MuscleMeat

20 Jaar | 66 kg | Rug Foto

Hij heeft helemaal nergens gezegd dat hij de sport niet respecteerd.. Michael is een real life vriend van me en we trainen samen 6x per week dusja wss al meer dan de gemiddelde gast hier op dit forum.. en ik eet gemiddeld 4500 Kcal per dag dus michael zit daar ook ongeveer wel aan dus wat is er niet respectvol aan wat wij doen tegenover wat andere doen? ik heb hier weinig mensen horen zeggen dat ze 6x per week trainen 4500 kcal per dag eten.. Dus het is voor ons niet lang leve de lol.. het is voor ons ook niet af en toe kloten aan de gym wij doen er net zoveel voor..

Jullie trainen nog maar enkele maanden. Denk je echt dat jij de aangewezen persoon bent om te prediken over hoe moeilijk deze levensstijl kan zijn? ???

Blijkbaar vind jij van wel. Dat is ook het probleem. En dat is ook waarom jouw vriend Michael aan kuren denkt.

Kuren? Roflol, je bent een ecto man zit amper massa op.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 14:27 ----------

Hij heeft helemaal nergens gezegd dat hij de sport niet respecteerd.. Michael is een real life vriend van me en we trainen samen 6x per week dusja wss al meer dan de gemiddelde gast hier op dit forum.. en ik eet gemiddeld 4500 Kcal per dag dus michael zit daar ook ongeveer wel aan dus wat is er niet respectvol aan wat wij doen tegenover wat andere doen? ik heb hier weinig mensen horen zeggen dat ze 6x per week trainen 4500 kcal per dag eten.. Dus het is voor ons niet lang leve de lol.. het is voor ons ook niet af en toe kloten aan de gym wij doen er net zoveel voor..

Ik squat 4x per week. Jij 2 x in de 4 weken?

Misschien kan je beter 3X per week trainen en die andere 3x gebruiken om taallessen te gaan volgen. Gadverdamme man, wat een spelling.

Misschien is het forum ervoor om elkaar te helpen in plaats van al het advies maar in de wind te slaan? Dan kun je beter van het forum weg blijven als je geen commentaar wil. Als de ts meent dat hij met deze fysiek al moet gaan kuren dan moet je dat vooral gaan doen, maar ga dan niet huilen als iemand daar commentaar op geeft, dat had je bij voorbaat met een gezond verstand kunnen weten.

We kunnen ook moeilijk dit toejuichen en zeggen doe maar. Mij lijkt het wel leuk als hij gaat falen met zn kuur maarja de meeste mensen hier niet

Ze zeggen waar het opstaat en JIJ kan wel blijven janken dat TS het wilt maar het heeft geen zin..

Kuren? Roflol, je bent een ecto man zit amper massa op.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 14:27 ----------

Ik squat 4x per week. Jij 2 x in de 4 weken?

2x per week smartass dus even stil graag..
En het gaat niet alleen om squat phaggot gaat over je hele lichaam

Misschien kan je beter 3X per week trainen en die andere 3x gebruiken om taallessen te gaan volgen. Gadverdamme man, wat een spelling.

Misschien kun jij beter naar dit forum toe gaan: http://forum.scholieren.com/

Als je voor leraar wil spelen blij kind

We kunnen ook moeilijk dit toejuichen en zeggen doe maar. Mij lijkt het wel leuk als hij gaat falen met zn kuur maarja de meeste mensen hier niet.

Jij kunt ook net zo goed je mond houden want ook jij bent een ecto eerste klas dus kom niet praten in een topic waar je zelf geen verstand van hebt.

Wat een gezeik weer allemaal over en weer... en dan zeggen mannen altijd dat vrouwen zeuren hahaa.... Anyway, ik vind je rug er al goed uitzien hoor :D

Damn als dit skelet al gaat kuren ga ik denk maar dammen, t*ring wat moet jij een kronkel in je kop hebben michael.

Erg opvallend dat iedereen zo neerbuigend doet over iemands fysiek, geeft al erg goed aan hoe jullie over jezelf denken. Vooral zeggen hoe "ecto" anderen zijn, daar wordt dit forum een stuk beter van. Als iedereen elkaar naar eens positief opbouwende kritiek geeft ipv een onintelligente afzeikpost, wordt het een stuk gezellig. Wanneer leren die zogenaamde internet helden dat nou eens? Ongelooflijk....

Gaat goed, weet niet of dat gebrul over kuren waar is (ga niet het hele topic lezen) maar dat zou ik op 66kg uit mn hoofd laten. Als je dan 2 weekjes op vakantie bent schrikken mensen zich dood als je 10kg bent afgevallen. En daarna wordt naturel aankomen moeilijker. Mensen hier vinden je lui en of je dat belangrijk vind weet ik niet, maar als jij straks je ouders niet meer recht aan durft te kijken als ze zich afvragen hoe je 10kg bent verloren in 2wkn tijd en een schim bent van eerst weet ik niet of je je er nog zo blij mee bent. Je wordt daarnaast dan ook ingehaald door naturel langer trainende 18-jarigen.

Over de mensen die opscheppen dat ze 4x per week squatten heb ik niks te zeggen

Laatst bewerkt:
2x per week smartass dus even stil graag..
En het gaat niet alleen om squat phaggot gaat over je hele lichaam

Misschien kun jij beter naar dit forum toe gaan: http://forum.scholieren.com/

Jij kunt ook net zo goed je mond houden want ook jij bent een ecto eerste klas dus kom niet praten in een topic waar je zelf geen verstand van hebt.

Ik ben wel lekker zwaarder dan jij :D

op internet ben ik ook net zo groot als Arnold............ post is wat foto's dan als je toch zo tof bent........ Deze hele opmerking alleen al toont dat je infantiel denkt en bent......

kijk maar in mijn log, staat een beesten foto van mijn double back biceps

Lols

:D

Topic niet helemaal doorgelezen maar ik lees kuren, 66 kilo en 20 jaar.

Schop onder zn kont mottie krijgen

Wat een recaties zeg!! (ben het met je eens kitty1986)
Natuurlijk blijft het altijd iemands eigen keuze of hij wel of niet gaat kuren!
Of het verstandig is is weer een ander verhaal maar je kunt je natuurlijk wel bedenken dat wanneer je een foto post en je aangeeft dat je van plan bent om te gaan kuren dat je dan reacties (waar een forum o.a. voor bedoeld is) van forumleden krijgt!
als ik je mijn mening mag geven zou ik inderdaad nog niet gaan kuren maar proberen om zoveel mogelijk nog uit je voeding te halen de aankomende jaren! Ik heb zelf ook nog nooit gekuurd maar toen ik begon woog ik 60kg en ik ben nu inmiddels wel 9 / 10 jaar aan het trainen en ik weeg nu zo 93 kg met 11% vet. Dus er is van alles mogelijk!! Succes met je beslissing!!

I lol'd @ wij gaan 6 keren per week naar de gym = ik ben automatisch meer bezig met bb.

4500 cal is vetveel voor iemand die maar 1.69 is, daar ga je vooral vet mee gainen..

En jullie (Timothy91 en ts) hebben 0 respect. Kuren hoort er helemaal niet bij man, wat jullie aan een kuur hebben is een kilotje of 10 waarvan je er 0 overhoud :')

Je hebt op je 20ste een spelling die slechter is dan die van een gemiddelde twaalfjarige. Wat je zegt komt al over alsof je een complete idioot bent, je spelling bevestigt dat alleen maar.

Mensen als jij zijn de reden waarom ik akkoord ga met deze stelling:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...nabole-androgene-steroiden-gebruikers-287053/

Edit: van die "jij" wil ik graag een "jullie" maken, aangezien jij de TS niet eens bent.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven