XXL Nutrition

20 Jaar | 66 kg | Rug Foto

Hey man, ziet er wel netjes uit.
Hier ook een manlet. :p

Maar begin nog niet aan kuren man, is zonde.

Denk dat je met een goed voedings- en trainingsschema nog ver kan komen.

Succes :thumb:

ik heb nu ook 6 maanden getraind, volgens mij zit ik ook aan me natural limiet, zie er hetzelfde uit als hem whaha. tijd om te juicen:)

Sja, weet niet hoe lang je traint dus kan moeilijk oordelen of deze fysiek prima is voor die periode. Van wat ik nu zie kan er nog meer dan genoeg massa bij, zeker natural. Ik mag toch hopen dat je hier niet voor hebt hoeven te kuren, want dan heb je of wel baggergenen, of totaal geen discipline en verstand van de sport.

Waar gaat die hele kuurdiscussie dan over?... of ben je het van plan om het binnenkort te doen?

Nee ik niet, hij heeft gekuurd terwijl die een super zwak fysiek heeft.. dus eigenlijk slaat het nergens o dat die uberhaupt al gekuurd heeft.. daarom wordt die zo gefokt

Vind het wel een mooie fysiek. Maar zou idd nog niet aan kuren denken als ik hem was. Hij is 20 en kan volgens mij nog wel een pakje verder naturel.

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik niet, hij heeft gekuurd terwijl die een super zwak fysiek heeft.. dus eigenlijk slaat het nergens o dat die uberhaupt al gekuurd heeft.. daarom wordt die zo gefokt

De verhalen dat ik gekuurd heb gaan nu al in de ronde.. \o/

Ik heb niet gekuurd, ik ben van plan om over een maand of 6 te GAAN kuren.
Als ik meer massa heb.

Aan je natural limiet... 66 kg... Sowieso dat je daar nog 15 a 20 kg kan bijdoen.

1,69 66 kg 10.5% , Dries Mertens dwarfed jou en dit is niet eens zijn sport.
"maar die weg kies ik niet", nee je kiest voor de makkelijke en snelle weg toch?
Je denkt dat je na je kuur klaar bent? Succes met het behouden van je gewonnen massa.

phaggot
beter ga je eten en trainen want je bent ****ing ecto.
kuren wtf man?

Begin is er :) mag nog wat voller

Nu al AAS. Waar gaat het toch heen met die beachboys die z.s.m een 'fysiek' willen behalen, zonder ENIG respect te hebben aan de sport!

Als ik er voor zou kiezen om daar 4 jaar over te doen, JA.. waarscheinlijk wel
Maar die weg kies ik niet.

Eigenlijk zeg je dus dat je niet wilt trainen, en het ook helemaal niet graag doet. Je hebt het er dus ook niet voor over om enige moeite te doen en te vreten als een paard?

GA TOCH SCHAKEN MAN!!!

Lol. Jij denkt dat je lats niet meer breder gaan worden? Over welke lats heb je het dan? Zelfs met het enorm gunstige licht zie ik er weinig van. Je bent vooral mager ipv gespierd. ???

Misschien moet je niet kuren maar gewoon een spiertransplantatie overwegen, dan kan je iemand anders dat 'vervelende werk' voor je laten doen. Zielig.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Mensen haten op kuren terwijl het bij de sport hoort..

Terug
Naar boven