Fitness Seller

2de kuur, korte esters..

Lelieveld

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m70
Massa
86kg
Vetpercentage
8%
Ben bezig om een tweede kuur te bedenken, ook zit ik te denken aan korte esters een keer te proberen.

Heb een poos terug test-e 500 geprobeerd, 5,5/6 kilo overgehouden, dus niet slecht, maar had er toch stiekem een beetje meer van verwacht. Iig qua kracht.

Zit nu te denken aan Test-p, Tren-a, Mast P. Graag enig advies over dosering, zit te denken aan 6wkn kuur. Hcg noodzakelijk bij korte kuur? heb daar namelijk nog geen ervaring mee.
Stats 1.70, 75kg nu. 9%, Ben gyno gevoelig..

Elke dag injecteren, of om de dag beter? Ik heb al wat info gelezen dat er wat mensen zijn die op andere plekken injecteren, ipv de bilspier. Is het te doen om alle injecties met korte esters in de bilspieren te zetten? Of sla ik dan de plank, over het gebruik van korte esters, compleet mis?

Hoop wederom om wat tips en adviezen...Thankxx guys!

Je moet wisselen van injectie spots. Ik zou benen bil - schouder bil doen

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Heb zelfs dagelijks alleen van benen en schouders gewisseld voor 6 weken maar als ik het overdoe dan verdeel ik het wat meer

Schouders, quads, ass en triceps sowieso. Zou gaan voor TestE ( 1 keer per week zetten dus minder ml's op die andere 6 dagen ). Pak je een halve ml Ace en een halve MastP ED en kun je met een slinspuitje zetten. Hoe en wat met slinspuitje mag je zelf opzoeken. Hierdoor kun je pijnloos in je triceps/schouders zetten en zijn zelfs je pecs/biceps een optie. Plek zat om te wisselen dus.

HCG doen ja, protocol kun je ook vast zelf opzoeken :p

Schouders, quads, ass en triceps sowieso. Zou gaan voor TestE ( 1 keer per week zetten dus minder ml's op die andere 6 dagen ). Pak je een halve ml Ace en een halve MastP ED en kun je met een slinspuitje zetten. Hoe en wat met slinspuitje mag je zelf opzoeken. Hierdoor kun je pijnloos in je triceps/schouders zetten en zijn zelfs je pecs/biceps een optie. Plek zat om te wisselen dus.

HCG doen ja, protocol kun je ook vast zelf opzoeken :p

Was men pecs verdomme vergeten :P binnekort maar eens men prop inzetten. Stijve borst is niet zo hinderlijk bij de meeste oefeningen.

• Topic Starter Topic Starter
Thankxxx voor de tips.. lijkt me dan toch wel heftig, overal gaan prikken.

Heb namelijk toch ook al enkele flinke reakties gehad met de vorige injecties in mijn bil.. gaat wel over, maar moet er niet aan denken dat in mijn borst ofzo te krijgen..

Iemand nog tips over de doseringen voor mijn gewicht?

wk 1-6 100 test p
wk 1-6 100 tren a
wk 1-6 200 mast p??

is het dan ook zo, op de plekken waar je injecteert, dat die zones ook harder groeien?

Daar zie je wel wat meer progressie ja kan ook tussen de oren zitten . Je gaat dagelijks injecteren neem ik aan?

Daar zie je wel wat meer progressie ja kan ook tussen de oren zitten . Je gaat dagelijks injecteren neem ik aan?

Zit te twijfelen, elke dag of om de dag..Maar ik neem aan dat elke dag beter is.
Bij elke dag zal ik denk ik ook wel minder ml moeten spuiten, of niet?

Ik zou jou voorstel wel dagelijks zetten maar met de helft kun je ook genoeg verwachten

Beter lees jij je eerste eens fatsoenlijk in.
Tuurlijk zet je minder als je ED zet tov EOD. :o

Kijk eens even naar mijn eerste bericht, wat vraag ik daar? Advies over doseringen op mijn gewicht.
Heb geen ervaring met korte esters.. Dan is mijn vraagstelling echt niet zo verkeerd.
Helaas heb ik geen zeeën van tijd om een heel forum met duizenden berichten uit te pluizen.. Ik zoek zoveel ik kan.
Onzinnige reacties vraag ik niet om "lees jij je eerst eens fatsoenlijk in"...Waar is dan in hemelsnaam een forum voor?:mad:

Gebruik anders eens Google voor de verandering? Of de zoekfunctie?

Gebruik anders eens Google voor de verandering? Of de zoekfunctie?

Heb ik gedaan kerel, maar vind ik echt niet alle antwoorden, was net blij met jouw hulp.
Even off topic;
Ik zag trouwens een poosje terug jouw post over je blessure met hardlopen..
Heb je toevallig al eens een echo overwogen in samenhanging met podotherapie?
Momenteel boeken wij daar goede resultaten mee...

Bedoel je shockwave therapie? Ik heb daar wel over getwijfeld maar ik kan me niet goed voorstellen dat het echt werkt en het is redelijk ver uit de buurt

Bedoel je shockwave therapie? Ik heb daar wel over getwijfeld maar ik kan me niet goed voorstellen dat het echt werkt en het is redelijk ver uit de buurt

Stuur mij anders een pb, geef me dan een specifieke omschrijving van je klacht, of wanneer die komt opzetten.. Ook hoe en wanneer die ontstaan is. Ik las namelijk iets over winstrol..
Ook wat je allemaal al geprobeerd hebt (waar je geweest bent)
Schockwave zie ikzelf ook niet echt als oplossing, aangezien die het meeste wordt ingezet bij een hielspoor. Maar dan moet je een hielspoor hebben, dat je niet eens meer kan lopen.. Dan werkt het vaak.

Maar kijk maar even, misschien kan ik je helpen of de goede kant uitwijzen..

Thankxxx voor de tips.. lijkt me dan toch wel heftig, overal gaan prikken.

Heb namelijk toch ook al enkele flinke reakties gehad met de vorige injecties in mijn bil.. gaat wel over, maar moet er niet aan denken dat in mijn borst ofzo te krijgen..

Iemand nog tips over de doseringen voor mijn gewicht?

wk 1-6 100 test p
wk 1-6 100 tren a
wk 1-6 200 mast p??

is het dan ook zo, op de plekken waar je injecteert, dat die zones ook harder groeien?

Dit wil je elke dag gaan zetten? In je 2e kuur? Hard, succes man, benieuwd of je 't kunt handelen.

Ace nooit EOD zetten. Dat er mensen zijn die er wel goed op gingen prima, ik zou het nooit doen. Als ik moest kiezen zou ik er dit van maken :

1-6 250 test e EW
1-6 50 MastP ED
1-6 50 Tren A ED.

De plekken waar je injecteert gaan niet harder groeien nee. Op deze doseringen kun je 6 van de 7 keer per week met een slinspuitje zetten ( gaat 1 ml in als je de goede haalt en dat heb je precies nodig ). Hier voel je geen ruk van en zal je dus ook niet belemmeren in je training. Die andere dag waarop je de TestE zet zet je dus 2 ml in je quad of ass.

Ik merk altijd dat ik meer progressie krijg daar waar ik het injecteer maar kan tussen de oren zitten zoals ik al zei maar ik merk het verschil wel duidelijk

Dit wil je elke dag gaan zetten? In je 2e kuur? Hard, succes man, benieuwd of je 't kunt handelen.

Ace nooit EOD zetten. Dat er mensen zijn die er wel goed op gingen prima, ik zou het nooit doen. Als ik moest kiezen zou ik er dit van maken :

1-6 250 test e EW
1-6 50 MastP ED
1-6 50 Tren A ED.

De plekken waar je injecteert gaan niet harder groeien nee. Op deze doseringen kun je 6 van de 7 keer per week met een slinspuitje zetten ( gaat 1 ml in als je de goede haalt en dat heb je precies nodig ). Hier voel je geen ruk van en zal je dus ook niet belemmeren in je training. Die andere dag waarop je de TestE zet zet je dus 2 ml in je quad of ass.

Ik denk dat ik dit idd ga proberen, zit nu nog in rust periode, maar denk weer te beginnen begin mei..
Hcg zal ik nog eens goed naar gaan kijken, ik had namelijk berichten gezien waarin ze aangaven dat het niet nodig was bij een korte kuur..

De reden waarom ik nu juist en korte kuur wil proberen, is omdat ik bij de test e 500 kuur na 6/7wk compleet geen vooruitgang meer zag..
Nu dus korte kuur met het idee een sneller herstel.
Nolva, Aromasin en Arofixen heb ik nog liggen, maar zal preventief voor de tren ook nog maar wat letro bestellen.

Ik begin de kuur dan gelijk met die 2ml, daaropvolgend elke dag Mast p en Tren A, voor het slapen gaan.

Thankxx Guys:D

Degene die zegt dat HCG niet nodig is moet je gewoon voor z'n harses slaan en nooit weer iets vragen :)

Nodig? Nee. Aangeraden en beter? Ja.

Terug
Naar boven