MuscleMeat

250 test-e / 200 tren-e

• Topic Starter Topic Starter
Gaat goed dus zo te zien! Ik las in een ander topic dat je de tren gaat verhogen? Naar 300mg neem ik aan.
Hoe zijn de sides tot nu toe?

Enkel wat agressief, ik hoop enkel dat ik vanaf deze week toch wat grotere gains ga beginnen zien...

Aqua Sterop 100ml

Bench 1x110
Deadlift 1x95
Squat 1x130

abbo! ben benieuwd naar de foto's

Heb even beginpost geupdate.

Update gedaan.

Sta momenteel op 77,2kg. Misschien ben ik gewoon ongeduldig maar ik hoop toch wat meer gewichtstoename te zien nog... Uiterlijk valt er ook nog niet veel te zeggen (imo) behalve dat ik droger sta. Ik zie in de logs bij anderen grotere gewichtstoename na enkele weken dan bij mij, maar misschien is dat vanwege de AI?

Update gedaan.

Sta momenteel op 77,2kg. Misschien ben ik gewoon ongeduldig maar ik hoop toch wat meer gewichtstoename te zien nog... Uiterlijk valt er ook nog niet veel te zeggen (imo) behalve dat ik droger sta. Ik zie in de logs bij anderen grotere gewichtstoename na enkele weken dan bij mij, maar misschien is dat vanwege de AI?

Eet je wel genoeg? Misschien overdrijven anderen wel in hun log. Hoe zit het met de krachttoename en heb je de tren nog verhoogd deze week?

Ik zit momenteel halverwege week 3 van 250 mg Test-E + 300mg Tren-E (ook voor mij de eerste keer aan de Tren); qua gewichtstoename valt het mee, 'slechts ' tussen 3 en 3.5 kilo, doch hebben er al verscheidene mensen de opmerking gemaakt dat ik precies wel erg geoed bezig ben. Heb zelf ook de indruk dat m'n Bf wat gezakt is.

Kracht begint heel lichtjes omhoog te gaan, maar agressiviteit en kort lontje zeg maar is ook merkbaar geworden evenals de Trensomnia...Zweten daarentegen heb ik nog maar amper gemerkt (houden zo zou ik zelf zeggen :-) ).

Opzet vooraf was dan ook: Spiegel is m'n maatstaf ditmaal ipv weegschaal.

Tot nu toe is Tren voor mij 'the bomb', weinig vocht, "harder" uiterlijk en geen monsterwinsten op de weegschaal. ik voel me er verder prima bij en houd it logje ook heel goed in't oog. :-p

Tot daar mijn kleine topic-hijack.

Suc6 verder nog.

Eet je wel genoeg? Misschien overdrijven anderen wel in hun log. Hoe zit het met de krachttoename en heb je de tren nog verhoogd deze week?

Volgens mijn eetschema wel, maar ik ga me nog een emmertje mass perfection aanschaffen en erbij gooien want ik voel dat ik toch wel meer nodig heb nog. Of schijn bedriegt en ik eet minder dan ik zelf denk. Krachttoename is al wel lekker :)

Jup ik zit nu op 300 tren.

Ik zit momenteel halverwege week 3 van 250 mg Test-E + 300mg Tren-E (ook voor mij de eerste keer aan de Tren); qua gewichtstoename valt het mee, 'slechts ' tussen 3 en 3.5 kilo, doch hebben er al verscheidene mensen de opmerking gemaakt dat ik precies wel erg geoed bezig ben. Heb zelf ook de indruk dat m'n Bf wat gezakt is.

Kracht begint heel lichtjes omhoog te gaan, maar agressiviteit en kort lontje zeg maar is ook merkbaar geworden evenals de Trensomnia...Zweten daarentegen heb ik nog maar amper gemerkt (houden zo zou ik zelf zeggen :-) ).

Opzet vooraf was dan ook: Spiegel is m'n maatstaf ditmaal ipv weegschaal.

Tot nu toe is Tren voor mij 'the bomb', weinig vocht, "harder" uiterlijk en geen monsterwinsten op de weegschaal. ik voel me er verder prima bij en houd it logje ook heel goed in't oog. :-p

Tot daar mijn kleine topic-hijack.

Suc6 verder nog.

Jup voor mij is de spiegel momenteel een betere vriend. Gebruik jij een AI (proviron, ari?)?
Kracht gaat toch wel mooi omhoog al, goed merkbaar. Mijn bf is ook al wat gezakt, ik zou het enkel nog eens moeten laten opmeten.

Je mag me altijd een PM sturen met je ervaringen verder nog, kan altijd leuk zijn.

Laatst bewerkt:
Bump en update (week 5).

Vandaag rug getraind. Heb op de deadlift 2 nieuwe PR's gezet. 1x95kg en daarna 1x105kg. Ik zat op 90 enkele maanden terug en was niet meer in de buurt geraakt daarvan, dus hier ben ik toch best tevreden mee!

Laatst bewerkt:
deadlift 105 valt me wat tegen, hoe kan t?

1RM stats zijn leuk en aardig voor de statistieken maar meer ook niet, en voor je het weet heb je een blessure te pakken.

Klopt, ik doe ze per uitzondering wel eens. Ik was eigenlijk erg nieuwsgierig naar mij deadlift. Volgende week bij de bench eens gaan uitproberen.

En zoals je zegt, een blessure loop je er snel mee op. Vandaag heb ik nog steeds een serieuze backpump en gisteren wist ik even niet of ik nog een rug had, maar het was wel nog is lekker.

Leuke log. Ik doe binnen een week of 4 dezelfde kuur. Ben nog aan het twijfelen of ik 125mg of 250mg test zet.

Niet beginnen panikeren omdat je nog niet extreem veel kg gegaind hebt. Je gaat voor schone massa hé, dat gaat heel wat trager dan vochtgains op veel test.

Succes!

Leuke log. Ik doe binnen een week of 4 dezelfde kuur. Ben nog aan het twijfelen of ik 125mg of 250mg test zet.

Niet beginnen panikeren omdat je nog niet extreem veel kg gegaind hebt. Je gaat voor schone massa hé, dat gaat heel wat trager dan vochtgains op veel test.

Succes!

+1

Kilo`s zeggen niet alles. De spiegel zegt genoeg. Doe je er ook cardio bij ?

Gaat lekker zie ik :D

Ben ook ongeveer hetzelfde kuurtje aan het zetten (alleen tren op 400)
Begin morgen aan week 5 en ben ook nog een beetje aan het wachten op gains :D
in de spiegel zie ik idd wel een verschil al, maar kwa gains komt er weinig bij..
droge massa gaat idd wel wat trager, maar ik hoop dat het nog komt, anders vind ik tren wel wat overrated :)

Succes!

Inderdaad, de schone kilo's. Maar het zou wel leuk zijn om weer eens lekker buff te staan... :rolleyes:.
Ik zou niet te laag gaan doseren als ik jou was.

+1

Kilo`s zeggen niet alles. De spiegel zegt genoeg. Doe je er ook cardio bij ?

Nope geen cardio. Ik fiets af en toe wel eens als het mooi weer is buiten :D.
De spiegel zegt eerlijk gezegd ook nog niet zo veel, ik oog droger en sommige spieren zijn wat voller. Had nog de opmerking gehad van me moeder dat mn armen voller werden. Zelf zie ik die dingen niet echt, ik merk het enkel aan de kleding.

Maar toch bedankt voor de feedback, ik vind het soms echt wat tegenvallen dat ik niet de gains zie die anderen (beweren te) halen.

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 19:45 ----------

Ben ook ongeveer hetzelfde kuurtje aan het zetten (alleen tren op 400)
Begin morgen aan week 5 en ben ook nog een beetje aan het wachten op gains :D
in de spiegel zie ik idd wel een verschil al, maar kwa gains komt er weinig bij..
droge massa gaat idd wel wat trager, maar ik hoop dat het nog komt, anders vind ik tren wel wat overrated :)

Ik ben dus gelukkig niet de enige. Hoe zit het bij jou qua kracht?

Ik ben dus gelukkig niet de enige. Hoe zit het bij jou qua kracht?[/QUOTE]

qua kracht voel ik idd wel dat het werkt, maar ook niet egt extreem hoor, als ik al die verhalen hoorde over tren, dacht ik wel aan iets meer :)
maarja ben ook nog maar halverwegen men kuurtje.. kan nog komen

Op test/deca/dbol ging ik eerlijk gezegt vorige keer wel net iets harder :p
Ik hoop dat dit nog gaat veranderen..

qua kracht voel ik idd wel dat het werkt, maar ook niet egt extreem hoor, als ik al die verhalen hoorde over tren, dacht ik wel aan iets meer :)
maarja ben ook nog maar halverwegen men kuurtje.. kan nog komen

Op test/deca/dbol ging ik eerlijk gezegt vorige keer wel net iets harder :p
Ik hoop dat dit nog gaat veranderen..

Krachtgains bij mij zijn ook niet extreem, inderdaad ook niet hetzelfde dan de verhalen. Maar dit kan ook aan mijn lage(re) dosering liggen. Alle oefeningen gaan beter en ik kan er ook meer gewicht mee pakken. Op een ander tempo dan ik naturel zou kunnen halen.

En ook ik ben nog maar halverwege. We moeten nog effe doorbijten ;).

Terug
Naar boven