TeamSjonnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
Mensen haten op kuren terwijl het bij de sport hoort..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooo het hoort bij de sport , bedankt..Mensen haten op kuren terwijl het bij de sport hoort..
Ooo het hoort bij de sport , bedankt..
/gaat zo snel mogelijk het spul halen..............

Je bent BB-onwaardig.Micheal je hebt gelijk man, als je gewoon gaat kuren ben je binnen kortste keren Jay Cutler.

Als ik er voor zou kiezen om daar 4 jaar over te doen, JA.. waarscheinlijk wel
Maar die weg kies ik niet.
Nu al AAS. Waar gaat het toch heen met die beachboys die z.s.m een 'fysiek' willen behalen, zonder ENIG respect te hebben aan de sport!
Ze hebben gelijk in het feit dat steeds meer mensen binnen een korte tijd gespierd willen worden dan wel een bb willen worden. I.p.v. hard trainen, goed eten en voldoende slapen, is het lang leven de lol, af en toe wat aan kloten in de gym en dan wat roids spuiten of slikken.
Natuurlijk beslis je zelf of je anabolen wil slikken of spuiten, maar het feit is dat het respect voor de sport weg is, door dit soort mensen.
Als Micheal aangeeft dat kuren bij de sport hoort, gaat het ergens mis.
Om een idee te krijgen van wat je natural kan bereiken, kijk eens naar de bodybuilders van VOOR de steroïden. Aangezien ze toen nog niet bestonden, kan je er dus zeker van zijn dat het om een ECHTE natural gaat.

1,69 66 kg 10.5% , Dries Mertens dwarfed jou en dit is niet eens zijn sport.
"maar die weg kies ik niet", nee je kiest voor de makkelijke en snelle weg toch?
Je denkt dat je na je kuur klaar bent? Succes met het behouden van je gewonnen massa.