AndroidHealthClinic

Aankondiging 20% korting op tienduizenden artikels!

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Op www.asos.com

Deze winkel uit Engeland doet een knotsgekke actie. Door de gunstige wisselkoers "Pound - Euro" zijn veel artikelen sowieso al iets goedkoper + nog eens 20% korting kan de druppel zijn die de emmer doet overlopen om toch maar eens iets nieuws te kopen. Aangezien Engeland lid is van de EU betaal je geen invoerrechten of extra BTW, ook de verzendingskosten zijn gratis.
Deze actie eindigt op vrijdag 25 november @ 8am.

Om gebruik te maken van deze actie geef je de code HOT20 in bij de afrekening.

lekker bezig vandaag el smurfo....

Ik zie er 30% korting staan?

als ik artikel van 30% doe, en ik doe dan nog die code van 20%, krijg ik dan 20% extra korting er nog een keer overheen?

dat zijn winter sales, is weer totaal iets anders.

lezen blijft ook moeilijk

edit'// en nee, korting over korting gaat niet, staat OOK op de site

• Topic Starter Topic Starter
Misschien nog een leuke tip. Als je iemand kent die Fred Perry Kingston schoenen wil kopen dan kan jij deze kopen voor die persoon en er een beetje winst op pakken. Die zwarte leren schoenen kosten hier in België 110 euro in de winkel. Als jij die koopt met 20% korting betaal je amper 61 euro.

hoe weet je dat van die kortingscode dan??

Ik kreeg er een mail van omdat ik me al geregistreerd had op die website en ik dacht, laat ik het even delen met al die fashionboys op DBB.

hebbe ze geen tanktops dan :(?

Heb er ff gekeken maar kreeg foutmeldingen bij browsen door pagina's met Safari. Vond ook niet direct mijn stijl. Wel goede find verder.

Firefox doet het zonder foutmeldingen. Je kan ook op merk zoeken, dan vind je alles van 1 merk dat te koop is op de site.

geldt deze korting niet alleen voor jouw account el smurfo?? :o

El smurfo verdient hier niets aan voor zover ik kan zien, staat geen affiliate URL in OP.

geldt deze korting niet alleen voor jouw account el smurfo?? :o

Nee hoor, voor iedereen over gans de wereld.

Je gaat naar je shopping bag, je klikt op "pay now" en dan zie je op het 2de of 3de lijntje "Promo code or NUS extra student number". Daar klik je op en je geeft de code HOT20 in. Dan nog nakijken of hij op "gratis verzending" staat en betalen via Paypal of kredietkaart.

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 17:33 ----------

El smurfo verdient hier niets aan voor zover ik kan zien, staat geen affiliate URL in OP.

Dat is idd een jammere vaststelling :(

Terug
Naar boven