sjapendoedel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Week 1 t/m 10 Test e 375mg per week
Week 1 t/m 8 Deca 200 mg per week
Week 1 t/m 3 Dboll 30 mg per dag..
Mijn eerste kuur, prima bevallen..
ik wil zoiezo niet aan tabs beginnen, als ik dat zou doen zou ik wel winny zetten.
maar wil het graag zo simpel mogelijk houden en ook zo weinig mogelijk.
waarom 10 weken? de laatste weken gain je bij test meestal toch niet zoveel heb ik gelezen. ik heb zelfs gelezen dat na 8 weken je heel erg veel cortisol aan gaat maken.

Ik zou toch die 10weken doen, omdat de ester van Test E gewoon pas vanaf ong. week 3 begint in te slaan..
Wk 1-10 Test E 250mg/ew
Wk 12-15 Nolvadex 20mg/ed
Probeer bovenstaande kuur eerst..licht maar toch wel voldoende als het je eerste as kuur is..
Grtz
je kunt gerust elke keer met dezelfde hoeveelheid kuren als je er maar genoeg tijd tussen laat. dat je altijd zwaarder moet kuren is dikke bullshit. als je geen competitie doet kun je gerust met lichte kuurtjes steeds wat vooruitgang maken.sanca zei:Kijk, als je dan zoiets pakt als 1ste kuurtje vraag ik me toch af wat je zult moeten nemen om het 2de kuurtje (en de volgenden) effectief te laten zijn

Als je graag laag wil doseren zou ik 375mg doen. Zit je toch onder de 500 en boven de 250. 250 vind ik zelf beetje te laag aangezien als je de ester ervan afhaalt je maar 180mg overhoud.
Ester ervan afhaalt..? Kan misschien een domme vraag zijn maar wat houd dat in?
Nou, het zit zo, Little me....
Een ml test e is bijv 250mg, maar in werkelijkheid is dit niet het mg aan werkzame stof. De werkzame stof hiervan is echter 180mg per ml. De rest is de oplossing (BA) en eventueel dergelijke.
Uitleg als te lezen in: http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/test-esters-blijft-over-per-100-mg-67982/
Hopelijk is dit duidelijk genoeg anders moet je die thread maar even doorlezen.