Fitness Seller

2013 Film trailers & posters

Enquête vraag

  • A Glimpse Inside the Mind of Charles Swan III

    Stemmen: 0 0,0%
  • Beautiful Creatures

    Stemmen: 0 0,0%
  • Stoker

    Stemmen: 0 0,0%
  • The Heat

    Stemmen: 0 0,0%
  • The Great Gatsby

    Stemmen: 0 0,0%
  • Elysium

    Stemmen: 0 0,0%
  • We're the Millers

    Stemmen: 0 0,0%
  • Prisoners

    Stemmen: 0 0,0%
  • Runner, Runner

    Stemmen: 0 0,0%
  • Oldboy

    Stemmen: 0 0,0%
  • The Hunger Games: Catching Fire

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    24
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Nieuwe Tarantino?
 
Ja nieuwe Tarantino kijk ik ook wel naar uit.

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 19:31 ----------

Boeit me niet meer, er zijn ook al goede remakes geweest.

Noem er 1...
 
The Last Stand, The Tomb, Out Of The Furnace en Knight Of Cups.
 
the hobbit

omdat ik stiekem hou van verontwaardigd zijn

Ik volg de filmwereld overigens niet zo heel fel meer, bij al die mainstreamfilms voel ik me zo vaak beledigd in mijn intellect (zonder blozen getypt overigens :D ) Van al die hedendaagse films vind ik het achterliggende raderwerk/gespin te duidelijk, je wordt te veel gestuurd door regisseurs.

Overal is er ook een love interest, zelfs al dient die tot niks in het verhaal. Zo las ik al over The hobbit dat ze een vrouwelijke elf gaan introduceren in het verhaal waar één van de dwergen verliefd op wordt. Why? Wat is er ooit fout geweest aan een gewoon verhaal vertellen. Maar goed, iemand zei wat in het topic over Dexter: dat het vrouwelijke kijkvee ook uitgemolken moet worden.
De enige manier waarop marketinglosers/filmmakers denken dat te doen: insert nodeloos ingewikkeld liefdesverhaal waarin de hoofdpersonages het tegenovergestelde doen van wat ieder normaal mens doet (jwz SPANNEEEUUHND). Dan voegen ze wat hersenloze, onmogelijke actie (maar niet te bloederig) toe en tetten, zodanig dat het mannelijk publiek ook kan wegdromen en dan nog wat flauwe grapjes waarom niemand met meer dan één hersencel lacht (VOOR DE KINDEREN DENK AAN DE KINDEREN) en we hebben het recept voor een blockbuster.

it's all 'bout the money, alles voor een stuiver
 
gta is geen film:P
 
Samenvoegen? :(
 
Kansloos, mijn topic is beter.
 
Back
Naar boven