MuscleMeat

250 test-e / 200 tren-e

Je kan er ook voor kiezen om de laatste paar weken er wat winny bij te pakken als je dan nog niet content bent.

• Topic Starter Topic Starter
Heb men beginpost geupdate (week 6).

Ik voel best weinig van de tren, behalve dat ik slecht slaap. Zou ik de tren er uit kunnen gooien en dbol/winny in de plaats nemen tot het begin van de nakuur? Winny zie ik wel vaker gebeuren, maar dianabol niet. Heeft dit een reden?

Heb men beginpost geupdate (week 6).

Ik voel best weinig van de tren, behalve dat ik slecht slaap. Zou ik de tren er uit kunnen gooien en dbol/winny in de plaats nemen tot het begin van de nakuur? Winny zie ik wel vaker gebeuren, maar dianabol niet. Heeft dit een reden?

Heeft waarschijnlijk met doelstellingen te maken. Als je tren doet, ga je waarschijnlijk voor schone massa. Winstrol is daar ook geschikt voor, dbol heel wat minder aangezien je er flink wat vocht van vasthoudt.

Persoonlijk zou ik gewoon aan de tren blijven kerel. Kan me bijna niet voorstellen dat het niet goed werkt. En kan me al zeker niet voorstellen dat je met winstrol wel de gewenste resultaten gaat bereiken.

Hoe slecht is het slapen?

Heeft waarschijnlijk met doelstellingen te maken. Als je tren doet, ga je waarschijnlijk voor schone massa. Winstrol is daar ook geschikt voor, dbol heel wat minder aangezien je er flink wat vocht van vasthoudt.

Persoonlijk zou ik gewoon aan de tren blijven kerel. Kan me bijna niet voorstellen dat het niet goed werkt. En kan me al zeker niet voorstellen dat je met winstrol wel de gewenste resultaten gaat bereiken.

Jup dat weet ik, ik krijg idd wel schone kilo's maar ik ben teleurgesteld met wat ik in de spiegel zie. Winstrol ligt me niet zo direct vanwege de gewrichtsklachten. Ik heb er zowiso al makkelijk last van. Maatje van me heeft nog dbol liggen en vroeg het me af...

Bezweet wakker worden, moeilijk in slaap vallen, te vroeg wakker worden, regelmatig wakker worden.

Laatst bewerkt:

na de kuur raak je toch alle vocht kwijt dus boeie...

na de kuur raak je toch alle vocht kwijt dus boeie...

Tsja ik zit nog wel met mijn Arimidex, ik weet niet of ik deze moet door blijven nemen als ik voor dbol ga nog. Op zich zal ik dat vocht niet zo erg vinden, maar ik wil niet gyno krijgen door de test en/of dbol

Jammer man dat je er zo weinig van merkt!
Wilde zelf ook 250 test en 300 tren gaan doen binnenkort, maar twijfel nu wel een beetje!
Ben je niet een hoop vet kwijtgeraakt? Als je hetzelfde gewicht hebt maar een pak vet minder is het ook top natuurlijk.
Is de krachtwinst wel noemenswaardig of valt dat ook erg tegen?

Jammer man dat je er zo weinig van merkt!
Wilde zelf ook 250 test en 300 tren gaan doen binnenkort, maar twijfel nu wel een beetje!
Ben je niet een hoop vet kwijtgeraakt? Als je hetzelfde gewicht hebt maar een pak vet minder is het ook top natuurlijk.
Is de krachtwinst wel noemenswaardig of valt dat ook erg tegen?

Een hele hoop is veel gezegd, maar toch wel wat ja :). Kracht gaat wel omhoog, maar niet om te zeggen ffffuuuck... Misschien is mijn gearcondergedoseerd, of is tren wel wat overrated. Iig denk ik dat het voor mij een effectief cutmiddel zou zijn. Ik ga de tren er uit halen en dbol in de plaats nemen nu.

Kun je je voedingsschema eens posten? Vind dit toch wel een raar verhaal ;)

Ik doe dezelfde kuur, heb 8e inject gezet. Resultaat tot nu toe: + 5kg en duidelijk droger. Krachtgains op sommige spiergroepe vallen mee, sommige echt dikke verbetering.

Sides: snel buitenadem, zweten als een mofo, snachts zeiknat wakker, snel opgefokt.

Een hele hoop is veel gezegd, maar toch wel wat ja :). Kracht gaat wel omhoog, maar niet om te zeggen ffffuuuck... Misschien is mijn gearcondergedoseerd, of is tren wel wat overrated. Iig denk ik dat het voor mij een effectief cutmiddel zou zijn. Ik ga de tren er uit halen en dbol in de plaats nemen nu.

Zou ik niet doen! Denk dat dbol minder gaat doen als tren, je zal waarschijnlijk denken dat je gaint omdat je een hoop vocht zal vasthouden...
Misschien is 4-5 schone kilo's voor een cycle als deze overigens gewoon goed! Dit forum staat vol met verhalen van mensen die 10kg+ pakken met een kuur, denk dat het 9 van de 10 keer gewoon bullshit is.

Ik doe dezelfde kuur, heb 8e inject gezet. Resultaat tot nu toe: + 5kg en duidelijk droger. Krachtgains op sommige spiergroepe vallen mee, sommige echt dikke verbetering.

Sides: snel buitenadem, zweten als een mofo, snachts zeiknat wakker, snel opgefokt.

Tsja ik sta ook wel een stukje droger, maar ik ben gewoon echt ontevreden... sides idem. Als ik slecht ga met trainen kan ik zo de hele boel slopen.

Zou ik niet doen! Denk dat dbol minder gaat doen als tren, je zal waarschijnlijk denken dat je gaint omdat je een hoop vocht zal vasthouden...
Misschien is 4-5 schone kilo's voor een cycle als deze overigens gewoon goed! Dit forum staat vol met verhalen van mensen die 10kg+ pakken met een kuur, denk dat het 9 van de 10 keer gewoon bullshit is.

Tuurlijk kan het bullshit zijn, maar voor mij slaat het echt tegen. Maar het zijn ook de sides die me wat tegensteken.

Denk dat ik met dianabol wel meer tevreden van zal zijn. Uiteindelijk zal ik niet zoveel last van vocht hebben aangezien ik men AI door blijf pakken.

Kun je je voedingsschema eens posten? Vind dit toch wel een raar verhaal ;)

8:00 - 100g havermout + 150ml halfvolle melk
10:00 - 60gr mass perfection + 450ml halfvolle melk
12:00 - +/1 100gr kipfilet + groentemix + 2 zakjes rijst
14:30 - 1 banaan
17:00 - avondeten ( wisselt af tussen aardappelen met groenten en vlees, of een grote wokschotel/pastaschotel)
18:00 training
19:00 - 100gr Torrent (Universal Nutrition)
20:30 - 30gr whey met water
22:00 - 60gr mass perfection + 450ml halfvolle melk

Ik weet zelf dat het niet het beste schema is dat er is, maar ik heb niet altijd de mogelijkheid veel te eten.
Een shake kan er vaak wel in, en ik vind dat mass perfection wel goed vult en voedzaam is.

17:00 - avondeten ( wisselt af tussen aardappelen met groenten en vlees, of een grote wokschotel/pastaschotel)

Ik weet zelf dat het niet het beste schema is dat er is, maar ik heb niet altijd de mogelijkheid veel te eten.
Een shake kan er vaak wel in, en ik vind dat mass perfection wel goed vult en voedzaam is.
2 zakjes rijst = 250 gram ongekookte rijst?

De doos liegt tegen mij, als ik één zakje ongekookt op de weegschaal leg komt er 65g op, terwijl er dan op de doos een figuur staat van het zakje met 125g erin...
Misschien bedoelen ze 125 gram gekookte rijst. Maar eh, als je maar 2x65 gram rijst eet dan kom je in totaal op te weinig calorieën uit man. Ik kom bij jou uit op 2741 calorieën + avondeten. Hoeveel bevat je avondeten? Tenzij dit rond de 1000 calorieën ligt kun je niet verwachten dat je heel lekker gaat groeien :o En ik vind het raar dat je na je maaltijd van 17.00 geen normaal voedsel meer eet. Heb je al een keer geprobeerd om je maag op te rekken, d.m.v. heel frequent te eten? Iets van elk anderhalf uur o.i.d. Ik zou nu eerder kijken wat je kunt veranderen aan je eetpatroon, i.p.v. trenbolone de schuld geven dat je niet zo lekker gaat als gehoopt.

Zou de melk gewoon uitlaten met de mass gainer en gewoon meer maaltijden kip en rijst etc eten. en 14:30 1 banaan :roflol: is dat gewoon random?

ik zou hier de hele dag honger op hebben, en ik zit niet aan de aas.

eerst meer leren eten en dan gaan kuren denk ik.

Terug
Naar boven