Fitness Seller

Film die JIJ het meest hebt bekeken

fear & loathing in las vegas, home alone 1 & 2, monsters inc

LotR en Saving Private Ryan

Platvoet en zijn vriendjes. Echt honderden keer gezien :roflol:

Lost Highway, beetje David Lynch-fan, als muzikant is hij trouwens ook niet slecht

crocodiledundeeknife.jpg

Nr2 echt zo vaak gezien op video en laatst was ie weer op TV.

totale Rocky reeks toch wel aardig vaak gezien, alles op dvd maar blijft leuk om te kijken :P

Snatch

Vroeger misschien wel eens 2 of meer keer een film gezien maar zie er nu echt het nut niet meer van in om tijd te gaan verspillen aan iets wat je al gezien hebt

Terminator 2 en Dances With Wolves. Die had ik op videoband dus die keek ik echt vaak.

Inception. Omdat je die gewoon 3x moet zien om alles te bevatten. Fight Club 2x. Verder niks de moeite waard.

Definitie van goede film is juist dat je m tig keer kan zien.

Denk True Romance t meest gezien. Of Pulp Fiction. Die laatste komt vaker op tv.

Films die ik zeker 10+ keer heb bekeken:

The Big Lebowski (beste komedie ooit)
Planes, Trains & Automobiles (John Candy is ongeëvenaard)
Me, Myself & Irene (toen Jim Carrey nog leuk was)
The Last Waltz (vaak gewoon opstaan voor de muziek)

Voor de rest nog een hele rits films die ik wel een aantal keer heb herbekeken.

Arnold Schwarzenegger films - Planes, Trains & Automobiles - What About bob?

Er zijn nog zo veel meer films die ik vaak heb gezien, maar deze het meest...

Films die ik zeker 10+ keer heb bekeken:

The Big Lebowski (beste komedie ooit)
Planes, Trains & Automobiles (John Candy is ongeëvenaard)
Me, Myself & Irene (toen Jim Carrey nog leuk was)
The Last Waltz (vaak gewoon opstaan voor de muziek)

Voor de rest nog een hele rits films die ik wel een aantal keer heb herbekeken.

John Candy's beste film en mogelijk van Steve Martin ook. Erg leuke en goed geacteerde film en op het einde ontroerend. De eerste paar keer had ik veel moeite moeten doen om niet in tranen te komen. :roflol: Zo goed is de film.

Laatst bewerkt:
Reddertjes in kangoeroeland.

Blood in, blood out
Reservoir dogs
Twelve monkeys
Trainspotting
Machete
Grave of the fireflies
en Watership Down
MSN-Blush.gif

John Candy's beste film en mogelijk van Steve Martin ook. Erg leuke en goed geacteerde film en op het einde ontroerend. De eerste paar keer had ik veel moeite moeten doen om niet in tranen te komen. :roflol: Zo goed is de film.

Inderdaad. Eeuwig zonde dat we niet lang van John Candy's talenten hebben mogen genieten :(

• Like
Waarderingen: mat
Crash & running scared heb ik beide wel 10+ keer gezien..

Rocky; dat die DVD nog steeds afspeelt is een wonder. Vooral de trainingsscenes.:)

Vroeger misschien wel eens 2 of meer keer een film gezien maar zie er nu echt het nut niet meer van in om tijd te gaan verspillen aan iets wat je al gezien hebt

Er zijn echt genoeg films imo die je vaker dan 1 x kunt zien waarbij er telkens wel nieuwe dingen opvallen... Soms let ik dan minder op de dialogen en het verhaal want dat is al wel bekend maar meer op of alle facial expressions en zo wel goed passen bij de emoties die ze zogenaamd proberen uit te beelden bijvoorbeeld :D

Terug
Naar boven