XXL Nutrition

2 min whey muffin

• Topic Starter Topic Starter
Eerste keer sinds maanden dat ik een iets anders klaarmaak dan hetgene wat op mijn schema staat.

Het voelt wel alsof ik nu aan het cheaten ben met mijn muffin. Maar het is goed gelukt, en het is bovendien nog eens lekker ook.

Een dikke :thumbs: voor topicstarter :bow:

:p

Ik heb er net ook 1 gemaakt.. opzich was het wel lekker voor heel af en toe, en vult best goed.

1 scoop whey perfection chocolade
zelfde scoop maar dan met volle melk, had geen magere melk
1 eiwit

2,5 minuten op 750 watt in de magnetron. Hij was ook niet zo heel droog gelukkig want dan is het niet te eten, denk ik?

Laatst bewerkt:
Als je er brinta bij gooit is het miss een soort maaltijd vervanger :P?

- 1 ei
- 30g caseine (choco)
- 15g gemalen walnoten
- 1el water

15min op 225°C in hete lucht oven en smullen maar. Ik maak em vrijwel elke avond sinds deze topic van start ging :D.

whey perfection choco gaat beter af (ook zonder ei) dan vanilia, vanillia heeft een ander soort poeder ofzo?

(ik gebruik whey + water alleen, soms een eitje erbij)

Haha masterlijke shit! Beter organiseren we een contest waarbij de grootste 'muffin' een officiele award krijgt! :P

Haha masterlijke shit! Beter organiseren we een contest waarbij de grootste 'muffin' een officiele award krijgt! :P

Ik heb er ooit een in een tupperware gemaakt. Zo groot als een salade schaal, najah ietsjes kleiner. Booh echt na een halve kan je niet meer :p

beetje boter (theelepeletje, blueband deed ik) erbij geeft wel een lekkere room smaakje eraan

Verveelde me @ stage :coffee:

download2.jpg

Laatst bewerkt:
Hmm ik heb alleen aardbeienwhey. Ik zal wel even testen of het niet heel erg ranzig is.

Ik heb een vraagje dat eigenlijk wel overeen komt met dit onderwerp, en wel het volgende:
Stel ik leg 's avonds 75gr havermout met 250ml melk weg om te laten wellen.
De volgende ochtend doe ik er 25gr whey bij en dan 2 min in de magnetron (750 watt).
Wat voor gevolgen heeft dit voor de kwaliteit, opnamesnelheid en biologische waarde van het eiwit?

Ik heb een vraagje dat eigenlijk wel overeen komt met dit onderwerp, en wel het volgende:
Stel ik leg 's avonds 75gr havermout met 250ml melk weg om te laten wellen.
De volgende ochtend doe ik er 25gr whey bij en dan 2 min in de magnetron (750 watt).
Wat voor gevolgen heeft dit voor de kwaliteit, opnamesnelheid en biologische waarde van het eiwit?

Blijft hetzelfde ;)

Nice :D Dan is dat weer een zorg minder :D

Lekker !

WTF knetter droog :S:S:S:S

Terug
Naar boven