Fitness Seller

2,00 meter woog 76 kg

Problame

Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
94kg
Vetpercentage
17%
Goedendag, (16 april 2013)

Zat al een tijdje op dit forum te lurken en tijdens het samenstellen van een nieuw trainingsschema bedacht ik me eens wat neer te zetten. Ook zodat ik voor mijzelf iets heb om op terug te kijken.
Ik groei al een aantal jaar niet meer in lengte en toen ik 2 maanden geleden op de weegschaal ging staan schrok ik toch een beetje. Ik woog slechts 76 kg! Dus vanaf toen ben ik weer naar de sportschool gegaan, probeer ik beter te eten (ik at ook echt onwijs slecht, veels te weinig) en wat normaler te slapen. Weeg op dit moment 90 kilo en wil voor de 95 gaan voor de zomer. Het zal nu een stuk minder snel gaan aangezien een groot deel door het weer normaal eten komt, maargoed..
Enige wat nu een beetje tegen zit is mijn werk, waardoor ik maar 2x per week naar de gym kan. Iemand tips daarvoor? Doe ik 2x full body of kan ik beter alle spiergroepen in 2 delen doen?

Lengte: 2,00m

Oude foto
Moeite om een mooie vergelijkingsfoto te vinden. Had altijd truien, lange mouwen etc aan. Als ik zomers t-shirt aan had ging deze ook echt niet uit. Lengte was toen al 2,00 meter.
Gewicht: +/- 70

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tinypic: http://tinypic.com/r/2qwcw7r/5

16 april 2013

Gewicht: 90.8
Vetpercentage: ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tinypic: http://tinypic.com/r/dgm5bq/6
Imgur: http://i.imgur.com/UMINox9.jpg

13 juni 2013

Gewicht: 91.6
Vetpercentage: ?

Kleine update, niet echt veel massa erbij gekregen, maar wilde deze topic even updaten omdat ik het nu wat rustiger heb en dus vaker naar the gym kan gaan. Slaap is nog steeds waardeloos, max 6 uurtjes per nacht. Kijken of ik volgende week m'n slaapschema een beetje kan veranderen en beter op voeding gaan passen. Wil vanaf nu elke week 4 keer naar de sportschool nu, zal waarschijnlijk maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag worden. Ga ook maar weer eens een kijkje nemen in het schema-subforum. Last but not least; ik ga nu - na tijden alleen te zijn gegaan - met een vriend sporten, hopen dat hij mij motiveert!
Tl;dr: ga van 2x per week naar 4x en wilde nog een '2de startplaatje', eet-, slaap-, en trainingschema wordt volgende week aangepast.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tinypic: http://tinypic.com/r/foll3b/5
http://tinypic.com/r/2u8yvwz/5

progress.jpg

20xx.jpg

progress-june-2013.jpg

IMAG10632.jpg

Foto even via tinypic doen.
We zien zo niks.

• Topic Starter Topic Starter
Beter zo? :D

Misschien een simpele homegym aanschaffen? Met 2x per week sporten kom je anders niet zo ver.

Ik zou fullbodyschema nemen, miss dat je toch 3 x kan gaan. Zo ja, dan maandag, woensdag, en vrijdag.

Misschien een simpele homegym aanschaffen? Met 2x per week sporten kom je anders niet zo ver.

Dat gaat hem niet worden, al m'n geld zit in net opgestart bedrijf

Ik zou fullbodyschema nemen, miss dat je toch 3 x kan gaan. Zo ja, dan maandag, woensdag, en vrijdag.

Dat zou dan dinsdag, donderdag en vrijdag of zaterdag worden, hoop dat dit over twee weken gaat lukken, dan heb ik het wat rustiger. Ga nu op dinsdag en donderdag dan, maar als het weer dinsdag is heb ik het idee dat er een hele week tussen zat, zo voelen die 4 dagen zonder training. Ik zal nog even rondkijken op dit forum, maar is het dan handig steeds dezelfde oefeningen te doen en dat 6 weken lang of elke dag verschillend en dan de week erop te herhalen voor 6 weken?

Dat gaat hem niet worden, al m'n geld zit in net opgestart bedrijf

Dat zou dan dinsdag, donderdag en vrijdag of zaterdag worden, hoop dat dit over twee weken gaat lukken, dan heb ik het wat rustiger. Ga nu op dinsdag en donderdag dan, maar als het weer dinsdag is heb ik het idee dat er een hele week tussen zat, zo voelen die 4 dagen zonder training. Ik zal nog even rondkijken op dit forum, maar is het dan handig steeds dezelfde oefeningen te doen en dat 6 weken lang of elke dag verschillend en dan de week erop te herhalen voor 6 weken?

Irongym (vaste stang heeft mijn voorkeur) + weighted vest + opdruksteunen, eventueel dumbbells.
Kom je al een heel eind.
Met bodyweight-training is het ook mogelijk om te groeien!

7 kilo per maand aangekomen? en nog weinig vet ook zo te zien.
Ik ben er nogal sceptisch over :P

Ga denk wat meer focus op m'n benen, triceps en zij/onderkant borst leggen. Arm omtrek is van 37.5 naar 40.5 (pomped) gegaan

7 kilo per maand aangekomen? en nog weinig vet ook zo te zien.
Ik ben er nogal sceptisch over :P

Waarom zou ik erover liegen op een online forum? Heb niet van helemaal op het begin een foto, baal nu wel dat ik toen niet een foto heb gemaakt van mijzelf.

progresssss.jpg

Hoezo weeg je met kleding aan?

Kleine update

Niet veel aangekomen, blijf wat extra focus op benen leggen.

Dus niet echt veel massa erbij gekregen, maar wilde deze topic even updaten omdat ik het nu wat rustiger heb en dus vaker naar the gym kan gaan. Slaap is nog steeds waardeloos, max 6 uurtjes per nacht. Kijken of ik volgende week m'n slaapschema een beetje kan veranderen en beter op voeding gaan passen. Wil vanaf nu elke week 4 keer naar de sportschool nu, zal waarschijnlijk maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag worden. Ga ook maar weer eens een kijkje nemen in het schema-subforum. Last but not least; ik ga nu - na tijden alleen te zijn gegaan - met een vriend sporten, hopen dat hij mij motiveert!

Tl;dr: ga van 2x per week naar 4x en wilde nog een '2de startplaatje', eet-, slaap-, en trainingschema wordt volgende week aangepast

@D D G, speciaal voor jou helemaal zonder kleding gewogen dit keer :eyebrow:
@Jeraszi hoe kom je erbij dat het 's avonds is dan? Beiden 's ochtends genomen, voor het ontbijt

Vond nog een oud foto'tje van voor dat ik begon met trainen:

En vraagje tussendoor: doe nu 2x per week benen, omdat ik het gevoel heb dat die achterliggen. Merk wel verschil al een beetje (eerst liepen ze door met bijna dezelfde dikte als mij kuiten :D). Maar om er echt vorm in te krijg moet ik doortrainen of heeft dat meer met cutten en/of cardio te maken?

armsbeforegym.jpg

100_0966.jpg

Terug
Naar boven