Fitness Seller

20 weken contest prep stack

Bezoekers in dit topic

Owja mast zat tren bij.

Geloof er geen kut van. Heb die mast tijden zonder problemen gebruikt terwijl ik van het kleinste beetje Tren de gekste issues met maag en darmen krijg.

Voor TS, wanneer in je planning zou je wedstrijd zijn? Ik gok ergens in week 21 ofzo in je schema?
 
Geloof er geen kut van. Heb die mast tijden zonder problemen gebruikt terwijl ik van het kleinste beetje Tren de gekste issues met maag en darmen krijg.

Voor TS, wanneer in je planning zou je wedstrijd zijn? Ik gok ergens in week 21 ofzo in je schema?

Hahahaha ja gozer jij kan dat ruiken natuurlijk wat erin zit en het lab dat het heeft getest niet. Blijf lekker dromen
 
Geloof er geen kut van. Heb die mast tijden zonder problemen gebruikt terwijl ik van het kleinste beetje Tren de gekste issues met maag en darmen krijg.

Voor TS, wanneer in je planning zou je wedstrijd zijn? Ik gok ergens in week 21 ofzo in je schema?
Laatste dag van week 20, 5 mei om precies te zijn :P
 
geen blends in prep idd

winstrol laatste weken
al zou ik als ik hem was geen winny inject nemen , maar de oral ......winny inject een keer mee geklooid de pip was real :p
 
Laatste dag van week 20, 5 mei om precies te zijn :P

Ik zou een paar dingen aanpassen dan in jouw geval, just shining my light on things. Ik zou allereerst idd geen blends pakken. Daar heb ik sowieso weinig vertrouwen in en zonde als je prep daardoor anders loopt dan verwacht. Verder zou ik lange esters niet meer gebruiken in de laatste let's say 4 weken, korte esters er ook iets van een paar dagen tot een week van te voren uit. Het enige moment waarop ik orals zou gebruiken zou tijdens de laatste 10 a 12 dagen pre contest zijn en dan iets van Winny, Halo en als je echt droog genoeg bent wat Oxy om uit te vullen. En voor nu iedereen begint te huilen, 10 a 12 dagen kost je echt je lever niet.
 
Ik zou een paar dingen aanpassen dan in jouw geval, just shining my light on things. Ik zou allereerst idd geen blends pakken. Daar heb ik sowieso weinig vertrouwen in en zonde als je prep daardoor anders loopt dan verwacht. Verder zou ik lange esters niet meer gebruiken in de laatste let's say 4 weken, korte esters er ook iets van een paar dagen tot een week van te voren uit. Het enige moment waarop ik orals zou gebruiken zou tijdens de laatste 10 a 12 dagen pre contest zijn en dan iets van Winny, Halo en als je echt droog genoeg bent wat Oxy om uit te vullen. En voor nu iedereen begint te huilen, 10 a 12 dagen kost je echt je lever niet.
Halo en oxy samen hoor ik in de scène wel vaker wat over. Ben serieus wel benieuwd wat zoiets doet haha
 
Halo en oxy samen hoor ik in de scène wel vaker wat over. Ben serieus wel benieuwd wat zoiets doet haha

De bedoeling is, dat mits droog genoeg natuurlijk, de Oxy je niet bloated maakt maar ziek vol en de Halo + Winny je rockhard maken. Wrs zou jij 't kunnen hebben afgaande op je huidige shape.
 
De bedoeling is, dat mits droog genoeg natuurlijk, de Oxy je niet bloated maakt maar ziek vol en de Halo + Winny je rockhard maken. Wrs zou jij 't kunnen hebben afgaande op je huidige shape.
wellicht wel, en stiekem serieus benieuwd wat t zou doen, but i aint gonna
 
geen blends in prep idd

winstrol laatste weken
Ik zou een paar dingen aanpassen dan in jouw geval, just shining my light on things. Ik zou allereerst idd geen blends pakken. Daar heb ik sowieso weinig vertrouwen in en zonde als je prep daardoor anders loopt dan verwacht. Verder zou ik lange esters niet meer gebruiken in de laatste let's say 4 weken, korte esters er ook iets van een paar dagen tot een week van te voren uit. Het enige moment waarop ik orals zou gebruiken zou tijdens de laatste 10 a 12 dagen pre contest zijn en dan iets van Winny, Halo en als je echt droog genoeg bent wat Oxy om uit te vullen. En voor nu iedereen begint te huilen, 10 a 12 dagen kost je echt je lever niet.
Geen blends dus en alles apart halen.

Ano_09_01_24 lange esters eruit tot 4 weken out, dan gebruik ik eigenlijk maar 6 weken lange ester tren, lijkt me ook zonde nee? Gewoon meteen vanaf week 9 korte ester tren zetten?

Beetje winny en de laatste dagen oxy klinkt Nice, oxy zou wel een gamble zijn
 
Aardig wat weken, ga je nog aan de hgh?
 
Aardig wat weken, ga je nog aan de hgh?
Is idd een lange prep, wil graag wat vvm gainen ook :D

Geen gh want daar heb ik het budget niet voor helaas. Mogelijks wel mk 677 op 10-25mg maar gebruik nu al zo'n 4 maanden 10mg dus denk er aan om binnenkort even een pauze in te lassen
 
Back
Naar boven