chrisje123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 570
- Lengte
- 1m53
Doe jij dat ook? 3x in de week half uurtje alleen squatten , deadlift en bench press?
Esahbi, doe die ding gewoon, die stronglifts.
Succes broer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe jij dat ook? 3x in de week half uurtje alleen squatten , deadlift en bench press?
Succes broer

Ik vind de 4/5/6day (bro)split minstens even goed voor een beginner.
Waarom zou je als een powerlifter trainen als je doel massa is ?
wel een verschil tussen 6 dagen per week trainen of 3. En ik denk niet eens dat het beter zou zijn.
En er is een groot verschil tussen hoe powerlifters trainen en SL 5x5
Succes broer

Volgens mijn vat je mijn post mis op, het is zeker geen uithaal naar powerlifters.ja man, alle die kleine ecto powerlifters zijn niks vergeleken bij alle enorme bodybuilders van dbb
Natuurlijk is er een verschil tussen 3 en 6. En het hoofddoel bij SL 5x5 (voluit stronglift ..... 5x5) is kracht, lijkt me toch nog een iets groter verschil met bb dan powerliften hé.wel een verschil tussen 6 dagen per week trainen of 3. En ik denk niet eens dat het beter zou zijn.
En er is een groot verschil tussen hoe powerlifters trainen en SL 5x5