- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
20%, als je een maandje wacht is het minimaal 40%. Echte sale bij ASOS moet nog beginnen.

20%, als je een maandje wacht is het minimaal 40%. Echte sale bij ASOS moet nog beginnen.
als je nu een broek koopt en die niet past kun je die retouren?
owja daar had ik nog niet aan gedacht tnxJa, als alle ticketjes er nog aanhangen en je ze nog niet gewassen hebt enzo kan het. Je moet dat wel zo snel mogelijk doen en ik denk dat je ook moet opdraaien voor de verzendingskosten. Beter ga je dan morgen eens naar de stad en pas je hetzelfde model van die broek in een winkel om de juiste maat te weten, als ze die ergens in de buurt verkopen toch.
. heb nu ff problem met shirts dat ik vaak tussen de maten in zit dus maar dat is nite zo super erg 
homo
---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 14:45 ----------
Ik heb ff nieuwe jas besteld. Thanks Smurf0
hoe moet je eigelijk betalen heb alleen bankpasje van rabobank meer niet
oke tnx, ik me er al beetje op verheugd haha najaJe kan vragen aan familie of vrienden om een kredietkaart te lenen of je kan een paypalaccount aanmaken en geld storten van je bankrekening naar je paypal maar dat duurt zo een 6 dagen dus dat is niet snel genoeg om nog gebruik te kunnen maken van deze actie.

The following errors have occurred:
- the discount code "HOT20" has already been used and is no longer valid
+1 ;pvind meeste kleding daar wel hoog "gay" gehalte hebben. Of het komt door de ecto modellen.