik bij tricep en bicep een oefening minder moet doen maar ik voel me goed met deze oefeningen en heb deze erbij gedaan daar ik na bvb 3 oefeningen het gevoel had nog een oefening erbij te kunnen doen wat me ook lukt.. Het gewicht maakt mij niet zoveel uit (ook niet te licht) ik wil vooral de oefeningen correct uitvoeren wat ik zeer belangrijk vind door blessures die ik in het verleden heb gehad..
Ik heb namelijk amper spiermassa