AndroidHealthClinic

250 mg test-e per week, effectief?

zou als eerste kuur 500test 200deca pakke als die 250 niks uithaald baal je naturlijk als een stekker en eben je je geld kwijt

Je geld kwijt is nog daar aan toe maar je gezonheid op het spel zetten voor iets wat misschien niet werkt is helemaal kloten imo.

Zou zelf proberen wat Jamesss opperde. 375mg zou wel eens een goede voorzichte start kunnen zijn. Vraag me een beetje af of test waardes afhankelijk zijn van je eigen lichaams gewicht zoals bij bepaalde medicijnen het geval is. Zou een persoon van 70kg hetzelfde nodig hebben als iemand van 100kg..?

1000mg voor iemand die overweegt een eerste kuur te doen ? Denk dat dit een beetje veel van het goede is.

Ikzou zelf eerder denken aan:

week 1-8 200mg primobolan
week 1-6 25mg d-bol

nakuur metwat hcg

Aan iemand zijn stats kun je ook nietafleiden of 250mg test veel of weinig is.

in ieder geval succes

Ik zou eerst eens naturel cutten, kan je heel veel uit leren en je hebt dan ook eens een goed zicht op je fysiek. Je kuur zal ook beter aanslaan.
Als je echt groot wilt worden en het dus niet bij een paar kuurtjes zal blijven gewoon 500mg test e.

Je geld kwijt is nog daar aan toe maar je gezonheid op het spel zetten voor iets wat misschien niet werkt is helemaal kloten imo.

Zou zelf proberen wat Jamesss opperde. 375mg zou wel eens een goede voorzichte start kunnen zijn. Vraag me een beetje af of test waardes afhankelijk zijn van je eigen lichaams gewicht zoals bij bepaalde medicijnen het geval is. Zou een persoon van 70kg hetzelfde nodig hebben als iemand van 100kg..?

Ik ben hier en daar een beetje aan het rondlezen, en dat vroeg ik me dus ook al af. Of een persoon van 70kg en 100 kg hetzelfde moet toe dienen of kan de persoon van 70 kg ook minder toe dienen voor het gewenste effect??

Als je groot wilt worden zul je moeten cruisen en blasten want als je off en on gaat heel de tijd verlies je bijna alles terug van de gewonnen massa. Vind het dus nutteloos en volgens mij is off en on gaan veel slechter voor je lichaam dan altijd on blijven.

500 mg testo-e was ook mijn eerste kuur en heb daar 4 tot 5 kg spierwinst mee gepakt wat ik persoonlijk wat te weinig vond. Daarom beter om als eerste kuur al onmiddellijk te stacken. Bijvoorbeeld testo-e 500 mg met 400 mg bondolone voor 10 tot 12 weken om vervolgens 12 weken te cruisen om alles vast te houden op 250 mg testo-e om vervolgens terug te blasten voor 12 weken. Nolvadex altijd bij de hand houden als gyno optreedt en om de 12 weken bloed laten testen.

Op die manier kun je echt wel groot worden en anders kun je altijd terug gefrustreerd van het begin beginnen en word je nooit groot.

Ieder zijn keuze natuurlijk, maar voor is het duidelijk dat dit de enigste manier is om echt groot te worden.

Waarom reageer je op een topic uit 2008:rolleyes:

• Like
Waarderingen: REJ
Had niet gezien dat die van 2008 was!

T.S als jij op 250mg wilt beginnen gewoon doen hoger kan nog altijd. het is wel een lage dosering zijn genoeg wetenschappelijke onderzoeken waar ze mensen 600mg per week gaven, en het is inderdaad gewoon een lineaire progressie vanaf 75mg, 150mg, 300mg, 600mg, ben wel benieuwd wanneer het punt komt van deminishing returns.

250 mg hg gebeurd er echt wel wat heb ik gezien bij verschillende personen.

250 mg hg gebeurd er echt wel wat heb ik gezien bij verschillende personen.

2 kg als ge geluk hebt en dan moet ge uw cal nog verhogen en komt het nog vaak door de calorieverhoging dat je bij komt. Je kan er wel iets strakker door komen te staan, maar veel massa moet je er niet van verwachten. Testo altijs stacken als je wat extra massa wilt!

2 kg als ge geluk hebt en dan moet ge uw cal nog verhogen en komt het nog vaak door de calorieverhoging dat je bij komt. Je kan er wel iets strakker door komen te staan, maar veel massa moet je er niet van verwachten. Testo altijs stacken als je wat extra massa wilt!

BS.

Terug
Naar boven