Fitness Seller

250 mg test-e per week, effectief?

• Topic Starter Topic Starter
interresant artikel superspider......

Week 1 t/m 10 Test e 375mg per week
Week 1 t/m 8 Deca 200 mg per week
Week 1 t/m 3 Dboll 30 mg per dag..

Mijn eerste kuur, prima bevallen..

Week 1 t/m 10 Test e 375mg per week
Week 1 t/m 8 Deca 200 mg per week
Week 1 t/m 3 Dboll 30 mg per dag..

Mijn eerste kuur, prima bevallen..

Kijk, als je dan zoiets pakt als 1ste kuurtje vraag ik me toch af wat je zult moeten nemen om het 2de kuurtje (en de volgenden) effectief te laten zijn

250 mg is genoeg voor je eerst kuur maar zou het dan wel 10 weken pakken je kan altijd na 4/6 weken de dosering verhogen.

ik zou er nog wat winny tabs bij doen 30 40 mg perdag.

grts

• Topic Starter Topic Starter
ik wil zoiezo niet aan tabs beginnen, als ik dat zou doen zou ik wel winny zetten.

maar wil het graag zo simpel mogelijk houden en ook zo weinig mogelijk.

waarom 10 weken? de laatste weken gain je bij test meestal toch niet zoveel heb ik gelezen. ik heb zelfs gelezen dat na 8 weken je heel erg veel cortisol aan gaat maken.

Ik zou toch die 10weken doen, omdat de ester van Test E gewoon pas vanaf ong. week 3 begint in te slaan..

Wk 1-10 Test E 250mg/ew
Wk 12-15 Nolvadex 20mg/ed

Probeer bovenstaande kuur eerst..licht maar toch wel voldoende als het je eerste as kuur is..

Grtz

ik wil zoiezo niet aan tabs beginnen, als ik dat zou doen zou ik wel winny zetten.

maar wil het graag zo simpel mogelijk houden en ook zo weinig mogelijk.

waarom 10 weken? de laatste weken gain je bij test meestal toch niet zoveel heb ik gelezen. ik heb zelfs gelezen dat na 8 weken je heel erg veel cortisol aan gaat maken.

omdat als 250 mg te weinig is en je komt pas in week 6 er achter dat de werking minder word kan je beter nog ff 4 weken 500 mg zetten.

maar idd je kan ook gewoon 8 weken doen maar je begint pas in week 3 beetje wat te merken dus je knalt hem dan 5 weekies anders gewoon volle 7 8 weken :P

Ik zou toch die 10weken doen, omdat de ester van Test E gewoon pas vanaf ong. week 3 begint in te slaan..

Wk 1-10 Test E 250mg/ew
Wk 12-15 Nolvadex 20mg/ed

Probeer bovenstaande kuur eerst..licht maar toch wel voldoende als het je eerste as kuur is..

Grtz

haha zag pas later dat je het zelfde had getikt

+1 dus

sanca zei:
Kijk, als je dan zoiets pakt als 1ste kuurtje vraag ik me toch af wat je zult moeten nemen om het 2de kuurtje (en de volgenden) effectief te laten zijn
je kunt gerust elke keer met dezelfde hoeveelheid kuren als je er maar genoeg tijd tussen laat. dat je altijd zwaarder moet kuren is dikke bullshit. als je geen competitie doet kun je gerust met lichte kuurtjes steeds wat vooruitgang maken.

Skydirk, als je geen competities doet zou je ook naturel kunnen blijven :P
Maar laten we relalistisch blijven, met elk jaar, of na een hele lange pauze telkens een kuurtje van 250 test, zou je eventueel op 105% (geschat) op je maximaal genetisch haalbare fysiek kunnen komen.
En daarvan ga ik zelfs nog uit dat je receptoren die test goed opnemen, is dat nl niet zo, gain je bijna geen reet op 250 test.

Wil je nog meer en nog groter worden, zou je toch "vermoedlijk" wat meer test plus stacken plus slim plus gh etc moeten gaan nemen...helaas :mad:

Interessante discussie. Heb toch een paar vragen

1. Hoeveel test maakt een normaal persoon aan?
2. Hoeveel gaat er verloren of word alles effectief door het lichaam gebruikt. Neem aan dat er wel het een en het ander afgebroken word voordat het op plaats van bestemming is.

Dit vraag ik omdat stel dat er effectief 200mg opgenomen kan worden en men maakt 100mg (fictief weet er niet van daarom vraag ik het) aan dan zou dit betekenen dat je netto maar 100mg extra tot je beschikking hebt. Dan betaal je voor een beetje test een grote tol. Endocrine stelsel uit balans en een herstel periode. Dan lijkt het mij verstandig om iets meer te nemen alhoewel ik me wel echt voorstander kan noemen van hoe minder hoe beter.

500mg Test nemen...niet gaan lopen kloten met 250mg omdat je bang bent voor sides etc. Mijn eerste kuur was 500mg Test E en 40mg Winstrol tabs voor 4-5 weken. Was een super kuur en had 0,0 sides. Hesrtel ging ook erg snel. Je zult op 250mg wel bijkomen, maar optimale gains zul je niet behalen.

Daarbij denk ik ook dat het verstandiger is om eerst te gaan cutten. Ik las toevallig ergens dat je iemand zat te flamen omdat die al wou gaan kuren, maar jou lichaam kan ook nog veel beter zonder kuur. Nu ga ik je niet tegenhouden, maar dan moet je je commentaar op anderen ook voor je houden.

Als je graag laag wil doseren zou ik 375mg doen. Zit je toch onder de 500 en boven de 250. 250 vind ik zelf beetje te laag aangezien als je de ester ervan afhaalt je maar 180mg overhoud.

Als je graag laag wil doseren zou ik 375mg doen. Zit je toch onder de 500 en boven de 250. 250 vind ik zelf beetje te laag aangezien als je de ester ervan afhaalt je maar 180mg overhoud.

Ester ervan afhaalt..? Kan misschien een domme vraag zijn maar wat houd dat in?

Ester ervan afhaalt..? Kan misschien een domme vraag zijn maar wat houd dat in?

Uitleg als te lezen in: http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/test-esters-blijft-over-per-100-mg-67982/

Nou, het zit zo, Little me....

Een ml test e is bijv 250mg, maar in werkelijkheid is dit niet het mg aan werkzame stof. De werkzame stof hiervan is echter 180mg per ml. De rest is de oplossing (BA) en eventueel dergelijke.

Hopelijk is dit duidelijk genoeg anders moet je die thread maar even doorlezen.

Of wat wat zal doen betwijfel ik zker maar afgezien daarvan is het natuurlijk de vraag dat als het wel wat doet of het dat waard is je eigen testprod. plat te gooien.

zou als eerste kuur 500test 200deca pakke als die 250 niks uithaald baal je naturlijk als een stekker en eben je je geld kwijt

Moest ik een eerste kuur doen, ik ging zou 250mg om de 5 dagen zetten.
Test begint nl te zakken na 5 dagen en zo krijg je ook geen 500mg per week binnen.

Terug
Naar boven