AndroidHealthClinic

28% Bodyfat, cutten of bulken?

Persoonlijk zou ik cutten. 28 is hoog.

vet verliezen en in de zelfde tijd massa aanmaken geloof ik niet echt in!

t is het 1 of t ander.

als je spier aankomt, en je hoeveelheid vet niet toeneemt, dan gaat je bf% omlaag :P :mier:
maar goed, cutten gast, toen ik 14 was woog ik ook 83kg bij 1.80 ofzo, was geen porum..kon me eigen lulletje niet eens zien

28 % en dan nog durven denken aan bulken???

cutten!

Post een fullbody foto van jezelf. Ik geloof niks van die 28%, anders wist je zelf wel dat je moet cutten.

als je echt 28% bf hebt zou je die vraag niet eens hoeven stellen.

ik zou me deze vraag stellen: 28% bf, heb ik kans op diabetes en/of andere aandoeningen?

Wie zegt dat je geen vet kan verliezen en spiermassa winnen tegelijkertijd?

Als je nog niet lang traint moet je met een goed dieet en trainingsschema op beide vlakken enorme sprongen kunnen boeken. Maar je vetpercentage moet minstens dalen richting 15 percent. Persoonlijk vind ik zelf al dat ik er vet uitzie op 10 percent, geef dus daar prioriteit aan. Je spiermassa zal vanzelf toenemen

• Topic Starter Topic Starter
morgen post ik een foto dan kunnen jullie het zelf inschatten.
ik ben idd een beginner en zoals ik al zei ben ik nu ongeveer 3 weken keihard bezig met rippetoe. Ik merk dat ik echt ben gegroeid en elke week meer kan tillen.
Mn voedingsschema ben ik nog steeds aan het maken. Best moeilijk trouwens.

Cutten, duidelijk. Bij mezelf hou ik aan niet hoger dan 15% te gaan, is toch zonde om al dat vet er weer af te trainen.

Terug
Naar boven