AndroidHealthClinic

2e kuur(cutting)

punani

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
1&2 test enth 600mg(frontload)
3tm8 test enth 350mg(om de 5dagen zetten)
1tm 8 tren enth 280mg(om de 5dagen zetten)
9tm12 anavar/winny 30mg(ligt aan budget)
Nakuur:
13 40mg nolva 50mg clomid
14 20mg nolva 50mg clomid
15 20mg nolva 50mg clomid

na de nakuur 100%zker tribules was me namelijk goed bevallen en mis ook clen voor de anti katabolische werking.

mijn vraag is de frontload oke om spul sneller in te laten kicken grts

Beetje een maf schema vriend :)

Je nakuur zou in week 11 moeten beginnen. Dan zou je dus je winny vanaf week 7 tm 10 meoten nemen zodat je daarna gelijk aan je nakuur kan beginnen.

Verder zou je frontload wel wat hoger mogen. Je normale dosis test zit op 350 mg wat neerkomt op 490 mg per week. Je frontload is normaliter dubbele dosis dus dan zou jij op een frontlaod van een gram uitkomen. Verder zou ik je enanthaat gewoon 1 keer per week injecteren ( 500 mg), wel zo overzichtelijk :)

Mag ik vragen wat je stats en kuurverleden zijn, want ik heb zo'n vermoeden dat een vage bekende dit schema voor je inmekaar geprikt heeft :)

Nee hij zit juist op 350 per week... want hij zat dan elke 5 dagen 250 mg
Bij tren is dan 280 want zet ie 200 mg om de 5 dagen.

Het staat er alleen beetje raar

cutten met test enath? kom net uit een kuur met test enath. en daar word je echt niet "gecut" van.

Doe dan inderaad test prop 100 mg eod

• Topic Starter Topic Starter
heren het is idd 350mg per week reken maar uit om de 5dagen 250mg test is... juistem
ik ben niet zo bekende poster hier dus altijd makkelijk om die af tekraken maar goed..
over de kuur test enth word niet in cuttingcycle gebruikt!! dat klopt doordat het vocht vast houd. in overleg met ene testo gekozen voor test enth omdat een goede testesther in geen enkele kuur moet ontbreken. nakuur in week 11 dan zit ik nog of aan de anavar of aan de winstrol en daarna wel direct nakuur...
de reden om deze niet vanaf week 7 te nemen is dat ik in calorieen steeds dieper gaat zakken en op deze manier toch 2weken meer hebt om me doel te bereiken...

stats:
184
88kg
9%bf

kuur verleden enkel 1x winny tabs 35mg vandaar de lichte dossieringen grts

over de frontload was de vraag omdat op deze manier niet aand e dubbelle dossiering kom echter met nog een ampul erbij kom je direct aan 850mg aan de week en dan zit ik er weer ruim over heen dus vandaar maar 1 ampul de eerste 2weken extra injecteren . voor de rekenaars onder ons dat is normale dossieringen om de 5dagen dus 350 per week +250= 600 en anders +250 is 850mg en dat vind ik toch iets te zwaar vandaar deze constructie.gtrs

en wat wil je hiermee nou zeggen?

gr d

ik wil ermee zeggen dat producten natuurlijk wel uitmaken maar dat het toch om het voedingsschemaen cardio gaat als je gaat cutten. de test diend in deze kuur als basis as om de tren en later de anavar.En je hebt waarschijnlijk "gewoon" gebulkd met test enth want van test enth alleen word je niet echt gecut nee daar heb je 100% zker gelijk in..grts

punani zei:
ik wil ermee zeggen dat producten natuurlijk wel uitmaken maar dat het toch om het voedingsschemaen cardio gaat als je gaat cutten. de test diend in deze kuur als basis as om de tren en later de anavar.En je hebt waarschijnlijk "gewoon" gebulkd met test enth want van test enth alleen word je niet echt gecut nee daar heb je 100% zker gelijk in..grts

nee, maar test enath. trekt wel meer vocht aan dan test prop. snap dus niet waarom je daar niet voor zou gaan. met de tren act. moet je toch al vaak zetten kun je net zo goed test prop in dezelfde spuit erbij zetten. maar dat is mijn opinie.
grd

Of er arimidex/femera bij doen de hele kuur

En toch hoeft het helemaal niet veel uit te maken of ie nou prop of enth gebruikt want het meeste zit em toch in je voeding en cardio.

Dat ie iets meer vocht vasthoudt TIJDENS kuur zie ik namelijk niet als probleem omdat het na de kuur toch zo weer weg is.

Zou in dit geval wel een product als femara of arimidex kiezen omdat cutten nu je doel is.

Succes Punani. ;)

dennis snap wat je bedoelt maar lees ff goed is tren enth.. en waarschijnlijk ga ik wel provrion als vocht afdrijfer gebruiken maar net wat testo zegt vocht is tijdelijk. maak ik me eigelijk niet heel erg druk om. het gaat niet om wat je wint in een kuur maar hoe je UIT de kuur komt naar mijn idee. Wat je vast houd ect. en ik denk dat ik met test enth beter de kuur uit komt dan met prop.... grts

punani zei:
ik ben niet zo bekende poster hier dus altijd makkelijk om die af tekraken maar goed..

Bro, het was een goed bedoeld advies, dus niet om je af te kraken! :) Snapte alleen je schema neit helemaal. Nu bij nader inzien snap ik de logica en moet ik toegeven dat de hoeveelheden wel aardig uitgedacht zijn!

Succes!

dan is t goed arie maar van andere forums waar ik meer post werd deze kuur namelijk niet afgekraakt. wou toch meer mensen hun mening gaven over deze kuur dus vandaar dat ik hem hier had gepost. Zal proberen als ik tijd hebt ook hier wat vaker te posten maar dan alleen in deze sectie want dit is veruit het grootste board. grts

vocht is dan wel tijdelijk maar vind het toch k*t om tijdens of na je kuur terug te vallen in gewicht, hetgeen onoverkomelijk is. gain liever droge massa, dan dat ik na de kuur terugval. verder is test enath. met proviron op zich goed te doen vind ik.
succes,
gr d

oke ga er proviron bij nemen de eerste 8weken. aangezien ik alleen van test enth vocht vast hou is dan 25mg genoeg of toch voor 50mg gaan???grts

ik nam 50 mg proviron p/d en dat was mijn inziens voldoende

tren beter als primo voor droge massa?

Terug
Naar boven