Skinonbones
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 3%
Beste,
Ik hoop dat ik jullie niet verveel met een eventueel zoveelste post van een magere jongeman die spieren wil.
Probleem:
Mager, nauwelijks vet, groot
= fietspomp
Heel gemotiveerd om er natuurlijk gespierd uit te zien (en misschien is al zelfs dat overdreven gespierd)
Ik wil er dus niet als een krachtpatser gaan uit zien, dat hoeft voor mij zeker niet. Echt vrij subtiel wat spieren bijkweken, er wat mannelijker uit zien, er iets breder uitzien.
Stel je gerust een bleke magere, lange nerd voor want zo ben ik.
Fastfood en alcohol is niet aan mij besteed!
Dit het liefst met zo snel mogelijk resultaat, de training mag intensief zijn
echter las ik reeds dat rust uiterst belangrijk is.
Gegevens:
leeftijd: 21
lengte: 1m92
vetgehalte: 3% (met een elektrische pulsen weegschaal, dit is geen leugen of smoes)
gewicht: 67kg-69kg nuchter
omtrek bovenarm ( in rust, hoek 90° met onderarm): 27cm
Materiaal ter beschikking:
- 2 losse gewichten van 2x5kg, dus 10kg per los gewicht
- vrij oud fitness toestel waar bankdrukken op kan en beenspier oefeningen voor kuiten en bovenbeenspieren.
met 4x 30kg gewichtschijven.
- Motivatie
- Gezonde voeding.
- Gezond verstand.
M'n vraag is nu (met de wetenschap dat ik zeer gezond eet, moeilijk spieren bijkweek, moeilijk vet bijkweek) hoe ik met een gezond dieet, dat alle nutriënten bezit om gezond te zijn én met oog op spiermassa bij kweken het best een normaal boven en onderlijf kweek ( dus biceps, triceps, borstspieren, six pack ( echter niet zo belangrijk voor mij, heb uit magerheid alleen al een sixpack), en de nodige spieren die nog moeten getraind worden gezien ik massa bijkom en alles gezond moet blijven.
deelvragen:
*Welke oefeningen doe ik het best?
*Hoe frequent?
*Heeft iemand een trainingsschema die op mijn profiel toevallig aansluit?
*In hoeverre mag ik de training aanvullen met joggen?
*Hoe lang duurt het ongeveer? ( Ik heb tijd en motivatie, toch echter graag wat zicht erop)
*Moet ik om mijn vooropgesteld doel te bereiken ander materiaal gebruiken?
*Ik investeer het liefst zo weinig mogelijk (ben een student), maar opmerkingen daarover zeker welkom.
Ik hoop dat jullie me een antwoord kunnen bieden op deze vragen, en ben dank jullie reeds bij voorbaat om dit te lezen en hier eventueel op te antwoorden.
Ik hoop dat ik jullie niet verveel met een eventueel zoveelste post van een magere jongeman die spieren wil.
Probleem:
Mager, nauwelijks vet, groot
= fietspomp
Heel gemotiveerd om er natuurlijk gespierd uit te zien (en misschien is al zelfs dat overdreven gespierd)
Ik wil er dus niet als een krachtpatser gaan uit zien, dat hoeft voor mij zeker niet. Echt vrij subtiel wat spieren bijkweken, er wat mannelijker uit zien, er iets breder uitzien.
Stel je gerust een bleke magere, lange nerd voor want zo ben ik.
Fastfood en alcohol is niet aan mij besteed!
Dit het liefst met zo snel mogelijk resultaat, de training mag intensief zijn
echter las ik reeds dat rust uiterst belangrijk is.
Gegevens:
leeftijd: 21
lengte: 1m92
vetgehalte: 3% (met een elektrische pulsen weegschaal, dit is geen leugen of smoes)
gewicht: 67kg-69kg nuchter
omtrek bovenarm ( in rust, hoek 90° met onderarm): 27cm
Materiaal ter beschikking:
- 2 losse gewichten van 2x5kg, dus 10kg per los gewicht
- vrij oud fitness toestel waar bankdrukken op kan en beenspier oefeningen voor kuiten en bovenbeenspieren.
met 4x 30kg gewichtschijven.
- Motivatie
- Gezonde voeding.
- Gezond verstand.
M'n vraag is nu (met de wetenschap dat ik zeer gezond eet, moeilijk spieren bijkweek, moeilijk vet bijkweek) hoe ik met een gezond dieet, dat alle nutriënten bezit om gezond te zijn én met oog op spiermassa bij kweken het best een normaal boven en onderlijf kweek ( dus biceps, triceps, borstspieren, six pack ( echter niet zo belangrijk voor mij, heb uit magerheid alleen al een sixpack), en de nodige spieren die nog moeten getraind worden gezien ik massa bijkom en alles gezond moet blijven.
deelvragen:
*Welke oefeningen doe ik het best?
*Hoe frequent?
*Heeft iemand een trainingsschema die op mijn profiel toevallig aansluit?
*In hoeverre mag ik de training aanvullen met joggen?
*Hoe lang duurt het ongeveer? ( Ik heb tijd en motivatie, toch echter graag wat zicht erop)
*Moet ik om mijn vooropgesteld doel te bereiken ander materiaal gebruiken?
*Ik investeer het liefst zo weinig mogelijk (ben een student), maar opmerkingen daarover zeker welkom.
Ik hoop dat jullie me een antwoord kunnen bieden op deze vragen, en ben dank jullie reeds bij voorbaat om dit te lezen en hier eventueel op te antwoorden.