AndroidHealthClinic

250 test-e / 200 tren-e

• Topic Starter Topic Starter
Top, succes met de kuur

Eerste paar keer is vreemd idd , went een beetje na 3 a 4 keer merkt ik bij mezelf en anderen. Ivm kalmte, misschien even wat doen en zo je gedachten op wat anders zetten?

Tsja, als je op de rand van het bad zit valt er niet veel anders te doen :p. Volgende keer weet ik wat er exact gebeurt, nu had ik maar een vaag idee. Nu weet ik wat het is, op zich valt het mee, het is het gedacht...

Ik kan niet wachten tot de resultaten eraan komen, ik probeer mss ook wel wat foto's te plaatsen ;)

Maandag zet ik terug 1ml test en 1ml tren, en vanaf dan blijf ik elke maandag prikken.
Ik begin wel al wat meer puistjes te krijgen op mn borst en bovenkant van men rug.
Voorlopig ook nog geen sides (ben ook nog maar enkele dagen ver) en morgenvroeg ga ik nog eens op de weegschaal staan.

2de spuit zit erin, ging minder goed dan de vorige keer...

Ben je rechtshandig en heb je nu in je linkse bil gezet? Da's meestal waarom het bij mij soms minder gaat...eenvoudigweg de onhandigheid als je in je linkse bil moet zetten wanneer je rechtshandig bent. :-)

Anyways, graag goed bijhouden dit, want ik lees naarstig mee. Updates qua kracht, gewicht, BF%, enz...zijn dan steeds welkom.

Grtz en suc6 nog,

Ik volg ook! Wil zelf ook als volgende kuur 250 test/300 tren pakken.

Wees blij dat het de 2e keer is, als het de 1e keer zo slecht ging was je gelijk ontmoedigd voor de hele kuur ;)

Ben je rechtshandig en heb je nu in je linkse bil gezet? Da's meestal waarom het bij mij soms minder gaat...eenvoudigweg de onhandigheid als je in je linkse bil moet zetten wanneer je rechtshandig bent. :-)

Anyways, graag goed bijhouden dit, want ik lees naarstig mee. Updates qua kracht, gewicht, BF%, enz...zijn dan steeds welkom.

Grtz en suc6 nog,

Jup, rechtshandig :). Kan je wel eens gelijk in hebben! :P Maar ik voel eigenlijk minder pijn na de injectie dan vorige keer, maar hoogstwaarschijnlijk komt die stijve bil er nog wel aan...

Momenteel valt er nog weinig te zeggen, week 2 begint nu. Vandaag heb ik wel rug getraind, 30kg dumbbell rows (nieuwe PR). Heb ook al op meerdere plaatsen aders, en ook meer zichtbare aders op plekken waar ik ze al had dus dat is fijn!

Ik volg ook! Wil zelf ook als volgende kuur 250 test/300 tren pakken.

Wees blij dat het de 2e keer is, als het de 1e keer zo slecht ging was je gelijk ontmoedigd voor de hele kuur ;)

Ik verhoog waarschijnlijk men test en/of tren vanaf week 6 ongeveer. Valt te zien hoe het me bevalt.
Maar, op papier lijkt test-e/tren-e een hele leuke kuur! Hopelijk is dit in de praktijk ook het geval!

UPDATE (zie onderaan 1e post)

Lekker toch al die aders overal zichtbaar ;)
Heb je vooral moeite met in slaap komen, dat je 's nachts veel wakker wordt of dat je gewoon weinig slaapt?

Lekker toch al die aders overal zichtbaar ;)
Heb je vooral moeite met in slaap komen, dat je 's nachts veel wakker wordt of dat je gewoon weinig slaapt?

Beiden, maar wel afwisselend. De ene keer word ik een paar keer wakker, soms kort soms toch wel 5-10min en soms lig ik al een uur in bed zonder een oog dicht te krijgen (hoewel dit voor mijn kuur ook wel eens gebeurde, maar niet zo frequent).

Vandaag schouders getraind, nog nooit zoveel gewicht gepakt op de DB presses. Voorheen kon ik deze niet goed doen wegens gewrichtspijn, maar nu ik Animal Flex erbij pak zijn deze zo goed als weg. Kracht was echt insane.

Abbo!

Nu al agressief haha dat wordt wat ;)
Zit nu in week 8 van 500 test 400 tren gewoon je hoofd cool houden als je merkt agressief te worden de situatie gewoon uit de weg gaan dan komt het goed ;)

Succes met je kuur!

Vandaag 3e inject gezet. Verliep wel goed, alleen pijn na het injecteren!
Ik ben ook mijn bac water gaan halen bij de apotheker zodat ik vanaf morgen HCG kan gaan prikken. Straks nog eventjes mengen en al een spuitje klaarleggen voor morgen en zaterdag.

Meer info over mijn kuur:

• Ben al een goeie 2-3kg aangekomen
  • Armen zijn voller, rug is breder, schouders voller, borst komt er mooi uit
  • Ik heb al lang wat last van puffy nipples, deze zijn al enorm verminderd vind ik zelf
  • Ik sta best wel kort (agressief), vervelend :rolleyes:
  • Meer zichtbare aders
  • Enorme honger
  • Krachttoename begint al wat merkbaar te worden

Belangrijk

vandaag de eerste 250IU HCG erin geprikt, maar wat een pijn van die inject... Blijft al 10 minuten lang echt steken...

ik heb gisteren ook mijn 3e inject gezet en mijn been is echt ontzettend hard opgezwollen, merkbaar dikker dan het andere. Wanneer ik wandel voel ik ook dat er iets 'knelt' zal ik maar zeggen... Het doet ook continu zeer... Wat kan dit zijn? Slecht geinjecteerd? Gezwel?

Laatst bewerkt:
Abbo! Arno heb je toevallig ook fotos van voor die tijd? Zou het erg interessant vinden deze er bij te hebben krijfen wij lezers ook een beeld erbij. Ev eventueel van de sides ofzo nipples en je rug.
Succes iniedergeval en ik lees mee!

Abbo! Arno heb je toevallig ook fotos van voor die tijd? Zou het erg interessant vinden deze er bij te hebben krijfen wij lezers ook een beeld erbij. Ev eventueel van de sides ofzo nipples en je rug.
Succes iniedergeval en ik lees mee!

Deze heb ik ja.

Gisteren borst getraind maar het was echt slecht, geen motivatie (heb gisteren auto-ongeluk gehad en ben nog een beetje in shock zal ik maar zeggen). Vandaag hoop ik wel te knallen op armen!

Tof dat je me ook volgt

Laatst bewerkt:
Gaat goed dus zo te zien! Ik las in een ander topic dat je de tren gaat verhogen? Naar 300mg neem ik aan.
Hoe zijn de sides tot nu toe?

Volg ook!

vandaag de eerste 250IU HCG erin geprikt, maar wat een pijn van die inject... Blijft al 10 minuten lang echt steken...

ik heb gisteren ook mijn 3e inject gezet en mijn been is echt ontzettend hard opgezwollen, merkbaar dikker dan het andere. Wanneer ik wandel voel ik ook dat er iets 'knelt' zal ik maar zeggen... Het doet ook continu zeer... Wat kan dit zijn? Slecht geinjecteerd? Gezwel?
Wat voor bac water heb je

stats op grote 3?

Terug
Naar boven