AndroidHealthClinic

21 Mager en geen spieren

Voor een echte gym heb ik hoogstwaarschijnlijk geen geld genoeg en ook geen tijd. Ik woon nogal heel afgelegen en het zou me te veel tijd kosten om heen en terug te gaan. Ik kan echter wel zelf materiaal aankopen. Wat dan best?

Mja materiaal kopen kost toch ook geld.
Het absolute minimum is een barbell set. Als je kan deadliften, front squatten en overhead pressen zal je al snel breder worden.
Het secundaire dat je nodig hebt is iets om bar in te hangen op borsthoogte, zodat je kan back squatten met een redelijke load.
Het tertiare is dan een bench om bench press te kunnen doen voor overall bovenlichaam kracht en massa.

Het meeste is hierboven al allemaal verteld wat je moet doen :)

Al het begin is moeilijk, maar in het begin zie je ook het snelst resultaat ;)

Ik vraag me alleen af , of de hoeveelheid bananen die je elke dag eet wel goed voor je is.... dacht dat het niet zo goed voor je darmen was en ik kreeg er een dikke buik van :D

Voor de rest Homegym zou ik een squatrek kopen (kun je ook mee bankdrukken) en is goedkoper dan een powerrack. (bankje had je al toch?)

Voor de rest een olympische halterstang (+gewichten) en dan ben je eigenijk al klaar voor jaar 1.

Lekker veel compound oefeningen doen zoals in eerdere posts al werd gezegd.

En als je niet teveel junkfood wilt eten maar toch wilt aankomen... begin dan maar met borden rijst :D

Je eet echt niet veel man :P

blijven eten jongen, blijven eten !
en goeie raad die ik meermaals lees en hoor van een ander;
eet eerst het bord van een ander, begin dan aan het jouwe ;)

3 procent vet lijkt me onwaarschijnlijk, en die weegschalen zijn niet te vertrouwen, je moet wel aankomen dat is duidelijk dus ik stel voor dat je de stickies over voeding en trainingsschema's eens goed doorleest

good luck!

Terug
Naar boven