AndroidHealthClinic

Aankondiging 20% korting op tienduizenden artikels!

20%, als je een maandje wacht is het minimaal 40%. Echte sale bij ASOS moet nog beginnen.

Jammer dat ze geen Ralph Lauren of Hilfiger hebben. Toch bedankt.

als je nu een broek koopt en die niet past kun je die retouren?

• Topic Starter Topic Starter
als je nu een broek koopt en die niet past kun je die retouren?

Ja, als alle ticketjes er nog aanhangen en je ze nog niet gewassen hebt enzo kan het. Je moet dat wel zo snel mogelijk doen en ik denk dat je ook moet opdraaien voor de verzendingskosten. Beter ga je dan morgen eens naar de stad en pas je hetzelfde model van die broek in een winkel om de juiste maat te weten, als ze die ergens in de buurt verkopen toch.

Ja, als alle ticketjes er nog aanhangen en je ze nog niet gewassen hebt enzo kan het. Je moet dat wel zo snel mogelijk doen en ik denk dat je ook moet opdraaien voor de verzendingskosten. Beter ga je dan morgen eens naar de stad en pas je hetzelfde model van die broek in een winkel om de juiste maat te weten, als ze die ergens in de buurt verkopen toch.
owja daar had ik nog niet aan gedacht tnx ;). heb nu ff problem met shirts dat ik vaak tussen de maten in zit dus maar dat is nite zo super erg ;)

hoe moet je eigelijk betalen heb alleen bankpasje van rabobank meer niet

hoe moet je eigelijk betalen heb alleen bankpasje van rabobank meer niet

Je kan vragen aan familie of vrienden om een kredietkaart te lenen of je kan een paypalaccount aanmaken en geld storten van je bankrekening naar je paypal maar dat duurt zo een 6 dagen dus dat is niet snel genoeg om nog gebruik te kunnen maken van deze actie.

Je kan vragen aan familie of vrienden om een kredietkaart te lenen of je kan een paypalaccount aanmaken en geld storten van je bankrekening naar je paypal maar dat duurt zo een 6 dagen dus dat is niet snel genoeg om nog gebruik te kunnen maken van deze actie.
oke tnx, ik me er al beetje op verheugd haha naja

hebbe ze geen tanktops dan :(?

jewel, noemen ze "vest" blijkbaar in de UK

hiero gozer: ;)
[Link niet meer beschikbaar]

er zitten geile modelletjes tussen hoor nou nou nou, draag dat en je anus zal nooit meer hetzelfde zijn als skinnie toevallig in de buurt is :D

The following errors have occurred:
  • the discount code "HOT20" has already been used and is no longer valid

Vind meeste kleding daar wel hoog "gay" gehalte hebben. Of het komt door de ecto modellen.

of je hebt een andere smaak.

Niet mijn stijl en zelfs met 20% korting vind ik het merendeel nog te duur.

The following errors have occurred:
  • the discount code "HOT20" has already been used and is no longer valid

Moet een soort van error zijn. Er zijn al 2 mensen uit dit topic die er gebruik van gemaakt hebben. Als je dezelfde foutmelding blijft krijgen, stuur dan een mailtje ofzo.

Kijk ik even bij: Mens "new"
krijg ik dit:

image1xxl.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven