AndroidHealthClinic

2 kuren snel achter elkaar!!!!!!!!!!!!!!

balle

Cool Novice
Waardering
0
ben ik weer met zo'n leuke vraag waar ik benieuwd naar ben.

stel; ik heb net een kuur achter de rug van 8wk ,en na 10wken begin ik mijn nieuwe kuur, wel met andere as
(effe de gezondheids kwestie weglaten)
zal deze 2de kuur evengoed aanslaan
als je bv een rust periode van 6mnd heb gehad.
ik bedoel de echte grote zijn toch ook niet zo geworden met 2 kuurtjes p/jaar

balle

Laatst bewerkt:
goede vraag!, ben benieuwd naar het antwoord

in principe moet je weer goede gains kunnen maken. je lichaam is waarschijnlijk nog niet volledig hersteld na 10 weken maar de AAS zijn wel uit je lichaam en in iedergeval niet meer werkzaam.

Veel BB'ers kuren idd lang en veel en als men zegt ik gebruik nu niets zitten ze vaak aan de primo's en clenbuterol. Ook wordt tussen AAS kuren in vaak IGF en HGH gewoon doorgebruikt.

Kijk de winst die je maakt met een kuur blijft niet zoals met de 1e maar als je een goede kuur pakt..... moet je zeker progressie kunnen maken.

wat is primo?

hardgainers zei:
en als men zegt ik gebruik nu niets zitten ze vaak aan de primo's en clenbuterol. Ook wordt tussen AAS kuren in vaak IGF en HGH gewoon doorgebruikt.

maar primo is toch ook een as?

balle zei:
ben ik weer met zo'n leuke vraag waar ik benieuwd naar ben.

stel; ik heb net een kuur achter de rug van 8wk ,en na 10wken begin ik mijn nieuwe kuur, wel met andere as
(effe de gezondheids kwestie weglaten)
zal deze 2de kuur evengoed aanslaan
als je bv een rust periode van 6mnd heb gehad.
ik bedoel de echte grote zijn toch ook niet zo geworden met 2 kuurtjes p/jaar

balle

Na 6 maanden zul je waarschijnlijk harder groeien omdat je receptoren dan schoner zijn. Maar opzich is het time in time off dus moet kunnen. Heb je je nakuur meegerekend in dei 8 weken of heb je die niet gedaan?

Het heeft niks met je receptoren te maken omdat die zich binnen 48 uur zowiso vernieuwen. Je groeipotentieel wordt echter met elke kuur lager (tenzij je alles weer tissentijds verliest) omdat je maximum gains door je genen worden bepaald.

Juriaan zei:
Na 6 maanden zul je waarschijnlijk harder groeien omdat je receptoren dan schoner zijn. Maar opzich is het time in time off dus moet kunnen. Heb je je nakuur meegerekend in dei 8 weken of heb je die niet gedaan?

Elmo zei:
Het heeft niks met je receptoren te maken omdat die zich binnen 48 uur zowiso vernieuwen. Je groeipotentieel wordt echter met elke kuur lager (tenzij je alles weer tissentijds verliest) omdat je maximum gains door je genen worden bepaald.

zou je dit met hgh kunnen omzeilen?? hgh maakt immers nieuwe spiercellen aan??

Latin spirit zei:

igf-1 of insuline

insuline maakt ook sataliet cellen actief, dit betekent dat er meer cellen actief worden voor spiergroei, net zoals igf-1 dus....

Elmo zei:

Aha leuk weetje. Maar je max gains worden ook enigzins bepaald door de kuur zelf denk je niet :D

ja ik hoorde ook pas geleden van iemand dat je na 3 a 4 kuurtjes niet echt meer zal groeien.

Of het zo is?? Moet ik nog zelf achter zien te komen :D
Het lijkt trouwens mij wel een beetje onzin, maar goed.

Verder zei die persoon dat daarna alleen de spierkwaliteit zal gaan toenemen, als je blijft doorkuren, waardoor je zwaarder gaat trainen, meer eten en dus weer vervolgens kunt gaan groeien. Maar dan gaat het wel heel langzaam volgens hem.

FF een vraag voor de heren die al meer dan 3 a 4 kuurtjes erop hebben zitten.
IS DAT WAAR??

Omzeilen vind ik niet het juiste woord. Op zich zorgen AAS al voor een hogere afgifte van HGH's en verruimen daardoor het groeipotentieel. Allen HGH zonder AAS etc vind ik een waist of money wanneer het om spiertoename gaat.
HGH zorgt voor activatie van satellietcellen van spiercellen waardoor extra spiercellen (met receptoren)aangemaakt kunnen worden.
Maar ook dat proces is genetisch begrensd. Maar voor je 120kg bent is er nog ruimte zat om te groeien! :D

Latin spirit zei:

Het punt is dat met je met HGH only niet effectief bezig bent en je daardoor geld verkwist. Je hebt een uitgekiende kuur HGH nodig in combi met AAS, insuline etc en over langere tijd genomen om echt profijt van de HGH te hebben. Om nu 500-1000 of meer euro aan HGH uit te geven zonder er het maximale uit te halen is volgens mij niet slim. Daardoor is het ook niet voor beginners maar voor mensen die weten wat ze doen.

Navy zei:
Hoezo? Heb je slechte ervaringen gehad met Hgh only?

greetz

dus het hangt gewoon van persoon tot persoon af wat hij bijkomt? en de tijd dat hij off is geweest , maakt niet uit?

want ik las hieronder over "martins" die met zijn 250 test en 200 deca na 6 weken al 14kilo was bijgekomen! en dan lees je soms dat anderen maar 7-8 kilo bijkomen van dezelfde kuur.

Latin spirit zei:

Yep, dat is de theorie althans, en daarom is het zo'n machtig middel.
Waarschijnlijk zie je daarom tegenwoordig "freaky" grote BB op het podium.
(met alle respect overigens voor de pro's)

bencher zei:
dus het hangt gewoon van persoon tot persoon af wat hij bijkomt? en de tijd dat hij off is geweest , maakt niet uit?

want ik las hieronder over "martins" die met zijn 250 test en 200 deca na 6 weken al 14kilo was bijgekomen! en dan lees je soms dat anderen maar 7-8 kilo bijkomen van dezelfde kuur.

Tja natuurlijk is de winst persoonsafhankelijk, denk hierbij aan factoren als genetische aanleg, maar nog belangrijker, voeding, rust en trainingintensiteit.

En niet te vergeten : Kilo's alleen zegt niet veel in je resultaat.
Sommige mensen doen nauwelijks iets tegen de aromatisering tijdens de kuur met als resultaat een hogere winst in kilo's (alleen bestaat dit verschil voor een groot deel uit vocht en vet)

• Topic Starter Topic Starter
he bro's
was niet alleen een vraag het gaat eigenlijk over me zelf. zit nu in me 3de week van me nieuwe kuur , begin het nu te merken.
eerste was deca& sus & d-boll 8 wk 11 kg gepakt 9 van over
nu boldenone met sus 10wk met de benodigde nakuren.
balle

Laatst bewerkt:
In de eerste kuur die ik nam, kwam ik ruim 12 kilo aan (was toen 16). Naarmate meerdere kuren volgde, werd de winst steeds minder (nog niet gepraat over fake-spullen die er ook in voorkwamen). Ik vind, voor mezelf gezien, dat het tijd is voor wat anders/nieuws. Ik heb nog geen ervaring met bijv. oxy, igf, hgh en nog enkele. Wie weet geeft dat wel een nieuwe impuls en bevorderd dat m'n groei meer dan de gebruikelijke test-deca kuren die ik al zo lang neem...

Terug
Naar boven