XXL Nutrition

20 Jaar | 66 kg | Rug Foto

Ik ben wel lekker zwaarder dan jij :D

En nog lift je wss minder idioot zoiezo dat kinderachtig gedrag wat je hier vertoond zul je ook wel in de sportschool vertonen dus komt er ook niet veel van terecht denk ik

Je hebt op je 20ste een spelling die slechter is dan die van een gemiddelde twaalfjarige. Wat je zegt komt al over alsof je een complete idioot bent, je spelling bevestigt dat alleen maar.

Het gaat hier niet over iemands zijn spelling want ik ga er totaal niet naar kijken hoe perfect mijn spelling hierop is..

Sorry hoor, maar als jij iemand kinderachtig noemt mag je wel eerst bij jezelf ten rade gaan wat voor een kinderachtig spelletje jij speelt met je: " ik kan lekker meer tillen". Ik lach me slap hier. Wat een niveau zeg..

als ge klein zijt zie je er sneller breed uit eh :d

Het is me al opgevallen dat er steeds meer mensen van die "soort" beginnen te komen. Echt ongeloofelijk irritant, vroeger zag je dat (bijna) nooit.

Dan weet ik niet waar jij hebt getraind, maar dat ging "vroeger" net zo hoor. Hoeveel ik er wel niet heb zien komen een paar maandjes voor de zomer, nog niet eens in het bezit van een beetje basiskennis van de krachtsport. Wat mij ook opviel dat ze al heel snel behoorlijke traps kweekten (is natuurlijk een makkelijke oefening waar je als snel heel veel gewicht mee kan verplaatsen). En allemaal kregen ze zogenaamd last van zonneallergie. Wel lachen om die lui dan een jaar of 2 later tegen te komen en dan van die geweldige excusjes aan te horen waarom ze weer dezelfde schrielkippen als voorheen waren.

@ TS en bilmaatje. Ga lekker kuren man! Jullie beperkte verstand remt jullie toch niet in het nemen van verstandige beslissingen.

Haha te grappig deze topic. Ik ben het wel met ze eens over het kuren, en ik vind ook dat dat gezegd mag worden! Deze site is om tips te vragen, en ik denk dat de tip heel duidelijk is, wacht nog even met kuren. Zes keer in de week trainen vind ik overigens wel veel, om groot te worden moet je ook voldoende rusten. Succes iig met je training

topics als deze zijn echt te mooi om waar te zijn, die maken toch echt wel mijn dag. ga maar volop kuren jongen! Je zit DUIDELIJK aan je natuurlijke liemiet zoals je al zei. trek het je net aan wat iedereen zegt ze zijn gewoon jelly!!

Ach, als hij echt wil kuren, dat hij. Over een jaartje leest hij dit topic terug, en zal hij in zichzelf denken "Eigenlijk hadden ze toch allemaal gelijk..."

En @ die 4500 kcal, heb je ze al uitgerekend, of gewoon uit de losse pols gegokt? Ken ook zo iemand die er over zat op te scheppen x aantal kcal te consumeren op een dag. Als de aap uit de mouw kwam, zat hij nog niet op de helft.

Ach, als hij echt wil kuren, dat hij. Over een jaartje leest hij dit topic terug, en zal hij in zichzelf denken "Eigenlijk hadden ze toch allemaal gelijk..."

En @ die 4500 kcal, heb je ze al uitgerekend, of gewoon uit de losse pols gegokt? Ken ook zo iemand die er over zat op te scheppen x aantal kcal te consumeren op een dag. Als de aap uit de mouw kwam, zat hij nog niet op de helft.

Jaa die heb ik berekent..
Maarja als mensen hier alleen maar zulke rare opmerkingen kunnen maken vind ik het nog best grappig om er naar te kijken :D

Jaa die heb ik berekent..
Maarja als mensen hier alleen maar zulke rare opmerkingen kunnen maken vind ik het nog best grappig om er naar te kijken :D

Heb je die berekent of berekend?

20 jaar en niet eens een voltooid deelwoord correct kunnen schrijven, maar wel al willen gaan kuren.

Heb je die berekent of berekend?

20 jaar en niet eens een voltooid deelwoord correct kunnen schrijven, maar wel al willen gaan kuren.

Zegt degene die te bang is om zijn stats op zijn profiel te zetten..

Meer muscle in je hoofd dan op je body phagget?

Hey laat die gast met rust menn.. je hebt een mooie vorm, je moet je deltoideus, teres major, rhombhoideus en latissimus dorsi wat bijhameren, maar verder nice work!

ik ben ook geen Jay Cutlar ofzo:p whehe t is al tof dat je gemotiveerd bent en dat je je pic hier deelt en open staat voor commentaar.

Gwn doorgaan met beuken!! Kick Ass
no-doping-steroids-264x300.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 22:52 ----------

Laatst bewerkt:
wtf praat iedereen over kuren zzz...
Ik heb z'n rug in 5 maanden behaald van 60 kg tot 68 kg alleen z'n lats z'n beter maar me rug meer gespierd pics binnenkort met begin foto moet usb kabel kopen voor me telefoon.

Terug
Naar boven