Fitness Seller

2e kuur: 300 Test E, 500 Tren E, kickstart winstrol 50 mg/dag, HCG 2x500 iu/week

• Topic Starter Topic Starter
Kuur heeft ietsje korter geduurd dan verwacht, na 9 weken was ik al door mijn voorraad heen. Op de een of andere manier kom ik altijd te kort, net als in mijn 1e kuur.

Ik ben nu totaal iets van 8 kg aangekomen. Eigenlijk te weinig, ik had ruim 10 kg of iets van 12 kg verwacht.

Volgende week begint mijn nakuur.

Nu wil ik samen met 3 anderen deze week een bestelling plaatsen voor een volgende kuur. Nu twijfel ik of ik dan mijn volgende kuur kan laten aansluiten op deze kuur aangezien de gains wat tegenvielen. Of is het verstandig om volgende week de nakuur te starten en pas over paar maanden weer te beginnen met een kuur?

Kuur heeft ietsje korter geduurd dan verwacht, na 9 weken was ik al door mijn voorraad heen. Op de een of andere manier kom ik altijd te kort, net als in mijn 1e kuur.

Je verspilt altijd wel per 10ml een halve ml doordat er restjes overblijven in de spuit. Misschien dat je daardoor niet helemaal uitkomt.

ik reken voortaan dat als ik 1 vail heb ik er max 9 uit haal ipv 10, dan zit je denk ik wel goed. had ook dat ik te kort kwam 1e keer

• Topic Starter Topic Starter
Heb net even uitgerekend hoeveel ik totaal gezet hebt.

Ik kom daarbij uit op 7,75 ml test en 18,9 ml tren in plaats van de 10 ml test en 20 ml tren.

Ik verlies volgens mij bij elke spuit 1/10 ml, dus na 10 weken is dat 1 ml verlies.

Daarom heb ik vanaf de 5e week zo zuinig als een Hollander kan zijn, dezelfde spuit gebruikt, uiteraard wel elke keer een andere naald.

Je kan ook een klein beetje lucht in de spuit optrekken zodat dit het grootste deel van die 1/10e ml er uit perst.
Ook zou ik niet 5 weken de zelfde spuit gebruiken BA/BB kan de stopper aantasten.

Terug
Naar boven