XXL Nutrition

20 Jaar | 66 kg | Rug Foto

MichaelFreeFigh

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Hey bb'ers,

Heb gisteren even een pic laten maken door me trainingsmaat na een heerlijke benen/schouder sessie!

Laat eens weten wat jullie van me rug vinden en wat er beter kan!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Groetjes, Michael

Post misschien ook is een pic van je voorkant?
Misschien dat we dan kunnen beoordelen wat er beter kan.

Rug is not bad at all.

Moeilijk ye beoordelen. je staat niet recht onder de lamp/lichtbundel.. ziet er wel vrij symmetrisch uit though

• Topic Starter Topic Starter
haha ja, met me 1.69 ongeveer, ben ik niet erg lang.

Zo'n zwakke fysiek en al gaan kuren :roflol: :roflol: zielig hoor.

Ga nog een jaartje of 3 trainen en kom dan nog eens terug met je kuurtje.

en jij bent een beest?
verwacht niet dat mijn lats bijvoorbeeld nog veel breder gaan worden,

ga naar je moeder toe vuile jankbal met je opmerkingen

Je verwacht niet dat je lats nog meer kunnen groeien dan dit? :roflol:

Je merkt er amper iets aan :D

Het blijft me trouwens verbazen hoe onwetend de mensen tegenwoordig zijn over wat natural al dan niet mogelijk is. Niet te geloven dat je er bijloopt als een mager ventje, en toch denkt dat je je limiet al bereikt hebt.

Om een idee te krijgen van wat je natural kan bereiken, kijk eens naar de bodybuilders van VOOR de steroïden. Aangezien ze toen nog niet bestonden, kan je er dus zeker van zijn dat het om een ECHTE natural gaat.

Echt mooi hoe mensen enorme kritiek geven op andere, terwijl ze zelf geen pics poste omdat ze bang zijn afgekraakt te worden en uitgelachen.

Juist ja. Dus omdat ik niet hopeloos op zoek ben naar complimentjes en liever mijn anonimiteit op het internet bewaar, maakt dat mij meteen "bang of afgekraakt te worden en uitgelachen" (wat een zinsbouw ook :roflol:).

Kan veel meer massa bij

Gozer, hoe lang train je al en waarom zou je al gaan beginnen met kuren?

Als je hier een juist antwoord op kan geven(wat dus niet kan) zal je kunnen gaan kuren.
Je kunt er nog veel meer uit te halen door te eten.

Gr.

Zo te zien vind je jezelf heel wat, echter voor 1.69 is dit zeer zeker niet indrukwekkend en om nu al naar de anabolen te grijpen zet mij te denken dat je niet echt veel van de sport afweet.. Of zal ik het anders formuleren -> de gevolgen van het aas gebruik.

Goeie basis. Alle spiergroepen lopen netjes bij. Nu nog massa erop rammen. Ps. Zit je aan de aas? Zoja, bij de hoeveel kiko begon je met aas?

Zo te zien vind je jezelf heel wat, echter voor 1.69 is dit zeer zeker niet indrukwekkend en om nu al naar de anabolen te grijpen zet mij te denken dat je niet echt veel van de sport afweet.. Of zal ik het anders formuleren -> de gevolgen van het aas gebruik.

Het zijn fabeltjes dat AAS gevolgen hebben man :D

Ik lach er nu wel mee, maar dat lijkt tegenwoordig de mentaliteit te zijn. Ik zat onlangs nog met een kind te praten van amper 17 (!) die al aan het kuren was. Hij zei dat het nooit bewezen is dat kuren kwaad kan, dus waarom zou hij het niet doen? Hij was immers al 3 maanden natural aan het trainen.

Ik heb dit zonder aas.., maarja ik gebruik dan ook pindakaas :)

Terug
Naar boven