vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
hij is jouw vriendin zeker
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik moest lachenZeker, de hele tijd dezelfde chick palen, ben heel erg jaloers![]()
Alleen al door het feit dat hij bij veel mensen hier op het forum bekend voor kwam... Zecht meer over die mensen dan over hem, omdat hij alleen poseerd voor geld, en jullie kijken er naar gratis naar, en voor het genot zo te zien.

Zecht!!! hahahahahaha.
ROFL
19 jaar en je schrijft zecht met CH.
Ben jij ooit naar school gegaan?
dude, mij kwam hij bekend voor omdat hij op andere fora ook pics heeft gepost... DUH??
Ben je misschien verliefd op hem?
Ik denk dat Muscleworhship28 morgen op jullie staat te wachten voor de deur van de sportschool.Ok... Als jullie zo goed weten hoe wij in elkaar zitten, waarom komen jullie dan niet gezellig langs in de sportschool? Jullie weten al welke sportschool het is etc. Blijkbaar heeft iedereen hier een verkeerd beeld van ons, maar ik durf te wedden dat jullie ons in het echt gewoon met respect behandelen, en niet gay of iets dergelijks in de sportschool gaat roepen. Want blijkbaar doen jullie het wel lekker stoer op het internet, helden.
Ik denk dat Muscleworhship28 morgen op jullie staat te wachten voor de deur van de sportschool.
Waarom betrap je me steeds op mijn eigen gedachtes marcel

Waarom betrap je me steeds op mijn eigen gedachtes marcel![]()

Off topic: de taalfouten in sommige posts zijn gewoon deprimerend, lees je post iig 1x terug voordat je deze submit.

Ok... Als jullie zo goed weten hoe wij in elkaar zitten, waarom komen jullie dan niet gezellig langs in de sportschool? Jullie weten al welke sportschool het is etc. Blijkbaar heeft iedereen hier een verkeerd beeld van ons, maar ik durf te wedden dat jullie ons in het echt gewoon met respect behandelen, en niet gay of iets dergelijks in de sportschool gaat roepen. Want blijkbaar doen jullie het wel lekker stoer op het internet, helden.
Sorry hoor, maar ik denk dat 9 van de 10 mensen hier gelijk in hun onderbroek zouden poseren als ze er €1000+ voor zouden krijgen. Dus kap eens met die ''gay'' reacties. Overigens is dit ook voor vele van jullie een streef fysiek.

Ik zit toevallig op dezelfde sportschool als hij, en ik train ook af en toe met hem, hij is echt geen gay. Is het niet een beetje generaliserend om hem door die fotos gelijk als ''gay'' te veroordelen? verder is hij niet zo'n typ als op die fotos, als je hem een beetje kent, dus hou er aub mee op.

Mm, ik dacht dat ik op een forum terecht was gekomen waar men alleen maar respectvol met elkaar om gaat.
Gelukkig niet! Haha, heerlijk topic dit.
Oh en dat half bedreigende berichtje over 'langst komen' is echt kinderachtig. En Gay.
Ok... Als jullie zo goed weten hoe wij in elkaar zitten, waarom komen jullie dan niet gezellig langs in de sportschool? Jullie weten al welke sportschool het is etc. Blijkbaar heeft iedereen hier een verkeerd beeld van ons, maar ik durf te wedden dat jullie ons in het echt gewoon met respect behandelen, en niet gay of iets dergelijks in de sportschool gaat roepen. Want blijkbaar doen jullie het wel lekker stoer op het internet, helden.
Is dat die naakt gym waar vrouwen niet toegelaten zijn?