XXL Nutrition

20 Jaar | 66 kg | Rug Foto

wtf praat iedereen over kuren zzz...
Ik heb z'n rug in 5 maanden behaald van 60 kg tot 68 kg alleen z'n lats z'n beter maar me rug meer gespierd pics binnenkort met begin foto moet usb kabel kopen voor me telefoon.

Houd dan ook je mond tot je die pics gepost hebt.. :o

Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen iemand met een wat mindere fysiek en aanleg die graag wat gespierder en zwaarder wil worden en geen zin heeft om daar jaren voor te moeten zwoegen en iemand die van bodybuilding een "way of life" heeft gemaak.

Laatst bewerkt:
Zegt degene die te bang is om zijn stats op zijn profiel te zetten..

Meer muscle in je hoofd dan op je body phagget?

Je mag me altijd je adres PM'en als je daaraan twijfelt.

Trouwens, als ik dan toch zou moeten kiezen tussen 'mind' en 'body' zou ik zeker voor 'mind' kiezen. Jij bent je hele leven gedoemd om met alleen 'body' te leven, verstand heb je duidelijk niet. Dus zou ik ook kuren als ik jou was, anders heb je helemaal niets.

Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen iemand met een wat mindere fysiek en aanleg die graag wat gespierder en zwaarder wil worden en geen zin heeft om daar jaren voor te moeten zwoegen en iemand die van bodybuilding een "way of life" heeft gemaak.

Klopt, maar dan moet je ook de volledige beschrijving van die mensen geven. Volgens mij zijn er twee groepen bij deze mensen.

- iemand met een wat mindere fysiek en aanleg die graag wat gespierder en zwaarder wil worden en geen zin heeft om daar jaren voor te moeten zwoegen en bewust is van de gezondheidsriscio's, en dan ook met verstand zijn kuurtjes aanpakt.

-
iemand met een wat mindere fysiek en aanleg die graag wat gespierder en zwaarder wil worden en geen zin heeft om daar jaren voor te moeten zwoegen en zomaar wat spuit en slikt, zonder een besef te hebben van de gevolgen die daarbij komen kijken.

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 15:02 ----------

Houd dan ook je mond tot je die pics gepost hebt.. :o

Waarom moet iemand pics posten voordat hij een mening mag geven over iets? Ik heb zelf nog nooit in mijn leven informatie over mezelf op internet gezet, dat zegt meer over mijn verstand dan over mijn fysiek lijkt me.

Laatst bewerkt:
Ziet er gezellig uit dit forum.

Terug
Naar boven