AndroidHealthClinic

2 kuren snel achter elkaar!!!!!!!!!!!!!!

Life's to short to be small!! :D

amen

• Topic Starter Topic Starter
i agree

elpresidente zei:
het is zo vervelend dat we er vaak pas achter komen als het te laat is :p moelijk.. moeilijk.. :shrug:

en nog moeilijker om ook daadwerkelijk aan te tonen dat het ook echt komt door de snoepjes die we nemen.. mensen die hun hele leven 'clean' hebben geleefd kunnen ook teelbalkanker krijgen.. of een hartstilstand.. but then again voorkomen is beter dan genezen.. maar wie weet kom je er toch goed vanaf.. en als je het risico niet neemt dan heb je zoveel moois gemist... maar als wel dan.. AAARRGHHH :p

daar heb je nu eens 100% gelijk in, ik zeg niet dat we het moeten uitlokken, maar ik heb 3 vrienden wiens vader een normaal leven zonder aas leed en gestorven zijn achteraan in de dertig aan kanker, longkanker en hartstilstand, dan vraag je je soms toch af waar het nodig voor is dat je zo oppast met wat je doet , er zijn genoeg mensen(merendeel ) die ook zonder drugs, alcohol en aas ernstige aandoeningen krijgen waar zij helemaal niet de aanleiding voor hebben gegeven!

en ja life sure is too short to be small! ! !

bencher zei:
daar heb je nu eens 100% gelijk in, ik zeg niet dat we het moeten uitlokken, maar ik heb 3 vrienden wiens vader een normaal leven zonder aas leed en gestorven zijn achteraan in de dertig aan kanker, longkanker en hartstilstand, dan vraag je je soms toch af waar het nodig voor is dat je zo oppast met wat je doet , er zijn genoeg mensen(merendeel ) die ook zonder drugs, alcohol en aas ernstige aandoeningen krijgen waar zij helemaal niet de aanleiding voor hebben gegeven!

en ja life sure is too short to be small! ! !

Je hebt 30000 % gelijk man.....

Terug
Naar boven