MuscleMeat

250mgr test ?

Rebel85

Cool Novice
Waardering
0
hallo, ik was eigenlijk van plan om na de vakantie een winny only kuurtje te doen, (oral) van 8 weken incl. nakuur!

En om 10 weken daarna 500mgr test te zetten elke week + winny

Maar eigenlijk kan ik het niet laten om nou gelijk die test er bij te zetten maar omdat het mijn eerst kuurtje is, wil ik eigenlijk niet gelijk 500mgr per week zetten,

Is er iemand die ervaring heeft met 250mgr per week, of zeggen jullie van dat is weg gegooid geld, wacht dan eerst maar even

Want ik ga hoe dan ook mijn 2e kuur 500mgr test zetten +winny(oral) is het verstanding om mijn eerste gewoon alleen winny te doen ?! of kan ik die 250mgr er wel bij zetten, zonder dat ik amper groei en mijn geld weg gooi!

Graag jullie mening alvast bedankt !

Er is nu een interessante thread over gaande..hou die in de gaten..

imo ligt het aan je genen of je op 250mg al goed groeit..Jerry Koolhoven kwam meen ik al 10 kg aan op een deca only @ 200mg per week. Een ander zal er op deze dosis waarschijnlijk alleen een weigerende derde been aan overhouden.

Heel persoonsgebonden dus.

• Topic Starter Topic Starter
hahaha, ok bedankt ! gewoon proberen dus

waarom ga je het oral doen. Spuit t gewoon

Als je om een kuuradvies vraagt post dan ook je stats want zo kunnen we je niet verder helpen,kerel.

@ bosna omdat ik winny anders te vaak moet zetten, en tis mijn eerste keer en moet het zelf doen

en mijn stats jah sorry ging weer te snel!
21 jaar
1.89
90kg
14%

Ik zou het doen, 250 mg. Icm een goed dieet en veel rust en dedicatie, kun je een eind komen.
Ik vraag me alleen wel af in welke weken je de winny wilt doen, toch niet 10 weken he:S DOe het anders week 7 t/m 12, kun je daarna direct beginnen met de PCT.

Rebel85 zei:
hallo, ik was eigenlijk van plan om na de vakantie een winny only kuurtje te doen, (oral) van 8 weken incl. nakuur!

En om 10 weken daarna 500mgr test te zetten elke week + winny

Maar eigenlijk kan ik het niet laten om nou gelijk die test er bij te zetten maar omdat het mijn eerst kuurtje is, wil ik eigenlijk niet gelijk 500mgr per week zetten,

Is er iemand die ervaring heeft met 250mgr per week, of zeggen jullie van dat is weg gegooid geld, wacht dan eerst maar even

Want ik ga hoe dan ook mijn 2e kuur 500mgr test zetten +winny(oral) is het verstanding om mijn eerste gewoon alleen winny te doen ?! of kan ik die 250mgr er wel bij zetten, zonder dat ik amper groei en mijn geld weg gooi!

Graag jullie mening alvast bedankt !

Bodybuilding kost nou eenmaal een hoop geld, en groeien op 250 kun je zeker voor een eerste keer!ben je zwaarder dan 90 kilo zou ik op 500 Mg gaan zitten, maar da's persoonlijk

Rebel85 zei:
@ bosna omdat ik winny anders te vaak moet zetten, en tis mijn eerste keer en moet het zelf doen

en mijn stats jah sorry ging weer te snel!
21 jaar
1.89
90kg
14%

ja maar je heb nog helemaal geen kuur nodig aan je stats gezien

@ koen, nee niet de hele kuur ik begin met de test gewoon 10 weken ! en begin idd rond 6/7 met de winny !
en tsjah ik zit dus precies weer op het randje met mijn 90 kilo hmmm, nou jah ik denk dat ik het er gewoon op vaag een zet 250mgr, mocht het niks worden train ik een paar maanden door zonder AS, en probeer het daarna gewoon nog eens met 500mgr! maar iig bedankt!

hmmmm vind 250mg test wel erg weinig. zeker met enath ester blijft er niet veel bijster over hoor

Man man bouw eerst eens een basis op..

@ johan, haha je moet geen dingen zeggen over mensen die je niet kent ...

Ik zou er eerst nog minimaal 10kg bijplakken ja. Omdat je dan nog iets hebt om terug op te vallen. Waarom mag ik dat niet zeggen dan?

21 jaar
1.89
90kg
14%

Ik vind het geen slechte stats om mee te kuren moet ik zeggen.Als je dat nou tegen ecto's van 60kg zegt ok maar 90kg bij 14% zijn geen topstats maar het kan prima imo

redhead zei:
Ik vind het geen slechte stats om mee te kuren moet ik zeggen.Als je dat nou tegen ecto's van 60kg zegt ok maar 90kg bij 14% zijn geen topstats maar het kan prima imo

Jij zal er vast meer verstand van hebben als ik, maar persoonlijk heb ik liever een echte basis :) van zo'n +-110kg/15%

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jah borst moet vele malen beter, maar jah wil gewoon niet, hoewel mijn borst het favoriete onderdeel is, en het vaakst train, groeit ie het minst, en nee er word niet geschoren ! enkel kort houden om mijn tattoo zichtbaar te houden !

Dit zegt volgens mij wel genoeg.

En dit stukje ook nog.

maar op mijn werk! kan ik absoluut niet zovaak eten ik kan om 7uur, half10, half 1 eten, daarna ben ik vrij om half 5 dan kan ik weer alles doen wat ik wil, maar ik heb geen kantoor baan, is het een groot probleem, dat ik het een beetje verschuif? hier en daar? want wil binnenkort Winstrol kuurtje doen ... daar wil ik wel goed bij eten! (en trainen) ps. werken spuiten beter dan pillen, en hoe zit het met de nakuur ?! alvast bedankt

Mijn advies is om wat aan je voeding te doen en dan zal je zien dat je een stukje gaat groeien.

Je kan altijd nog aan de AAS gaan, want het enigen wonder middel is gewoon je voeding. En niet zomaar 500mg Test e in combie met winny.
Als je voeding niet goed is ga je er ook weinig aan hebben.

Terug
Naar boven