- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
say whut?Sorry hoor, maar ik denk dat ik 9 van de 10 mensen hier gelijk bij hun onderbroek zou grijpen en zou deapthroaten als ik er €1000+ voor zou krijgen. Dus ga door met die ''Gay reacties''. .
ga jij even trainen beetje cardio zou goed doen mss .....10%bf...
om bij te komen in de winter zeker niet maar hoeveel jongens zijn er die tegen de zomer terug veel lager graken he..
jij bent na de oorlog zeker niet meer buiten geweest?
Alleen al door het feit dat hij bij veel mensen hier op het forum bekend voor kwam... Zecht meer over die mensen dan over hem, omdat hij alleen poseerd voor geld, en jullie kijken er naar gratis naar, en voor het genot zo te zien.
Sjees man, wat zit je toch te raaskallen.Zoek je verkering ofzo?
Ik zit toevallig op dezelfde sportschool als hij, en ik train ook af en toe met hem, hij is echt geen gay. Is het niet een beetje generaliserend om hem door die fotos gelijk als ''gay'' te veroordelen? verder is hij niet zo'n typ als op die fotos, als je hem een beetje kent, dus hou er aub mee op.

om bij te komen in de winter zeker niet maar hoeveel jongens zijn er die tegen de zomer terug veel lager graken he..
Ik zit toevallig op dezelfde sportschool als hij, en ik train ook af en toe met hem, hij is echt geen gay. Is het niet een beetje generaliserend om hem door die fotos gelijk als ''gay'' te veroordelen? verder is hij niet zo'n typ als op die fotos, als je hem een beetje kent, dus hou er aub mee op.
Toevallig zit ik ook op die sportschool, en weet ik dat jullie beide gay zijn
u mad ?
en ik denk er bijna niemand hier voor 1000 euro op een gaysite gaat staaan
haha