XXL Nutrition

2.5 jaar training

Alleen al door het feit dat hij bij veel mensen hier op het forum bekend voor kwam... Zecht meer over die mensen dan over hem, omdat hij alleen poseerd voor geld, en jullie kijken er naar gratis naar, en voor het genot zo te zien.

Zecht!!! hahahahahaha.

ROFL

19 jaar en je schrijft zecht met CH.
Ben jij ooit naar school gegaan?

dude, mij kwam hij bekend voor omdat hij op andere fora ook pics heeft gepost... DUH??

:roflol:

Ben je misschien verliefd op hem?

Laatst bewerkt:
Zecht!!! hahahahahaha.

ROFL

19 jaar en je schrijft zecht met CH.
Ben jij ooit naar school gegaan?

dude, mij kwam hij bekend voor omdat hij op andere fora ook pics heeft gepost... DUH??

Ben je misschien verliefd op hem?

@topic starter

2. Post nooit foto's die niet van jou zijn

Tenzij je toestemming hebt van de persoon op de foto. Wanneer je hierop wordt betrapt zullen deze foto's verwijderd worden, en je krijgt een rode kaart (2pt).

Ok... Als jullie zo goed weten hoe wij in elkaar zitten, waarom komen jullie dan niet gezellig langs in de sportschool? Jullie weten al welke sportschool het is etc. Blijkbaar heeft iedereen hier een verkeerd beeld van ons, maar ik durf te wedden dat jullie ons in het echt gewoon met respect behandelen, en niet gay of iets dergelijks in de sportschool gaat roepen. Want blijkbaar doen jullie het wel lekker stoer op het internet, helden.

Laatst bewerkt:
Ok... Als jullie zo goed weten hoe wij in elkaar zitten, waarom komen jullie dan niet gezellig langs in de sportschool? Jullie weten al welke sportschool het is etc. Blijkbaar heeft iedereen hier een verkeerd beeld van ons, maar ik durf te wedden dat jullie ons in het echt gewoon met respect behandelen, en niet gay of iets dergelijks in de sportschool gaat roepen. Want blijkbaar doen jullie het wel lekker stoer op het internet, helden.
Ik denk dat Muscleworhship28 morgen op jullie staat te wachten voor de deur van de sportschool.

Hehe ieder zijn ding maar wel weer lachen hoe deze gast ontmaskerd wordt.

Off topic: de taalfouten in sommige posts zijn gewoon deprimerend, lees je post iig 1x terug voordat je deze submit.

Off topic: de taalfouten in sommige posts zijn gewoon deprimerend, lees je post iig 1x terug voordat je deze submit.

Zouden rode kaarten voor moeten komen....

Vind Hoody nog de grappigste in dit lijstje :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

homo's?

Sorry hoor, maar ik denk dat 9 van de 10 mensen hier gelijk in hun onderbroek zouden poseren als ze er €1000+ voor zouden krijgen. Dus kap eens met die ''gay'' reacties. Overigens is dit ook voor vele van jullie een streef fysiek.

Idd same here!! :D

maar zou niet zo gay getinte foto's op het internet willen eigenlijk :(

Laat de topicstarter nu gewoon.. het gaat om de fysiek, niet om de achtergrond.

Ik zit toevallig op dezelfde sportschool als hij, en ik train ook af en toe met hem, hij is echt geen gay. Is het niet een beetje generaliserend om hem door die fotos gelijk als ''gay'' te veroordelen? verder is hij niet zo'n typ als op die fotos, als je hem een beetje kent, dus hou er aub mee op.

Ben jij zijn vriendje? :)

aangezien Hoody over 'wij' praat wanneer hij het over de topicstarter heeft denk ik het wel :)

ofwel gebruikt hij 'wij' als verzamelnaam voor homo's.

of als verzamelnaam voor mensen die hij zeGt op deze manier schrijven: hij zeCHt

Laatst bewerkt:
Heb de zin 'sinds ik.....' nog niet gezien! :eek:

Sinds ik m'n foto's op gay-sites zet maak ik de gains van m'n leven.

:o
:trollface:

Mm, ik dacht dat ik op een forum terecht was gekomen waar men alleen maar respectvol met elkaar om gaat.

Gelukkig niet! Haha, heerlijk topic dit.

Oh en dat half bedreigende berichtje over 'langst komen' is echt kinderachtig. En Gay.

Mm, ik dacht dat ik op een forum terecht was gekomen waar men alleen maar respectvol met elkaar om gaat.

Gelukkig niet! Haha, heerlijk topic dit.

Oh en dat half bedreigende berichtje over 'langst komen' is echt kinderachtig. En Gay.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dat die naakt gym waar vrouwen niet toegelaten zijn?

Laatst bewerkt:
Is dat die naakt gym waar vrouwen niet toegelaten zijn?

wtf.jpg

Terug
Naar boven