Fitness Seller

26 wk kuur

Pindabeer

Cool Novice
Waardering
8
Beste leden,

zit nu op test deca kuur. Ondertussen (weer) op 102kg bij 17% 1.82.
Ik wil mijn kuur door laten trekken met een bridge ondertussen. Nu is het de bedoeling dat de tweede kuur uiteraard een cut kuur wordt.

Ik wil het onmogelijke doen. Vet kwijt en massa winnen. Bedoeling is 3 a 4% eraf en beetje massa erbij.

Heb zelf weinig ervaring met cut kuurtjes daar ik nooit echt hoog in vp ga.

Mijn voorstel is:

800mg primo
800mg mast
50mg winny
250mg test

Advies is welkom.

Laatst bewerkt:
zou er 1mltest bij zetten en na de winny proviron nemen

libido killer kuur.
waarom niet test p/ mast p/ tren a?

• Topic Starter Topic Starter
Tren kan, liever niet vanwege de klein beetje mind**** maar kan daarom is alle voorstel ook welkom. Test op onderhoud was al de bedoeling excuses.

Waarom proviron?

btw geen voorstander van primo mack?

niks mis met primo, maar had er echt wel test bij gezet, helemaal met mast ook nog. En waarom zo hoog doseren? Waarom geen korte esters?

Test zit er gewoon bij. Ik vind 800 voor primo niet veel. Ik heb het zelf nooit gebruikt dus kan daar niet zo mijn oordeel over geven maar goed ik kijk meer naar de gebruikerservaringen en primo boven 600 wordt pas een beetje lekker voor kwaliteitmassa. Ik zit ook nog aan de mast te twijfelen vanwege mijn vp. Dosis mast kan ik nog bijkomen dat het hoog is.

ik zie de voordeel van korte esthers niet zo met deze kuur, vocht ga ik sowieso niet vasthouden met primo en mast voeding is 100% clean. De rest van de voordelen wegen het niet op als ik zo vaak moet prikken voor deze doseringen.

Beste leden,

zit nu op test deca kuur. Ondertussen (weer) op 102kg bij 17% 1.82.
Ik wil mijn kuur door laten trekken met een bridge ondertussen. Nu is het de bedoeling dat de tweede kuur uiteraard een cut kuur wordt.

Ik wil het onmogelijke doen. Vet kwijt en massa winnen. Bedoeling is 3 a 4% eraf en beetje massa erbij.

Heb zelf weinig ervaring met cut kuurtjes daar ik nooit echt hoog in vp ga.

Mijn voorstel is:

800mg primo
800mg mast
50mg winny

Advies is welkom.

Nooit echt hoog in VP? 17 is niet zo weinig hoor :-)

Bovenstaande is overkill voor een cut. Zet de Test op 125~250 en Primo op500/600. Kicken kan idd met Winstrol. Ik ga hier in ieder geval zeeeeeer goed op. Verhogen kan je daarna nog altijd.

17 is zeker niet laag, daarom zit ik (normaal) ook niet zo hoog in bf. Tot nu toe ook geen cut kuur gedaan aangezien ik noot hoog ga in vp, waarom ga ik nu voor een cut kuur? Juist. Hehe

Overigens.. bedoeling was niet alleen de cut jongens.. maar ook proberen wat massa mee te pakken. Vandaar ook de hogere dosering.. maar keep it coming.

Misschien ook verstandig om HMG tijdens de kuur te nemen?

Laatst bewerkt:
Kijk, technisch gezien is een cut kuur alleen tegen spierverlies. Maarja wil je toch harder ogen of voller er uitzien moet je iets meer zetten. En ook als je nog eventuele hoop hebt op ietsjes spiergroei.

Ik doe momenteel dit:

125 test
1000 primo
600 tren

Ben pas in week 3 dus kan nog niet helemaal oordelen maar bevalt me nu al erg goed. Zit nu ook ff op tren ace erbij dus die werkt wel lekker.

HMG na de kuur. HCG tijdens de kuur als je dat wilt.

twijfel twijfel.. ik neig ook naar de tren. Ik weet alleen niet hoe ik daarop ga reageren aangezien ik er vorige keer mee moest stoppen omdat ik echt mind**** had. Maar goed het was toen ook een slechte periode voor mij om te gaan kuren, hele kuur gestaakt na een week of 5.

Ja kheb ook wel is tren gebruikt in een periode die niet optimaal was, geen goed idee.

Wat ik wel is hoor is dat als je test laag is dat je dan minder last heb van die tren side.

hmg is prima tijdens een kuur ;)

Kijk, technisch gezien is een cut kuur alleen tegen spierverlies. Maarja wil je toch harder ogen of voller er uitzien moet je iets meer zetten. En ook als je nog eventuele hoop hebt op ietsjes spiergroei.

Ik doe momenteel dit:

125 test
1000 primo
600 tren

Ben pas in week 3 dus kan nog niet helemaal oordelen maar bevalt me nu al erg goed. Zit nu ook ff op tren ace erbij dus die werkt wel lekker.

HMG na de kuur. HCG tijdens de kuur als je dat wilt.

lekker die primo zo hoog, zal je goed op gaan. Goed dat je er test bij zet, ga ik de volgende keer ook doen.

26 weken primo op 800mg? heb je een goudmijn gevonden ofzo?? kan je beter aan de GH en tren

26 weken primo op 800mg? heb je een goudmijn gevonden ofzo?? kan je beter aan de GH en tren

Iedereen zegt dat primo zó duur is... Ik heb goeie primo, maar kost niet minder of meer dan andere producten hoor. (nu geen pm's voor bronnen aub :D)

Ziet er ook super uit je bi se, 1000primo. Ben ook aan het overwegen om 2ml meer te zetten, dat ik op 800 uitkom.

primo is er alleen in 100mg/ml en die zijn vaker 8-9ml dan 10ml aan inhoud.
betekent dat je er bijna een flesje per week doorheen jast, das al bijna een rug aan alleen primo, daarnaast moet je 8ml per week schieten alleen voor de primo plus 4ml voor de mast en 1ml voor de test.. 13ml per week? ik vind het nogal wat

Hehe, zo had ik het eig nog niet bekeken... Je hebt meer nodig, maar de prijs per vial is ongeveer hetzelfde... Logic ;) als het resultaat maar goed is he :D

In de kont gaat al 6ml.. andere 6ml .. zie het probleem niet echt.
Dan heb ik de borst, schouders, kuiten en benen nog. alles 2ml en benen 4ml. Biceps heb ik eerder ook gedaan 1ml dat ging net goed.

Ik heb nooit primo gedaan ben daarom ook wel benieuwd hoe ik hierop zal gaan.

mast en primo in 1 kuur...
waar halen die gasten het toch steeds vandaan die rare ideen.

Primo 1000mg.
test e 500mg.
das een cut kuur.

mast p 150mg eod
test p 150mg eod

das een cut kuur.

mast, primo en winny.

das een k*t KUUR.

waarom worden deze gasten die niet eens de moeite nemen om te lezen oid toch niet gewoon gebanned van het forum?
erg makkelijk, gewoon wat doms neerplanten en maar wachten tot er iemand anders met wat knaps komt, om zelf iig de zoekfunctie maar neit te hoeven gebruiken.

kerel je weet totaal niet waar je mee bezig bent.

en ik snap de meeste hier ookniet.

iedereen reageerd op dit topic, maar ik hoor niemand over de opsomming van 3x DHT in 1 kuur.

Laatst bewerkt:
6ml in 1x
Kom je nog wel op terug

Terug
Naar boven