Fitness Seller

2.5 jaar training

Ok... Als jullie zo goed weten hoe wij in elkaar zitten, waarom komen jullie dan niet gezellig langs in de sportschool? Jullie weten al welke sportschool het is etc. Blijkbaar heeft iedereen hier een verkeerd beeld van ons, maar ik durf te wedden dat jullie ons in het echt gewoon met respect behandelen, en niet gay of iets dergelijks in de sportschool gaat roepen. Want blijkbaar doen jullie het wel lekker stoer op het internet, helden.

ons?
wie is ons?

ons gay's?
onderonsje onder gay's

Ey Hoody ben jij het dominante mannetje of is Great dat, en ik zou ook graag willen weten hoe het is om het dominante/niet dominante mannetje te zijn in een gayrelatie, want ik heb dit nodig voor een pp presentatie op school:)

Ey Hoody ben jij het dominante mannetje of is Great dat, en ik zou ook graag willen weten hoe het is om het dominante/niet dominante mannetje te zijn in een gayrelatie, want ik heb dit nodig voor een pp presentatie op school:)

Ik denk dat Hoody het wijfje is in de relatie!

:verneder:

Dit ben ik na 2,5 jaar trainen zonder roids. Een benenfoto heb ik helaas niet, want die kan ik niet trainen wegens eeltknobbel op men voet.

PS: heb ik gyno?
1276050249.jpg

De betreffende eeltknobbel
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gyno, ik weet niet wat je hebt...maar ziet er niet fijn uit.
Dat je daar nog mee rond loopt man. :eek:

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

Sorry hoor, maar ik denk dat 9 van de 10 mensen hier gelijk in hun onderbroek zouden poseren als ze er €1000+ voor zouden krijgen. Dus kap eens met die ''gay'' reacties. Overigens is dit ook voor vele van jullie een streef fysiek.

Voor 1000 euro ? :roflol: Fysiek is best aardig idd. Maar geen bb en geen streef.

hahaha xd

Die zien we nooit meer..

TERUG!! :p

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

Voor 1000 euro ? :roflol: Fysiek is best aardig idd. Maar geen bb en geen streef.

Hoezo? Jaloers op mijn tepels? Ik ben trots op mijn gyno.
Maakt mijn fysiek toch net dat ietsje buffer.
Toevallig noem ik ook Gino.

:trollface:

idd ziet er niet fijn uit .
en die voet stap eens naar de huisarts mss kan hij verder helpen .

Laatst bewerkt:
wtf, je waart serieus?

dacht dat je een grapje maakte!

damn wat een lelijke borst man, ga maar snel naar de dokter, ziet er belachelijk uit imo

waarom staan op alle fotos deze kk homo's erbij?

haha dit topic is echt geweldig.

Volgende week speciale gay uitvoering bij de 25 meeste op SBS6.

God wat een foto's

Terug
Naar boven