XXL Nutrition

20 Jaar | 66 kg | Rug Foto

Mensen haten op kuren terwijl het bij de sport hoort..

obvious-troll.jpg

Micheal je hebt gelijk man, als je gewoon gaat kuren ben je binnen kortste keren Jay Cutler.

Als ik er voor zou kiezen om daar 4 jaar over te doen, JA.. waarscheinlijk wel
Maar die weg kies ik niet.

Geweldig hoe jij dit ziet als "in 1 jaar of in 4 jaar gespierd worden". Dan vergeet je natuurlijk een hele hoop andere factoren die erbij komen kijken, met je gezondheid natuurlijk op de eerste plaats.

Nu al AAS. Waar gaat het toch heen met die beachboys die z.s.m een 'fysiek' willen behalen, zonder ENIG respect te hebben aan de sport!

Het is me al opgevallen dat er steeds meer mensen van die "soort" beginnen te komen. Echt ongeloofelijk irritant, vroeger zag je dat (bijna) nooit.

Maak daar maar gewoon man-onwaardig van.

+1.

Wat zijn jullie een stel haters zeg ongelofelijk.. is het jullie probleem uberhaupt wel om er iets over te zeggen dat er gekuurt word ik neem aan van niet..? En die blije opmerkingen plaatsen van je bent ecto je bent ecto dude je bent zelf ook een ****ing ecto als je even in de spiegel wil kijken net of jij een beest bent van 90 kilo op 6% vet pct? Nee dus hou dat achtelijk commentaar maar voor je.. en dan zeggen dat er steeds meer van deze mensen op de wereld komen? Er komen zo te merken ook steeds meer stoere mensen op de wereld die alleen maar commentaar kunnen leveren en te lopen zeuren en mouwen over iemand anders zijn keuzes in het leven? dude gtfo en zoek een leven aub.. triest hopeloos volk dat er hier op dit forum zit

Of ze hebben gewoon gelijk.

Waar hebben ze gelijk in? in het commentaar geven op iemand zijn keuzes? Als hij wil gaan kuren dat gaat hij lekker kuren wat is het probleem daarvan om hem in zijn waarde te laten?

Voor veel mensen is dat zo te zien moeilijk om een keer iemand zin zn waarde te laten als ze dat maar eens eerst gaan leren voor ze commentaar gaan leveren

Ze hebben gelijk in het feit dat steeds meer mensen binnen een korte tijd gespierd willen worden dan wel een bb willen worden. I.p.v. hard trainen, goed eten en voldoende slapen, is het lang leven de lol, af en toe wat aan kloten in de gym en dan wat roids spuiten of slikken.

Natuurlijk beslis je zelf of je anabolen wil slikken of spuiten, maar het feit is dat het respect voor de sport weg is, door dit soort mensen.

Ze hebben gelijk in het feit dat steeds meer mensen binnen een korte tijd gespierd willen worden dan wel een bb willen worden. I.p.v. hard trainen, goed eten en voldoende slapen, is het lang leven de lol, af en toe wat aan kloten in de gym en dan wat roids spuiten of slikken.

Natuurlijk beslis je zelf of je anabolen wil slikken of spuiten, maar het feit is dat het respect voor de sport weg is, door dit soort mensen.

Hij heeft helemaal nergens gezegd dat hij de sport niet respecteerd.. Michael is een real life vriend van me en we trainen samen 6x per week dusja wss al meer dan de gemiddelde gast hier op dit forum.. en ik eet gemiddeld 4500 Kcal per dag dus michael zit daar ook ongeveer wel aan dus wat is er niet respectvol aan wat wij doen tegenover wat andere doen? ik heb hier weinig mensen horen zeggen dat ze 6x per week trainen 4500 kcal per dag eten.. Dus het is voor ons niet lang leve de lol.. het is voor ons ook niet af en toe kloten aan de gym wij doen er net zoveel voor..

Als Micheal aangeeft dat kuren bij de sport hoort, gaat het ergens mis.

Als Micheal aangeeft dat kuren bij de sport hoort, gaat het ergens mis.

Daar ging het niet om waar wij het samen over hadden.. maar goed.

Dan derbij heb je bodybuilders die kuren en bodybuilders die niet kuren als hij bij de builders wil horen die kuren is dat zijn probleem en niet van de flamers hier op dit topic of wel soms?

kzou sowieso nog dik 1/2 jaar trainen voordat je gaat beginnen met kuren, hieruit kan je nogzoveel uit halen!
maarja jouw lichaam! :)

tot nu toe ziet het er leuk uit, keep pumping!

Gewoon zonder om met die stats al te gaan kuren.. maar komt de laaste tijd steeds vaker voor

Om een idee te krijgen van wat je natural kan bereiken, kijk eens naar de bodybuilders van VOOR de steroïden. Aangezien ze toen nog niet bestonden, kan je er dus zeker van zijn dat het om een ECHTE natural gaat.

+1

het ziet er niet slecht uit, maar blijf trainen(best natural) en je zal nog veel beteren;)

blijven trainen aan dit tempo en benieuwd hoe je er binnen een jaartje eruit ziet;)

1,69 66 kg 10.5% , Dries Mertens dwarfed jou en dit is niet eens zijn sport.
"maar die weg kies ik niet", nee je kiest voor de makkelijke en snelle weg toch?
Je denkt dat je na je kuur klaar bent? Succes met het behouden van je gewonnen massa.

Niet overdrijven. Dries is 10kg lichter. Hazard, daarentegen 1m72 met 70kg, dwarft hem wel.

Terug
Naar boven